LaLapo:quote:
LaLaLapo:quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Jij geilt er gewoon op om een topic vol te maken
Diep triest
Heb ik maar weer voor je gedaan hoor, die Lyzio kun je echt niets toevertrouwenquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:22 schreef AQuila360 het volgende:
Lz doe ff mijn standaard verhaaltje terug oke?
AQuila360: De minst gewaardeerde slowchatter. Iedereen vindt hem maar irritant maar dat deert hem niet. Gaat spelen in de film van Emarwii en is zijn grootste fan.
Anders zijn we dat strax kwijt!
Dan moet je iemand vragen of ie er eentje maakt voor je.quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Heb ik maar weer voor je gedaan hoor, die Lyzio kun je echt niets toevertrouwen
Welk gedoe?quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:58 schreef Lyzio het volgende:
Nou kap eens met dat ongelofelijke kinderachtige gedoe Bart.
Snel een Lapo maken zodat je een nieuwe TT kan verzinnen ook niet.quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:00 schreef Lyzio het volgende:
Die TT's wijzigen. Slaat werkelijk nergens op.
Als het nou de eerste keer was...quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:01 schreef Lyzio het volgende:
Het was twee posts voor het einde. Ga je aanstellen zeg.
Dat zijn al die Italiaanse sterspelers.quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:11 schreef Lyzio het volgende:
Attention whore.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:11 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat zijn al die Italiaanse sterspelers.
BARTquote:Op zaterdag 4 april 2009 14:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Heb ik maar weer voor je gedaan hoor, die Lyzio kun je echt niets toevertrouwen
Kan niet! Want die is waarheid!!quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:15 schreef Edwinuss het volgende:
Ik wil ook een andere!!
Je vergeet mijquote:
Dat je er tijd voor hebtquote:
Aquilaquote:
Hij leeft nog, Aquila was zo aardig om mij toe te voegen in een van hun gesprekken om daarna snel weer weg te gaanquote:Op zaterdag 4 april 2009 19:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
AquilaOMFG, hoe gaat het eigenlijk met de gefrustreerde videogame fan
quote:
Hij wordt steeds beter moet ik zeggen maar verder sta ik er los van!quote:hoe gaat het eigenlijk met de gefrustreerde videogame fan
Ik dacht altijd dat jij z'n manager wasquote:Op zaterdag 4 april 2009 19:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Hij wordt steeds beter moet ik zeggen maar verder sta ik er los van!
Ik moest wegens conflicterende belangen helaas opstappen, ook de fanlist beheer ik niet meerquote:Op zaterdag 4 april 2009 19:40 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij z'n manager was
Aqqie, dat klinkt echt liefquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:59 schreef koei het volgende:
Daarom speel ik ook softbal AqqieEr zijn in Nederland maar twee dames honkbalteams
quote:
Hoop dat het niet hetzelfde als mijn knie isquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:14 schreef koei het volgende:
Zo, dag 1 van een erg succesvol toernooi zit erop. De eerste wedstrijd zijn we finaal afgeslacht met 26-0, de tweede ging al beter en hebben we met 10-2 verloren en de derde met 7-3En ik ben tijdens de eerste wedstrijd flink door mn enkel gegaan nadat ik probeerde nog een bal te pakken op het eerste honk, en vervolgens werd ik de tweede wedstrijd ook nog eens omver gelopen... Nou ga ik vrij vaak door mn enkel zonder ook maar ergens last van te hebben, maar ik voel hem nu wel... Morgen zitten we dus in de verliezers poule, met alle teams die laatste zijn geworden in hun poule (er doen 16 teams mee). We kunnen dus zelfs nog aller aller laatste worden
Overigens waren we daar ook al een beetje vanuit gegaan, wij spelen 4e klasse (en stonden daarin een-na-laatste vorig seizoen), alle andere teams 3e, 2e of promotieklasse
operaties zijn kutquote:Op zaterdag 4 april 2009 22:19 schreef Tain het volgende:
[..]
Hoop dat het niet hetzelfde als mijn knie is
Videoconverters zijn altijd klote, nog nooit 1 gevonden die gewoon kan doen wat je wilt met normale kwaliteit in geen enorme bestandenquote:Op zaterdag 4 april 2009 22:20 schreef Edwinuss het volgende:
Wat een kankersysteem. Kan nergens een goede converter vinden, aangezien iMovie 09 niet alle type media kan lezen.
Snap ook niet waarom ze allemaal van die verschillende formaten moeten aanmaken..quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:24 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Videoconverters zijn altijd klote, nog nooit 1 gevonden die gewoon kan doen wat je wilt met normale kwaliteit in geen enorme bestanden
Gebruik dan AQ convertor 231.bn extreme!quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:27 schreef Edwinuss het volgende:
Handbrake werkt perfect, alleen mijn iMovie leest geen 1 enkel bestand wat daaruit komt.
Dus ik kan nu weer een potje bij je breken?quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
BART![]()
Dit zal ik niet vergeten jong!
quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Dus ik kan nu weer een potje bij je breken?
Oeh! Vertel...quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
JAWHOL!
Ik heb grootse plannen me je bartje
Het is nog te vroeg Bartje!quote:
Als je me er in een vroeg stadium bij betrekt, kan ik ook meer voor je betekenen...quote:
True!quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Als je me er in een vroeg stadium bij betrekt, kan ik ook meer voor je betekenen...
Ik ben met niemand verbonden hoor. Ik heb modpowers, ik hoef me met niemand te verbinden. Alleen moet ik soms even een FA likken, das alles.quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
True!
Maar je bent nu nog te veel verbonden met een aantal kwade lui hier!
Stap 1 is het uitschakelen van Disjfa! Kun je dat doen denk je>quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ben met niemand verbonden hoor. Ik heb modpowers, ik hoef me met niemand te verbinden. Alleen moet ik soms even een FA likken, das alles.
Mwa, die hebben we weer nodig voor toffe features op FOK!games dus dat is niet verstandig. Maar je kunt hem ook gewoon negeren.quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Stap 1 is het uitschakelen van Disjfa! Kun je dat doen denk je>
Die had je toch al? Zo nee, dan is er even iets mis gegaan en moet je even een PM sturen naar Danny.quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:23 schreef AQuila360 het volgende:
Stap 2 is het overhevelen van bevoegdheden naar mij!
Doe toch maar even je andere stappen noemen, om te voorkomen dat ik je per ongeluk dwarsboom! En je bent mij vergeten te noemen in je lijstje met hoge posten.quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:27 schreef AQuila360 het volgende:
EDJE
Jij bent maar een pion in dit alles een klein radertje in het geheel!
Ik heb dit helemaal utigedacht vanaf het begin af aan!
Een aantal crewleden moeten we uitschakelen
Sommige zijn bruikbaar
En sommige zoals Lz en ook jij edje krijgen hoge posten!
Installeer anders ff VLC playerquote:Op zaterdag 4 april 2009 22:27 schreef Edwinuss het volgende:
Handbrake werkt perfect, alleen mijn iMovie leest geen 1 enkel bestand wat daaruit komt.
Gedaanquote:
Bart dat jij van essentieel belang bent was al duidelijk!quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Doe toch maar even je andere stappen noemen, om te voorkomen dat ik je per ongeluk dwarsboom! En je bent mij vergeten te noemen in je lijstje met hoge posten.
Ja maar doe even wat concreter. Wie moet je zoal nog overnemen?quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Bart dat jij van essentieel belang bent was al duidelijk!
De stappen zijn simpel! Ik vervang steeds hoge crew lui met kloons ( vandaar dat ik de FOBO van rossdale en ook jou bart zat) en zo probeer ik beetje bij beetje de ''key posities'' in handen te krijgen. Sommige lui zoals Disjfa gaan als de revolutie daar is
FFmpegX is anders ook altijd wel een mooie tool voor dit soort dingen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:36 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Gedaan
Die neemt bij de Mac versie geen codecs mee volgens mij.. Maar heb al een manier gevonden.
Ik moet het met 2 converters doen..
Was ook 1 van de eerste dingen die ik mijn Mac heb geīnstalleerd
Mja, maar werkt wel prima...quote:Op zondag 5 april 2009 00:39 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ben er al uit! Merci!
En Mac the Ripperwat een naam
euh? Je hebt toch een iMac, geen Mac mini???quote:Op zondag 5 april 2009 00:46 schreef Edwinuss het volgende:
Studio pro 2 !
Klote is dat het Final Cut niet werkt op mijn mac. Heeft te maken met de videokaart.
Klopt.. Ik snap het ook niet..quote:Op zondag 5 april 2009 00:50 schreef Fallen het volgende:
[..]
euh? Je hebt toch een iMac, geen Mac mini???
Misschien eens bij Appel op de Support Pages kijken?quote:
quote:
hoe zou ik dat moeten vertellen als ik al sliep? Maar nee slapen is nog niet aan de orde. Ik wil wijnquote:Op zondag 5 april 2009 01:43 schreef Bart het volgende:
Jullie gaan me toch niet vertellen dat jullie allemaal slapen he
Wijn? Bier bedoel je!quote:Op zondag 5 april 2009 01:53 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
hoe zou ik dat moeten vertellen als ik al sliep? Maar nee slapen is nog niet aan de orde. Ik wil wijn
nee wijn. En ik heb me wijntje nuquote:
quote:Tain!
Did you know you last logged in to Eurogamer.net 2 years ago?
Mogguh, ontwaak net uit m'n alcoholcoma, m'n huis is echt een belachelijke grote teringzooi met biervlekken, lege blikjes en een afwas waar de smaakpolitie niet blij van wordt...quote:Op zondag 5 april 2009 12:06 schreef Lyzio het volgende:
GoedemorgenWie komt er vandaag als eerste met zijn bink-verhalen over het weekend?
Maar Ed is een baas die NOOIT slaapt!quote:Op zondag 5 april 2009 12:56 schreef Lyzio het volgende:
Ja, maar op vrijdag en zaterdag heb je (althans ik) de garantie dat ik de dag erop uit kan slapen. Dat kan op zondag nietDaarom.
het hoeft natuurlijk geen nachtwerk te worden bij Edwinussssss.quote:Op zondag 5 april 2009 12:56 schreef Lyzio het volgende:
Ja, maar op vrijdag en zaterdag heb je (althans ik) de garantie dat ik de dag erop uit kan slapen. Dat kan op zondag nietDaarom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AQuilaquote:
quote:Op zondag 5 april 2009 12:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar Ed is een baas die NOOIT slaapt!
quote:Op zondag 5 april 2009 12:59 schreef Misan het volgende:
[..]
het hoeft natuurlijk geen nachtwerk te worden bij Edwinussssss.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben heel nog niet wakkerquote:
Is je kooi al opgeruimd?quote:
Ik heb anders alleen een boxer aanquote:Op zondag 5 april 2009 13:42 schreef Misan het volgende:
[..]
dan had je gaan kijken hoe poit af staat te wassen?
Je mag mijn vaatwasmachine wel lenen.quote:
veel plezierquote:Op zondag 5 april 2009 14:08 schreef Misan het volgende:
lekker weer buiten, ik ga gewoon vanmiddag stappen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fishy jaquote:Op zondag 5 april 2009 15:32 schreef Poit het volgende:
Voorgerechtje met garnaaltjes en salade, hoofdgerechtje met groenten, rijst, zeevruchten en meer van dat soort meuk.
quote:Op zondag 5 april 2009 14:50 schreef Reintji het volgende:
Kijk je weer een filmpje uit den ouden doosch AQ?Yesh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pitch Black die had ik nog nooit gezien![]()
Wel tof en nu ben ik in den stemming voor strax Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Leuk tochquote:
In dat geval zet ik nog ff snel wat muziek van my dying bride opquote:Op zondag 5 april 2009 16:22 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Leuk toch
Ik Opeth
Hoe meer dit een duister Metal-hol wordt hoe minder AQuila hier komt waarschijnlijk
Pantera - Cemetary Gatesquote:Op zondag 5 april 2009 16:35 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
In dat geval zet ik nog ff snel wat muziek van my dying bride opof Pantera
Rotjochquote:Op zondag 5 april 2009 16:35 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
In dat geval zet ik nog ff snel wat muziek van my dying bride opof Pantera
En jij doet gewoon leuk mee hequote:Op zondag 5 april 2009 16:42 schreef Pettigrew81 het volgende:
xbox topic is nu ook in een SC veranderd
xbox topic is al tijden amper enig vorm van niveau, na dit topic blijf ik dan ook maar wegquote:
Dat is niet de enige reden hoorquote:
De pagina ervoor zie ik jou 2 posts maken en beide zijn het single-smilie posts dus je bent zelf ook oorzaak!quote:Op zondag 5 april 2009 16:52 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat is niet de enige reden hoorMeer wat er voor allemaal al gepost is.
Ik heb het helemaal niet over dit topic alleen maar over het feit dat het niveau over meerdere topics gedaald is. Ik zeg toch dat ik er jouw niet op aanspreek en toch verdedig je jezelfquote:Op zondag 5 april 2009 16:54 schreef ach het volgende:
[..]
De pagina ervoor zie ik jou 2 posts maken en beide zijn het single-smilie posts dus je bent zelf ook oorzaak!
Rooney is Looneyquote:Op zondag 5 april 2009 16:58 schreef Edwinuss het volgende:
Manchester united speelt, maar spelen zonder rooney..
Reverend, reverend,quote:
quote:
Ik zit pas aan mijn eerstequote:Op zondag 5 april 2009 18:35 schreef lennartb.nl het volgende:
ik heb al 3 halve liters binnen, en tijd voor meer!
Ik heb serieus nog nooit vna hou het straat gehoord...quote:
Ik wel, en ik ben groningsquote:Op zondag 5 april 2009 19:05 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog nooit vna hou het straat gehoord...
zal wel gangstertaal in limburg zijn
Als ik hier in Leeuwarden van die straat jochies tegenkom terwijl ze stoer lopen te doen zijn ze echt de lulquote:Op zondag 5 april 2009 19:08 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik wel, en ik ben groningsDus je bent gewoon niet straaaat genoeg om dat te kennen
Tegenwoordig doen kinderen van rond de 10 dat al, echt belachelijk!quote:Op zondag 5 april 2009 19:26 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Als ik hier in Leeuwarden van die straat jochies tegenkom terwijl ze stoer lopen te doen zijn ze echt de lul
Was laatst met 3 vrienden buiten, we moesten naar een ander deel van Leeuwarden, de 1 had geen fiets dus was het maar lopen.
Moesten we door een park, en daar zat een groep van die jochies ( stuk of 10 - 15 )
En maar schreeuwen en stoere dingen lopen te roepen, toen schoot 1 een bal naar ons.
Dat was voor mij de druppel, ik liep er heen en ze kwamen allemaal na mij toen. Toen ik voor ze stond deden ze niks
Dat is dus niet straat.
Dat is inderdaad ernstig jaquote:Op zondag 5 april 2009 19:29 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Tegenwoordig doen kinderen van rond de 10 dat al, echt belachelijk!
Ik ben nog maar 22 en toch kan ik al zeggen dat de jeugd van tegenwoordig te erg is
doe dan doe danquote:Op zondag 5 april 2009 19:46 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik kan ook gewoon praten zoals we hier op straat praten maar dan snappen geen van jullie mij...
BLUF BLUF!!!!quote:Op zondag 5 april 2009 19:46 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik kan ook gewoon praten zoals we hier op straat praten maar dan snappen geen van jullie mij...
Da's geen straattaal, da's een spraakgebrekquote:Op zondag 5 april 2009 19:54 schreef Pettigrew81 het volgende:
Nee dat ga ik dus niet doen, dat julllie straattaal op internet gebruiken is jullie pakkie an. Moar ik ga hier gen plat proatn, hoe geerne ie dat ook wilt.
Ik typ het dan ook niet zo goed als ik het praatquote:Op zondag 5 april 2009 19:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Da's geen straattaal, da's een spraakgebrek
quote:Op zondag 5 april 2009 19:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Da's geen straattaal, da's een spraakgebrek
Petti rustig dude hij wil je op de kast krijgen!quote:Op zondag 5 april 2009 19:56 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik typ het dan ook niet zo goed als ik het praat
en wat dan nog? ik moet die bullshit gewoon niet.
quote:Op zondag 5 april 2009 19:56 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik typ het dan ook niet zo goed als ik het praat
en wat dan nog? ik moet die bullshit gewoon niet.
Reageer dan teminste met tekst, dan kan ik terug reageren.quote:
Waarom zou ik op een degelijke opgefokte reactie met tekst moeten reageren?quote:Op zondag 5 april 2009 19:58 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Reageer dan teminste met tekst, dan kan ik terug reageren.
waarom moet ik wel accepteren dat je me beetje belachelijk loopt te maken...quote:Op zondag 5 april 2009 19:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Waarom zou ik op een degelijke opgefokte reactie met tekst moeten reageren?
Omdat er hier in de SC niet anders gedaan wordt.quote:Op zondag 5 april 2009 20:00 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
waarom moet ik wel accepteren dat je me beetje belachelijk loopt te maken...
quote:Op zondag 5 april 2009 20:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Omdat er hier in de SC niet anders gedaan wordt.
quote:
quote:Op zondag 5 april 2009 19:58 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Reageer dan teminste met tekst, dan kan ik terug reageren.
Stil eens!quote:
NIETUS!quote:Op zondag 5 april 2009 20:10 schreef AQuila360 het volgende:
NEE!
Je bent een rel-aap poit! Je wilt altijd maar rellen en zulks!![]()
Oke! Beetje dan?quote:
quote:
Kon je geen plaatje vinden van 1 van die messentrekkers bij jou in de buurt?quote:
quote:Op zondag 5 april 2009 20:18 schreef Tain het volgende:
[..]
Kon je geen plaatje vinden van 1 van die messentrekkers bij jou in de buurt?
quote:
Doe niet EDquote:Op zondag 5 april 2009 21:53 schreef Edwinuss het volgende:
Rot eens op met je dumpert.
U roept, ik masseer. Je moet me dan alleen wel komen halen!quote:Op zondag 5 april 2009 22:12 schreef koei het volgende:
Poit!
Ik heb overal spierpijnWanneer kom je langs om me te masseren?
Nu je het zegt, ik heb nog bier in de koelkastquote:Op zondag 5 april 2009 23:14 schreef Poit het volgende:
Mjah, sorry koei, 3 avonden achter elkaar onder invloed zijn van verdovende middelen is teveel voor deze oude man.
Al had je nou hier geweest had je wel tegen me aan kunnen kruipen..
Ik mag niet naar Den Haag van de dokter.quote:Op zondag 5 april 2009 23:19 schreef koei het volgende:
ja, maar ik moet altijd maar naar jou toe komenIn Gouda rijdt de bus toch ook!
En heb je al een nieuwe datum geprikt? Ik heb goede vrijdag geen padvinderij
Ik ook maar hoef echt even niet meerquote:Op zondag 5 april 2009 23:22 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik heb nog bier in de koelkast
Juah... Arme ik..quote:Op zondag 5 april 2009 23:34 schreef koei het volgende:
Poit die geen bier hoeft
Dan is jouw weekend toch zwaarder geweest dan die van mij denk ik
Dat lukt me welquote:Op zondag 5 april 2009 23:44 schreef koei het volgende:
Ach, gewoon een zonnebril opzetten en kijken alsof je moet poepen zou al genoeg moeten zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:
Dank je dat je het weer meld. We wisten het niet meer na de vorige keer dat je het zeiquote:Op maandag 6 april 2009 10:09 schreef SummerBreeze het volgende:
Tyfus, ben ik even een weekendje niet online is er meteen een heel topic volgeluld en een tweede al weer op 95%. Dit is geen SLOWchat meer
ik vind deze nog lekker rustig gaan hoorquote:Op maandag 6 april 2009 10:09 schreef SummerBreeze het volgende:
Tyfus, ben ik even een weekendje niet online is er meteen een heel topic volgeluld en een tweede al weer op 95%. Dit is geen SLOWchat meer
etterquote:Op maandag 6 april 2009 10:18 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dank je dat je het weer meld. We wisten het niet meer na de vorige keer dat je het zei
Maar nu kan je weer weg, kan je over 3 dagen weer hetzelfde postenquote:
Heb jij even pech dat ik vanavond weer internet heb thuis. Kan ik jullie weer even vaak lastig gaan vallen als voor mijn verhuizing!quote:Op maandag 6 april 2009 10:36 schreef disjfa het volgende:
[..]
Maar nu kan je weer weg, kan je over 3 dagen weer hetzelfde posten
Wel consistent blijven natuurlijk.
gezelligquote:Op maandag 6 april 2009 10:48 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Heb jij even pech dat ik vanavond weer internet heb thuis. Kan ik jullie weer even vaak lastig gaan vallen als voor mijn verhuizing!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op maandag 6 april 2009 11:02 schreef Poit het volgende:
Zo, deze boi is weer terug van het ijzerpompen.. Ik denk dat ik morgen maar de hele dag in m'n bed blijf liggen ivm spierpijnijzerpompenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ijzerpompen, handkarren, chocke the chicken, spank the monkey, geef het een naam...quote:
Hier zijn alle mensen toch bijstandstrekkers zonder werk of chronisch ziekquote:
Dat is zeg maar ergens zitten en het een of ander doen. Het kan ook staand volgens mij. En iedere maand krijg je dan geld. Zo kunnen die mensen dingen kopen. Dacht ik.quote:Op maandag 6 april 2009 13:54 schreef disjfa het volgende:
[..]
Hier zijn alle mensen toch bijstandstrekkers zonder werk of chronisch ziek
Wat is dat werken wat je zegt.
quote:Op maandag 6 april 2009 14:23 schreef Reintji het volgende:
Ach jongens en meisjes, treur niet. Het is weer tijd voor een kekke röntgenfoto vanaaf!
Ach jongens en meisjes, treur niet. Het is weer tijd voor een kekke röntgenfoto vanaaf!
quote:
quote:
Ja, thuis zitten achter de pc en posten is dat toch. Dat doen jullie toch allemaal.quote:Op maandag 6 april 2009 14:21 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat is zeg maar ergens zitten en het een of ander doen. Het kan ook staand volgens mij. En iedere maand krijg je dan geld. Zo kunnen die mensen dingen kopen. Dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |