quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:47 schreef daarzitwatin het volgende:
ook spreken ze elkaar aan met heyyy knakworst kom even lekker een goudgele rakker drinken.
wow schijt spel.quote:
ik woon hier net weer heb hiervoor in rotterdam gewoond en bergen op zoom en zelfs belgie.quote:
ja maybe i should start with wowquote:
Hebben ze in Belgie ook kak-studenten?quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:56 schreef daarzitwatin het volgende:
[..]
ik woon hier net weer heb hiervoor in rotterdam gewoond en bergen op zoom en zelfs belgie.
HET MAAKT NIET UIT WAAR JE WOONT. irritant blijft het toch wel.
ga een topic beginnen over tegen mensen klagen dat ze moeten verhuizen.. dan?
na minder irritante variant daar heb je shitload of annoying emo's hahaquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hebben ze in Belgie ook kak-studenten?
Tis maar net in welke kringen je je begeeftquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:59 schreef Dennis_enzo het volgende:
Ik hoop dat TS weet dat slechts 3% oid van alle studenten zo is
Heey furrrrrrrieeebieeieeequote:Op vrijdag 3 april 2009 23:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hebben ze in Belgie ook kak-studenten?
Falurt!quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:02 schreef stamppot het volgende:
"Goud gele rakker" is niet juist geformuleerd, het moet zijn: HE LUL kom we gaan even een biertje kopen. of: HE LUL zullen we een goudgele gerste gozert gaan happen?
Maarum, je woont in delft. doe je zelf niet net zo hard mee of?
\quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:00 schreef Rapaille het volgende:
Je bent zelf 20, dan hoor je ook nog gewoon te studeren. Of komt daar juist die afgunst vandaan?
Grappig dat je het zo stelt. Ik vind het allemaal prachtig al ben ik zelf niet lid van een vereniging en woon ik niet op kamers. Gewoon met ze mee lachen want die mensen hebben vaak wel veel lolquote:Op zaterdag 4 april 2009 00:04 schreef daarzitwatin het volgende:
[..]
\
haha nee ik ben een thuisstudent of hoe je het ook wilt noemen en ik heb veel vrienden die ook studeren dat wil niet zeggen dat IEDEREEN DIE STUDEERT irritant is eigenlijk totaal niet een bepaalde groep daarvan met meestal wel bepaalde studies die daarbij horen net als dat sommige senioren en 16 jarige irritant zijn en de breezers maar then again NIET IEDEREN die iets is of iets doet is dat.
zo bedoelde ik het niet als je dat dacht. ik ben liever geen bal of studentvereniging lid met mn polo aan dus geen afgunst neen
haha je hebt gelijk die hey lul was ik vergeten haha.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:02 schreef stamppot het volgende:
"Goud gele rakker" is niet juist geformuleerd, het moet zijn: HE LUL kom we gaan even een biertje kopen. of: HE LUL zullen we een goudgele gerste gozert gaan happen?
Spoorknor alertquote:Op zaterdag 4 april 2009 00:06 schreef stamppot het volgende:
[..]
Grappig dat je het zo stelt. Ik vind het allemaal prachtig al ben ik zelf niet lid van een vereniging en woon ik niet op kamers. Gewoon met ze mee lachen want die mensen hebben vaak wel veel lol
Je hoort ook eerst een overhemd onder je polo te doen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:04 schreef daarzitwatin het volgende:
[..]
\
haha nee ik ben een thuisstudent of hoe je het ook wilt noemen en ik heb veel vrienden die ook studeren dat wil niet zeggen dat IEDEREEN DIE STUDEERT irritant is eigenlijk totaal niet een bepaalde groep daarvan met meestal wel bepaalde studies die daarbij horen net als dat sommige senioren en 16 jarige irritant zijn en de breezers maar then again NIET IEDEREN die iets is of iets doet is dat.
zo bedoelde ik het niet als je dat dacht. ik ben liever geen bal of studentvereniging lid met mn polo aan dus geen afgunst neen
Waar komt die afgunst dan toch vandaan? Is het dat je opkijkt tegen echte studenten, zelf volg je volgens mij een HBO-cursus?quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:04 schreef daarzitwatin het volgende:
[..]
HEE LULLO DOE EENS NIET JOH!quote:
Nee kerol, das voor paupurrrs!quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:11 schreef TBY het volgende:
[..]
HEEE LUL! VOLG JIJ NOG DIE STUDIE BIJ DE LOI KEREL?!!!!!!!
oh bedankt haha dat scheelt weer dan ben ik hier als het goed is alweer weg.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:06 schreef Jesse_ het volgende:
Troost je, de intro's zijn pas over een half jaar.
Vanwaar die afgunst?quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:14 schreef daarzitwatin het volgende:
[..]
oh bedankt haha dat scheelt weer dan ben ik hier als het goed is alweer weg.
ik ben bijna keer 'aangevallen' met meel en water tijdens zo'n intro op weg naar iets belangrijks vndaar de 'angst' haha maar halfjaar is wel een troost inderdaad ja .
wat loop je nou te zeiken?quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:09 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Waar komt die afgunst dan toch vandaan? Is het dat je opkijkt tegen echte studenten, zelf volg je volgens mij een HBO-cursus?
dat ben je echt niet TS!!!quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:00 schreef 3lmo het volgende:
TS is geen student en is stiekem jaloers.
Oh, maar niets persoonlijks. Ik zou je wel doen.
[ afbeelding ]
Hallo daar, Mandy.![]()
Als je nou eens je best zou doen op je Nederlands zou het misschien nog wat worden.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:18 schreef daarzitwatin het volgende:
[..]
wat loop je nou te zeiken?
ik heb geen idee of het een hbo cursus is ik kan door omstandigheden niet naar een 'echte' school toe dus studeer ik marketing omdat ik dat heel leuk en interessant vind en dan doe ik toch nog iets zinnigs.
en wat afgunst het is de fuckin klaagbak hierzo ik irriteer me er gewoon aan. en het heeft niets te maken met studenten in het algemeen aangezien de helft van de mensen die ik ken een hbo of wo studie doet. er zijn fkcn veel mensen die niet studeren en ook irritant zijn op dezelfde manier.. heeft gewoon met bepaald gedrag/gedoe te maken wat mij echt irriteert omdat het gewoon zo is. als jij je irriteert heeft dat dan altijd met afgunst te maken? vraag ik mij dan af..
je mag wel rollende RR hebben hoor;)quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:20 schreef Espabilado het volgende:
Hey je hebt dezelfde studierichting als mij, zullen we daten, ik praat ABN zonder rollende R
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr is geen abnquote:Op zaterdag 4 april 2009 00:22 schreef Nobu het volgende:
Tja TS, we kunnen nu eenmaal niet allemaal uit een achterstandswijk komen.
Even ter informatie. Het is traditie in KLB om de TS te bashen. Neem het niet zo serieusquote:Op zaterdag 4 april 2009 00:18 schreef daarzitwatin het volgende:
[..]
ik heb geen idee of het een hbo cursus is ik kan door omstandigheden niet naar een 'echte' school toe dus studeer ik marketing omdat ik dat heel leuk en interessant vind en dan doe ik toch nog iets zinnigs.
en wat afgunst het is de fuckin klaagbak hierzo ik irriteer me er gewoon aan. en het heeft niets te maken met studenten in het algemeen aangezien de helft van de mensen die ik ken een hbo of wo studie doet. er zijn fkcn veel mensen die niet studeren en ook irritant zijn op dezelfde manier.. heeft gewoon met bepaald gedrag/gedoe te maken wat mij echt irriteert omdat het gewoon zo is. als jij je irriteert heeft dat dan altijd met afgunst te maken? vraag ik mij dan af..
Oeps, volgens mij neem jij mij iets te serieus. Relaxquote:Op zaterdag 4 april 2009 00:18 schreef daarzitwatin het volgende:
[..]
en wat afgunst het is de fuckin klaagbak hierzo ik irriteer me er gewoon aan. en het heeft niets te maken met studenten in het algemeen aangezien de helft van de mensen die ik ken een hbo of wo studie doet. er zijn fkcn veel mensen die niet studeren en ook irritant zijn op dezelfde manier.. heeft gewoon met bepaald gedrag/gedoe te maken wat mij echt irriteert omdat het gewoon zo is. als jij je irriteert ergert heeft dat dan altijd met afgunst te maken? vraag ik mij dan af..
Dat zijn vragen voor op de datequote:Op zaterdag 4 april 2009 00:22 schreef daarzitwatin het volgende:
[..]
je mag wel rollende RR hebben hoor;)
wat voor marketing studie doe je dan..tellme
en waar/hoe whtvr.
haha wat boeit dat nou op fuckin internet?quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als je nou eens je best zou doen op je Nederlands zou het misschien nog wat worden.
Laat die mensen maar. Dat zijn meestal mensen die echt een kutleven hebben en jouw typfouten nodig hebben om hun levensfrustratie kenbaar te maken.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:24 schreef daarzitwatin het volgende:
[..]
haha wat boeit dat nou op fuckin internet?
ik zit hier halfdood op mijn toetsenbord als een gek te typen.
Lekker boeiend.
en met mijn nederlands is niet zoveel mis hoor maar als jij erover wil zeiken begin er een topic over anders.
jij hebt maakt zeker nooit een typ of spelfout?
ja ik ben nieuw op het fok forum hier dus ik ben nog een rookie.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:22 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Even ter informatie. Het is traditie in KLB om de TS te bashen. Neem het niet zo serieus
Je durfde het eerst niet? Maar nu besef je: als ik een man wil worden moet ik bij hen gaan.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:25 schreef Seam het volgende:
Volgend jaar ga ik er gelukkig ook bij. Maar in Maastricht is ook niet zo erg als in die kutsteden (Leiden, Delft)
Leesbaarheid.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:24 schreef daarzitwatin het volgende:
[..]
haha wat boeit dat nou op fuckin internet?
ik zit hier halfdood op mijn toetsenbord als een gek te typen.
Lekker boeiend.
en met mijn nederlands is niet zoveel mis hoor maar als jij erover wil zeiken begin er een topic over anders.
jij hebt maakt zeker nooit een typ of spelfout?
Ik weet dat TS lekker is, maar moet je per se zo slijmen?quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:26 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Laat die mensen maar. Dat zijn meestal mensen die echt een kutleven hebben en jouw typfouten nodig hebben om hun levensfrustratie kenbaar te maken.
Ik word seksueel opgewonden van mannen, niet van vrouwen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:27 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Ik weet dat TS lekker is, maar moet je per se zo slijmen?
Iemand probeert in het broekje van ts te komen!quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:26 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Laat die mensen maar. Dat zijn meestal mensen die echt een kutleven hebben en jouw typfouten nodig hebben om hun levensfrustratie kenbaar te maken.
GMTA!quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:27 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Ik weet dat TS lekker is, maar moet je per se zo slijmen?
Ik was nageplaatstquote:Op zaterdag 4 april 2009 00:27 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Je durfde het eerst niet? Maar nu besef je: als ik een man wil worden moet ik bij hen gaan.
Detailsquote:Op zaterdag 4 april 2009 00:22 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr is geen abn
Het is een vrouwquote:Op zaterdag 4 april 2009 00:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Iemand probeert in het broekje van ts te komen!
You go boy!
gevenquote:Op zaterdag 4 april 2009 00:29 schreef muay-toy het volgende:
OK JONGENS IK GOOI EM IN DE GROEP.
TS, ZOU JE HAAR GEVEN? ONDERBOUW!!!
[ afbeelding ]
haha dat ben ik wel wil je bewijs?quote:
De tijd dat je nodig had om die foto te bewerken had je dan ook in het opruimen van je kamer kunnen steken.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:31 schreef daarzitwatin het volgende:
[..]
haha dat ben ik wel wil je bewijs?
de foto is wel bewerkt op de achtergrond anders was mn rommelige kamer te zien. namelijk
..
Graag.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:31 schreef daarzitwatin het volgende:
[..]
haha dat ben ik wel wil je bewijs?
dat is jouw probleem.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Leesbaarheid.
Ik ben mieters aanschoten, dan moet ik ook nog eens moeite doen dat gebrabbel van je te onderscheiden!
Overigens doelde ik vooral op het gebrek aan gebruik van hoofdletters.
Waarom zou hier 'maar op internet' niet gewoon de moeite doen om fatsoenlijk te schrijven? Dit is geen breezahforum.
rattengifquote:Op zaterdag 4 april 2009 00:34 schreef TBY het volgende:ik heb dorst
zeg ff wat ik moet gaan drinken
Spreek je echt Spaans ja?quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:34 schreef daarzitwatin het volgende:
[..]
www.coffee-and-tv.hyves.nl
de rest zal dan wel tegen vallen haha.
is lekker hoor probeer het maar een keerquote:
Iig geen koffiequote:Op zaterdag 4 april 2009 00:39 schreef TBY het volgende:
zeg me nu maar is wat ik moet gaan drinken gvd
Hey, een intelligente opmerking in dit topic. Hulde, toch nog gelukt in een KLB-topic.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:35 schreef Twerk het volgende:
Studenten die zich ook (geforceerd) als zodanig profileren worden later de grootste eenheidsworsten en losers.
Studeren opzich is best wel relax, maar wanneer je jezelf tijdens jouw studententijd conformeert aan het standaard, sneue studentengedrag dan is er iets fundamenteels mis met jouw persoonlijkheid.
"Ik studeer, dus ik ben". Mental.
not really aangezien een vriendin van me dit deed aangezien zij de foto heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
De tijd dat je nodig had om die foto te bewerken had je dan ook in het opruimen van je kamer kunnen steken.
Op mij kun je altijd rekenen. Dat weet je.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:39 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Hey, een intelligente opmerking in dit topic. Hulde, toch nog gelukt in een KLB-topic.
Vaag, de zw/w en de sepia foto's op je hyves zijn heel erg leuk en de kleurenfoto's vallen een beetje tegen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:34 schreef daarzitwatin het volgende:
[..]
www.coffee-and-tv.hyves.nl
de rest zal dan wel tegen vallen haha.
Haphap.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:39 schreef daarzitwatin het volgende:
[..]
not really aangezien een vriendin van me dit deed aangezien zij de foto heeft gemaakt.
Hoe erg ik destijds mijn best zou doen op mijn kamer op te ruimen blijft een lelijke achtergrond voor deze foto.
en een foto compleet zwart wit maken kost meestal maar 3 a 5 minuten werk maargoed.
I know, ik doe zelf soms ook fotografie-opdrachten.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:39 schreef daarzitwatin het volgende:
[..]
not really aangezien een vriendin van me dit deed aangezien zij de foto heeft gemaakt.
Hoe erg ik destijds mijn best zou doen op mijn kamer op te ruimen blijft een lelijke achtergrond voor deze foto.
en een foto compleet zwart wit maken kost meestal maar 3 a 5 minuten werk maargoed.
''Hun'' kledingstijl, dat is mooi. Rest (algemene subcultuurkenmerken) niet. Jawel, erg competentiegedreven, dat waardeer ik ook heel erg.quote:
Preciesquote:Op zaterdag 4 april 2009 00:57 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
''Hun'' kledingstijl, dat is mooi. Rest (algemene subcultuurkenmerken) niet. Jawel, erg competentiegedreven, dat waardeer ik ook heel erg.
Nou, waarin vind je ze competentiegedreven dan? In het 'scoren' van de meeste vrouwen? Meeste status? Want als het op studeren aankomt is 7e-jaars student zijn, eerder regel dan uitzondering bij zuke types.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:57 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
''Hun'' kledingstijl, dat is mooi. Rest (algemene subcultuurkenmerken) niet. Jawel, erg competentiegedreven, dat waardeer ik ook heel erg.
Uhm, ik kan het nu moeilijk uitleggen. Heb een aantal jaar met zulke mensen rondgehangen. Het zijn mensen die op zoveel mogelijk gebieden willen uitblinken (status). Tja, ik kies ook voor de activiteiten buiten mijn studie, omdat die activiteiten mij een betere baan (en bredere algemene ontwikkeling) gaan opleveren dan een cum laude (wil niet de wetenschap in).quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:05 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nou, waarin vind je ze competentiegedreven dan? In het 'scoren' van de meeste vrouwen? Meeste status? Want als het op studeren aankomt is 7e-jaars student zijn, eerder regel dan uitzondering bij zuke types.
Oké.quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:09 schreef Registratiedienst het volgende:
Okay, vaag gelul van mij hierboven. Beschouw het maar als niet geschreven.
Ja, dat verwachtte ik dus ook. Maar het valt een beetje tegen! Allemaal openbare foto's van TS en niemand die erop reageert. Gekkigheid. Zo leert TS nooit hoe het hier écht is.quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:44 schreef koningdavid het volgende:
Heeft TS nou haar Hyves gepost?
Stormlooptopic gegarandeerd.
Yes.quote:Op zaterdag 4 april 2009 10:32 schreef muay-toy het volgende:
ik vind je haar hoe je het in je fobo hebt bter bij je staan.
maar jongens, ZOUDEN JULLIE GEVEN?!!!!!![]()
![]()
![]()
Het is friet.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:57 schreef TBY het volgende:
Begin nou niet het patat friet,,,............![]()
Stormlooptopic
ts is ook nog best cute, raar dat de stormloop uitblijft.quote:Op zaterdag 4 april 2009 10:26 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ja, dat verwachtte ik dus ook. Maar het valt een beetje tegen! Allemaal openbare foto's van TS en niemand die erop reageert. Gekkigheid. Zo leert TS nooit hoe het hier écht is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik deed m'n bestquote:Op zaterdag 4 april 2009 10:38 schreef koningdavid het volgende:
[..]
ts is ook nog best cute, raar dat de stormloop uitblijft.
TEH ZOTHEID.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Heey furrrrrrrieeebieeieee
Alles mietuurrrrs mheid?!
quote:Op zaterdag 4 april 2009 10:43 schreef DurumDoner het volgende:
TVP, en terechte klacht. In Amsterdam hebben we ook last van die verwaande studentjes.
Het is overigens typisch groepsgedrag hoor. Erg lachwekkend en diep triest tegelijk.Tja, je paupertent is afhankelijk van dronken studenten, is het niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn poging tot topickaap is jammerlijk gefaald.quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dus niet! Het is of het een of het ander.quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:28 schreef vogelkooi het volgende:
Terechte klacht.
maar hokey meisjes met rokjes.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:19 schreef Twerk het volgende:
Wat ook zo komisch is aan dergelijke typen / groepjes is dat ze de grootste onderbroekenlol beleven aan dingen die een gemiddelde Vmbo-2 klas al deden toen ze een excursie hadden naar Ameland.
Juist de groep waar de korpsballetjes zo graag op afgeven.
Eindelijk zijn ze stoer en ruig genoeg om ook drankspelletjes te bezigen en schunnige moppen te maken aan de bar rond een uur of 4 na 17 bier.
Hele normale bezigheden voor de doorsneu puber, maar hun lopen er nu nog mee te koop. Vooral ter compensatie omdat ze toen ze 15 jaar waren nog - met door mama gesmeerde broodjes kaas - op excursie gingen en ervan droomden om ooit ook gezellig een pilsje te drinken, net als de stoere jongens uit de buurt of de grote jongens in de stad. Die ze zagen lopen toen ze met papa schoenen waren wezen kopen bij Scapino op een regenachtige koopavond.
Of gewoon 'Potten peren" of "Bakken hakken"quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:02 schreef stamppot het volgende:
juist;)quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:21 schreef DurumDoner het volgende:
Van die zieltjes die zich 2 weken lang voor lul laten zetten en vernederen in een ontgroening om vervolgens met die 2e jaars dikke maatjes te zijn. Hoeveel moet je jezelf haten wil je je daarvoor lenen. Wat een lachwekkende identiteitsloze lulletjes zijn die corpsballetjes toch.
Eens met de klacht. Woon zelf in de Jordaan in A'dam en daar zitten er ook nog iets te veel van dat soort.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:47 schreef daarzitwatin het volgende:
Ik woon momenteel in delft . okee leuk ja
maar zodra je in de stad komt of in de 'studenten' buurt haat je je leven.
al die wij zijn slim en oh zo stoer en interessant studenten met bijbehorend 'mokkel' met hetzelfde accent.
ook spreken ze elkaar aan met heyyy knakworst kom even lekker een goudgele rakker drinken.
en dan probeer je het te negeren maar dat is onmogelijk dus vandaar ik dat ik er lekker even over ga zeiken want niet alleen delft heeft er last van. in de trein,tram,met uitgaan op andere straten en in andere steden jawel zijn ze er ook. MAAR vooral de manier van praten.. ja PRIMA KEREL en zoo roderick hoe ging dat tentamen van jou en heeft je moederrr(overdreven R) nog mijn overhemd gestreken ..
who's with me![]()
![]()
OH en dan komt binnekort ook weer de introweek en dat ongroenings gedoe van die kut studentenverenigingen er ook nog aan.. no way dat ik dus de stad in ga of uberhaupt de straat op
Ik neem gewoon het beste van twee werelden.quote:Op zaterdag 4 april 2009 11:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dus niet! Het is of het een of het ander.
Je kan niet een beetje pauper zijn. Dan ben je gewoon helemaal pauper!
Boertjequote:Op zaterdag 4 april 2009 00:25 schreef Seam het volgende:
Volgend jaar ga ik er gelukkig ook bij. Maar in Maastricht is ook niet zo erg als in die kutsteden (Leiden, Delft)
Tja, ik zou echt niet met mezelf kunnen leven mocht ik me daarvoor lenen. Studentenverenigingen zijn echt nog lager dan polsensnijdende emo's.quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:03 schreef daarzitwatin het volgende:
[..]
juist;)
ach wel fijn voor zulke mensen dat je toch jezelf kan verlagen onder het mom van 'daar word je hard en stoer van' -_-
quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:14 schreef Mendeljev het volgende:
Je bent ook een echte nerd als je in Delft gaat studeren!
Je spreekt helemaal geen ABN, het is namelijk "als ik".quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:20 schreef Espabilado het volgende:
Hey je hebt dezelfde studierichting als mij, zullen we daten, ik praat ABN zonder rollende R
Gemiddeld studeren ze wel met hogere cijfers af dan niet leden, bovendien is het alleen maar mooi om lang over je studie te doen. Waarom in 4 jaar door een mooie tijd heen rammen, werken kun je altijd nog.quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:05 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nou, waarin vind je ze competentiegedreven dan? In het 'scoren' van de meeste vrouwen? Meeste status? Want als het op studeren aankomt is 7e-jaars student zijn, eerder regel dan uitzondering bij zuke types.
Als je hier nog in gelooft ben je wel erg naïef. Het interesseert echt niemand of je leider was bij de scouting, lid van de studie/studentenvereniging (werkt tegenwoordig eerder in je nadeel) of theatergroep ofzo. Je moet gewoon je werk goed doen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:07 schreef Registratiedienst het volgende:
Tja, ik kies ook voor de activiteiten buiten mijn studie, omdat die activiteiten mij een betere baan gaan opleveren dan een cum laude (wil niet de wetenschap in).
Ja, laten wij het algemeen maken, dat is niet voor iedereen zo. Ik heb het ook niet over deelname in theatergroepen en studentencommissies. En verder is het benoemen van die relevante activiteuiten niet relevant voor mijn klacht.quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als je hier nog in gelooft ben je wel erg naïef. Het interesseert echt niemand of je leider was bij de scouting, lid van de studie/studentenvereniging (werkt tegenwoordig eerder in je nadeel) of theatergroep ofzo. Je moet gewoon je werk goed doen.
Het zijn eigenlijk ook hele zielige mensen vaak, hebben niet de capaciteiten om eigen vrienden te zoeken dus klampen zich aan elkaar vast in een groep. Daarbij doen ze allemaal hetzelfde, zuipen in een pak (quote:Op zaterdag 4 april 2009 10:43 schreef DurumDoner het volgende:
TVP, en terechte klacht. In Amsterdam hebben we ook last van die verwaande studentjes.
Het is overigens typisch groepsgedrag hoor. Erg lachwekkend en diep triest tegelijk.
Een nevenactiviteit waardoor je extra kennis vergaart kan wel in je voordeel werken. Een functie bij de lokale kroeg, lid van de studentenvereniging of sportvereniging maakt jou echt niks beter dan een andere sollicitant.quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:45 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ja, laten wij het algemeen maken, dat is niet voor iedereen zo. Ik heb het ook niet over deelname in theatergroepen en studentencommissies. En verder is het benoemen van die relevante activiteuiten niet relevant voor mijn klacht.
Eens (maar dat lijkt mij wel vanzelfsprekend).quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Een functie bij de lokale kroeg, lid van de studentenvereniging of sportvereniging maakt jou echt niks beter dan een andere sollicitant.
Ja want met een beetje mazzel heeft die gene bij je solliciteert vroeger namelijk exact hetzelfde gedaanquote:Op zaterdag 4 april 2009 14:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja nee, dat zal tijdens je sollicitaties vast een voordeel zijn
Ach, iets met pappa's old boys network.quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:46 schreef leolinedance het volgende:
Ja nee, dat zal tijdens je sollicitaties vast een voordeel zijn
Ja voor jou en mij misschien wel. Er zijn nog veel studenten die denken goed voor hun toekomst bezig te zijn door een jaar studie weg te gooien als bestuurslid van een studentenvereniging ofzo. Dat is achterhaald en daarom dan ook in 9 van de 10 keer helemaal geen voordeel tijdens je verdere carriere.quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:50 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Eens (maar dat lijkt mij wel vanzelfsprekend).
Onbegrijpelijk ja.quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja voor jou en mij misschien wel. Er zijn nog veel studenten die denken goed voor hun toekomst bezig te zijn door een jaar studie weg te gooien als bestuurslid van een studentenvereniging ofzo. Dat is achterhaald en daarom dan ook in 9 van de 10 keer helemaal geen voordeel tijdens je verdere carriere.
Ja, en misschien ben ik het, die over een jaar of 5 de sollicitatie afneemt. Dan heeft hij pech want ik weet wel dat die persoon in die tijd écht niet veel gestudeerd heeftquote:Op zaterdag 4 april 2009 14:50 schreef Shadowlyse het volgende:
[..]
Ja want met een beetje mazzel heeft die gene bij je solliciteert vroeger namelijk exact hetzelfde gedaan![]()
wat?quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:51 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ach, iets met pappa's old boys network.
Dat maakt niet uit dan weet je dat hij iig veel gefeest heeft en genoten en nu hard werken. Een werkgever kijkt mijns inziens gewoon naar het totale plaatje van een kandidaat. En iets naast je studie gedaan hebben is altijd mooi. Of dat nu bestuur is geweest of een jaartje hulpverlenen in Afrika of een bijbaantje.quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, en misschien ben ik het, die over een jaar of 5 de sollicitatie afneemt. Dan heeft hij pech want ik weet wel dat die persoon in die tijd écht niet veel gestudeerd heeft
Dat klopt, zo'n klare lamlul wil niemand in zijn bedrijf. Een beetje vlotte gast (m/v) is toch wel gewenst in de meeste gevallen. Maar het denken dat lid zijn van/in het bestuur zitten van een studentenvereniging meer heeft te bieden voor je toekomst dan, pak hem beet, in het bestuur van de korfbalvereniging, dat is onzin.quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:59 schreef Shadowlyse het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit dan weet je dat hij iig veel gefeest heeft en genoten en nu hard werken. Een werkgever kijkt mijns inziens gewoon naar het totale plaatje van een kandidaat. En iets naast je studie gedaan hebben is altijd mooi. Of dat nu bestuur is geweest of een jaartje hulpverlenen in Afrika of een bijbaantje.
Een old boys netwerk. Een netwerk voor mensen die te verlegen zijn om met andere mensen dan hun ouders, docent en 3 huisgenoten te praten. Die kunnen dan aan hun pa vragen 'zeg, ken jij van je studententijd niet iemand die ook bij jou op de sociëteit zat?quote:
Sad.quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:34 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Een old boys netwerk. Een netwerk voor mensen die te verlegen zijn om met andere mensen dan hun ouders, docent en 3 huisgenoten te praten. Die kunnen dan aan hun pa vragen 'zeg, ken jij van je studententijd niet iemand die ook bij jou op de sociëteit zat?want ik zoek werk '
Ongeveer..
Nou, aangezien dat soort fossielen vaak al een wat hogere positie binnen bedrijven bekleden is het wel erg handig natuurlijk.quote:
Fijn voor jou dat jij het blijkbaar wel hé-le-maal begrepen hebtquote:Op zaterdag 4 april 2009 15:54 schreef Stigma het volgende:
Dit topic bewijst maar weer eens hoe weinig de meeste fokkers van de maatschappij begrijpen, vooral die laatste paar reacties
Hij koopt gewoon elke week een nieuwe hippe blouse?quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:59 schreef Koert het volgende:
Goudgele rakkers!![]()
Ongegronde klacht trouwens, TS stelt zich aan. Overigens strijkt een student niet, noch laat hij het doen.
quote:
quote:
quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Old_boys_networkquote:Een old boys network is een netwerk van oudgedienden van een organisatie (leger, studentenvereniging, politiek) die na hun uittreden nog contact houden met de organisatie, en jonge (ex-)leden en elkaar helpen. Deze hulp ligt meestal op het zakelijk vlak.
Studentencorps
Een voorbeeld van een old boys network is het studentencorps. In praktijk gaat dit niet veel verder dan het op verzoek meebetalen aan onderhoudskosten, maar veel geloven dat lidmaatschap van het corps via het old boys network een garantie is voor een glanzende carrière. Andere old boys networks worden gevormd door sommige delen van de politiek (burgemeesters) en het bedrijfsleven (commissarissen en directeuren). In beide gevallen is hier zoveel kritiek op gekomen, dat het old boys network feitelijk niet meer kan functioneren (Code Tabaksblat).
Een goed functionerend old boys network kan nuttig zijn. Vragen over een moeilijke opdracht op je werk? Er is altijd wel iemand die je helpt. Wil je een betere baan? Misschien kan iemand in het netwerk je helpen met een tip, een naam, of misschien zelfs een vacature. Is de studentensociëteit nodig aan een opknapbeurt toe? De alumni dragen graag hun steentje in de onderhoudskosten bij.
Dan denk ik:quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:12 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Old_boys_network
Ik weet niet hoe uitzonderlijk het is, maar heb sinds de middelbare school dingen gehoord als: ja, mijn moeder dineert nog regelmatig met hans wijers of mijn vader heeft nog contact met Maxime Verhagen. En dan denk ik: ja, wel handig, zo'n netwerk van je ouders.
ik moet, net zoals vele medestudenten, op eigen kracht mijn netwerk ontwikkelen. Helaas kan ik niet meeliften met het succes van mijn ouders.
Joh, vermijden gaat moeilijk he als je een bankje achter zo'n persoon zit tijdens college, of een jaar lang naast elkaar zit op de middelbare school. Tja, ik ken nog wel triestere voorbeelden met naamgegooi, maar dat is niet relevant. Maar goed, old boys network dus. Het lijkt mij handig, een stapje (of wellicht twee stapjes) voor.quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:23 schreef Twerk het volgende:
[..]
Dan denk ik:
Lekker belangrijk. Waarom zou ik willen meeliften op mensen als Verhagen waar ik van kots als ik hem weer hoor babbelen in Netwerk.
Allemaal interessantdoenerij, doe gewoon je eigen ding.
En mensen die vertellen dat hun ouders "dineren" met Verhagen etc. moet je mijden als de pest. Triest volk.
Wel fijn dan dat jij de maatschappij tot in de puntjes hebt begrepen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:54 schreef Stigma het volgende:
Dit topic bewijst maar weer eens hoe weinig de meeste fokkers van de maatschappij begrijpen, vooral die laatste paar reacties
Helaas? Wat is er mis mee om je eigen leven op de rails te krijgen? Ik denk dat je daar veel meer voldoening uithaalt dan dat alles je in de schoot geworpen wordt omdat je toevallig het kind bent van iemand die wel eens dineert met Verhagen. Kansen genoeg, voor iedereen die er voor werkt.quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:12 schreef Registratiedienst het volgende:
ik moet, net zoals vele medestudenten, op eigen kracht mijn netwerk ontwikkelen. Helaas kan ik niet meeliften met het succes van mijn ouders.
bron?quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:42 schreef Nobu het volgende:
[..]
Nou, aangezien dat soort fossielen vaak al een wat hogere positie binnen bedrijven bekleden is het wel erg handig natuurlijk.
Welke reacties precies?quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:54 schreef Stigma het volgende:
Waarom is dat handig? Je zult toch capabel moeten zijn, of je nu iemand kent of niet? Dit heeft overigens vrij weinig met studentenverenigingen te maken. Als of een directeur gaat zeggen: Nou, je bent lid van een studentenverening dus..Mooi! Dat was ik ook vroeger dus je bent aangenomen!quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:12 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Old_boys_network
Ik weet niet hoe uitzonderlijk het is, maar heb sinds de middelbare school dingen gehoord als: ja, mijn moeder dineert nog regelmatig met hans wijers of mijn vader heeft nog contact met Maxime Verhagen. En dan denk ik: ja, wel handig, zo'n netwerk van je ouders.
Bron?quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
bron?
Het is gewoon onzin. Je krijgt een goede hoge functie omdat je je bewezen hebt in het bedrijfsleven
Dus eigenlijk weet je helemaal niet of het klopt wat je zegt?quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:59 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Bron?
Is net zo goed onzin. Er zijn genoeg mensen die zich bewijzen in het bedrijfsleven maar gewoon niet hogerop willen. En de mensen die het minst presteren zijn vaak degene die de grootste mond hebben en zich constant proberen te bewijzen door hogerop te klimmen.
Ik heb geen bron, maar wel mensenkennis
Ik heb het helemaal niet over een studentenvereniging.quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dus eigenlijk weet je helemaal niet of het klopt wat je zegt?
De mensen die niet hogerop willen komen dus allemaal niet van de studentenvereniging maak ik uit je post op? Waar is dit op gebaseerd?
Oh oke, ik dacht dat het daar over ging.quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:08 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet over een studentenvereniging.
Moet jij geen goudgele rakkers drinken met je 'maten' ipv hier voor eigen parochie preken?quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:36 schreef ssebass het volgende:
Ten eerste TS is een aansteller, ten tweede al die voorbeelden die hier worden gegeven kloppen voor geen meter. Het is duidelijk dat jullie visie is gebaseerd op internetfilmpjes en andere valse indirecte informatie.
Internetfilmpjesquote:Op zaterdag 4 april 2009 19:36 schreef ssebass het volgende:
Ten eerste TS is een aansteller, ten tweede al die voorbeelden die hier worden gegeven kloppen voor geen meter. Het is duidelijk dat jullie visie is gebaseerd op internetfilmpjes en andere valse indirecte informatie.
Misschien is het niet zo pretentieus als jij denkt. Neem het ook niet zo serieus. Maak je drukker om mensen die geen baan hebben, in de steden andere lastig lopen te vallen en dan ook nog eens geld opstrijken van de belastingbetalers die wel werken.quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:41 schreef Twerk het volgende:
[..]
Moet jij geen goudgele rakkers drinken met je 'maten' ipv hier voor eigen parochie preken?
En als jij je niet voelt aangesproken, dan snap ik überhaupt niet waarom je (zo) reageert.
Al zou een voorbeeld niet kloppen; het gaat om de intentie en de sneue, pretentieuze instelling/opstelling van dat soort korpsballetjes (eenheidsworsten).
Ja kijk naar het eerste bericht onder het door jou geqoute bericht en voila daar heb je het bewijs.quote:
Ja die is wel mooi ja. Utrechtquote:
Mwah. Ik vind korps als in 'groep personen' meer van toepassing. Het sluit ook beter aan bij wat we feitelijk zien; een clubje eenheidsworsten.quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:59 schreef ssebass het volgende:
[..]
Misschien is het niet zo pretentieus als jij denkt. Neem het ook niet zo serieus. Maak je drukker om mensen die geen baan hebben, in de steden andere lastig lopen te vallen en dan ook nog eens geld opstrijken van de belastingbetalers die wel werken.
Het is trouwens corps (latijn voor lichaam en mv is dan corpora) en niet korps. We zijn niet in het leger.
Wat een hoop kortzichtige reacties in dit topic zeg...quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:41 schreef Twerk het volgende:
Al zou een voorbeeld niet kloppen; het gaat om de intentie en de sneue, pretentieuze instelling/opstelling van dat soort korpsballetjes (eenheidsworsten).
Het is vooral jouw reactie die kortzichtig is.quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:22 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Wat een hoop kortzichtige reacties in dit topic zeg...
Iedereen die bij een vereniging zit wordt bij voorbaat afgeschreven door "de rest van Nederland" als ik het zo mag geloven.
En kan je me dan vertellen wat er mis is met roeien?quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:27 schreef alors het volgende:
Ja gatver, ik kots op die paria's.
En dan lekker veel gel in hun te lange haar wat ze dan lekker naar achter kunnen vegenScapa polo of verenigingsshirt aan, en zeilen/roeien maarrrr
Alleen daarom zou je al hopen dat er een Jaws in Nederland was, om dat kutvolk tijdens hun corpshobby's te elimineren.
Die gebruikte ik gisteravond nog tegen een barmeisje.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:47 schreef daarzitwatin het volgende:
kom even lekker een goudgele rakker drinken.
Lol, busted.quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:48 schreef afdak het volgende:
Dus ik wil laatst ff met Roderick en Jan-Jaap een lekker glaasje goud geel gerstenat tot me nemen zit dit in een keer aan de barrrr. WTF!!!
[ afbeelding ]
Dat dus.quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:14 schreef Mendeljev het volgende:
Je bent ook een echte nerd als je in Delft gaat studeren!
quote:Op zondag 5 april 2009 10:23 schreef DurumDoner het volgende:
Studentenverenigingen zijn voor mensen zonder identiteit.
quote:
Zijn genoeg toffe kakkers. Ze zijn niet allemaal zo wereldvreemd.quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:40 schreef SarahD. het volgende:
[..]
Echt om te janken dit.
Overigens een terechte klacht, kakkers.
Ik snap het best wel. Heb zelf ook bij een onofficiele vereniging gezeten (alleen dan geen studentenvereniging) en wij vonden onszelf ook beter dan de rest.quote:
Durum Donerzaken zijn voor werkende mensen zonder identiteit.quote:Op zondag 5 april 2009 10:23 schreef DurumDoner het volgende:
Studentenverenigingen zijn voor mensen zonder identiteit.
En tóch ga jij er eten na het stappen met je brallende vriendjesquote:Op zondag 5 april 2009 12:16 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Durum Donerzaken zijn voor werkende mensen zonder identiteit.
Neen, ik ga standaard naar een ouderwetsch Hollandsche patatboer om een kaassoufle en een frikandel speciaal te happen.quote:Op zondag 5 april 2009 12:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En tóch ga jij er eten na het stappen met je brallende vriendjes
Amsterdamse leeden zijn nog altijd paupers vergeleken met die uit Delft en 't Sticht.quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:40 schreef SarahD. het volgende:
[..]
Echt om te janken dit.
Overigens een terechte klacht, kakkers.
Ook lekker op zijn tijdquote:Op zondag 5 april 2009 13:36 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Neen, ik ga standaard naar een ouderwetsch Hollandsche patatboer om een kaassoufle en een frikandel speciaal te happen.
Ach ja, je bent jaloers omdat jij er als HBO'er nooit écht bij zal horen.quote:Op zondag 5 april 2009 12:04 schreef DurumDoner het volgende:
Mensen die doen alsof een studentenvereniging een mysterieus iets is waar anderen niets van snappen.
Natuurlijk moet je geen imbiciel zijn. Logisch. Maar goed, ik ga nou nu echt niet verklaren waarom zo'n netwerk handig is. Als je dan met reacties komt als (gericht op gracefullkitty): Zelf doen is toch lekker! blablabla. Fijnquote:Op zaterdag 4 april 2009 18:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom is dat handig? Je zult toch capabel moeten zijn, of je nu iemand kent of niet? Dit heeft overigens vrij weinig met studentenverenigingen te maken. Als of een directeur gaat zeggen: Nou, je bent lid van een studentenverening dus..Mooi! Dat was ik ook vroeger dus je bent aangenomen!![]()
edit: Misschien is het handig om als 'zoon van' op gesprek te mogen komen voor een bepaalde functie. Uiteindelijk zal dit er echter niet toe leiden dat je ook daadwerkelijk de functie krijgt lijkt me.
Tuurlijk, ik heb mijn baan waar ik binnenkort ga beginnen ook gekregen via-via. Althans, binnengekomen via-via. Als die persoon mij er niet op had gewezen en mij niet had voorgesteld had ik nooit aan dit bedrijf gedacht. Maar was ik vast wel ergens anders aan de slag gegaan. En als het bedrijf mij niet goed genoeg had gevonden was het vast ook niet gelukt, ondanks dat ik via een bekende binnen was gekomen.quote:Op zondag 5 april 2009 15:08 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je geen imbiciel zijn. Logisch. Maar goed, ik ga nou nu echt niet verklaren waarom zo'n netwerk handig is. Als je dan met reacties komt als (gericht op gracefullkitty): Zelf doen is toch lekker! blablabla. Fijn. Mij lijkt bepaalde shortcuts wel handig. Bespaart mij energie.
Het is zeker handig maar het is niet per se nodig. Zonder kom je er ook wel als je maar de juiste capaciteiten hebt. En voor mij persoonlijk geldt dat dat laatste mij meer voldoening zou geven. Het gevoel afhankelijk te zijn van andere mensen (wat je dan natuurlijk bent als je een netwerk nodig hebt om verder te komen) lijkt mij vreselijk.quote:Op zondag 5 april 2009 15:08 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je geen imbiciel zijn. Logisch. Maar goed, ik ga nou nu echt niet verklaren waarom zo'n netwerk handig is. Als je dan met reacties komt als (gericht op gracefullkitty): Zelf doen is toch lekker! blablabla. Fijn. Mij lijkt bepaalde shortcuts wel handig. Bespaart mij energie.
Je bent altijd afhankelijk van andere mensen, leer er maar mee leven. Alleen maar goed in je werk zijn is niet genoeg als je echt wat wilt bereiken.quote:Op zondag 5 april 2009 19:20 schreef Gracefulkitty het volgende:
[..]
Het is zeker handig maar het is niet per se nodig. Zonder kom je er ook wel als je maar de juiste capaciteiten hebt. En voor mij persoonlijk geldt dat dat laatste mij meer voldoening zou geven. Het gevoel afhankelijk te zijn van andere mensen (wat je dan natuurlijk bent als je een netwerk nodig hebt om verder te komen) lijkt mij vreselijk.
Volgens mij heb jij niet begrepen wat ik bedoel, maar goed.quote:Op zondag 5 april 2009 19:38 schreef Nobu het volgende:
[..]
Je bent altijd afhankelijk van andere mensen, leer er maar mee leven. Alleen maar goed in je werk zijn is niet genoeg als je echt wat wilt bereiken.
Neuh, de meeste zijn geen terroristen of serial killers.. Het punt is meer dat de meeste fucking nep zijn en samen een clubje eenheidsworsten vormen.quote:Op zondag 5 april 2009 20:57 schreef PhifeDawg het volgende:
Nou even tijd voor een oprechte/serieuze reactie hier in Klaagbaak.
Eerder had ik ook echt een grafhekel aan dit soort kakkers. Dit was ongeveer een half jaar geleden. Maar als je er mee in aanraking komt blijken het allemaal wel vriendelijke gasten te zijn. JA, ze hebben vaak allemaal zo'n geforceerd schorre stem en rollende R en het is zeker ook niet mijn stijl maarja, het kwam toch geen kwaad allemaal?
Waarom is dit heel triest en het omgekeerde, jullie gezeik dus, niet?quote:Op maandag 6 april 2009 00:37 schreef Registratiedienst het volgende:
Oh ja, heb nog een leuk jankverhaaltje voor dit topic.
Een oude kennis vertelde mij een paar jaar geleden (we zaten nog in klas 4) dat zijn vader per se wilde dat hij lid werd van een corps. Waarom? Omdat zijn vader hem wijsmaakte dat hij (dus de vader) niet in het raad van bestuur terecht kon komen van een beursgenoteerd bedrijf omdat hij niet lid was geweest van een corps en dus die netwerk van jongs af aan niet goed heeft opgebouwd (die vader is directiesecretaris).En nu is zijn zoonlief lid van Vindi.
Let niet op mijn gare zinsopbouw. Niet echt helder nu.
Ook een leuk excuus om je gebrek aan kwaliteit te verhullen jaquote:Op maandag 6 april 2009 00:37 schreef Registratiedienst het volgende:
Een oude kennis vertelde mij een paar jaar geleden (we zaten nog in klas 4) dat zijn vader per se wilde dat hij lid werd van een corps. Waarom? Omdat zijn vader hem wijsmaakte dat hij (dus de vader) niet in het raad van bestuur terecht kon komen van een beursgenoteerd bedrijf omdat hij niet lid was geweest van een corps en dus die netwerk van jongs af aan niet goed heeft opgebouwd (die vader is directiesecretaris).En nu is zijn zoonlief lid van Vindi.
Ik geloof daadwerkelijk niet dat je niet in een raad van bestuur kan komen (of directeur van het grootste kantoor) als je niet lid bent geweest van een corps zoals minerva. Wat een kutsmoes om je zoon eigenlijk te dwingen om lid te worden van zo'n clubje proleten.quote:Op maandag 6 april 2009 00:40 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Waarom is dit heel triest en het omgekeerde, jullie gezeik dus, niet?
Het is heel triest omdat je een naief, dom ventje een lulverhaal verkondigt wat in het geheel nergens op gebaseerd is.quote:Op maandag 6 april 2009 00:40 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Waarom is dit heel triest en het omgekeerde, jullie gezeik dus, niet?
Dat geloof ik ook niet.quote:Op maandag 6 april 2009 00:44 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ik geloof daadwerkelijk niet dat je niet in een raad van bestuur kan komen (of directeur van het grootste kantoor) als je niet lid bent geweest van een corps zoals minerva. Wat een kutsmoes om je zoon eigenlijk te dwingen om lid te worden van zo'n clubje proleten.
Nou, ik vind het wel terecht dat men bijvoorbeeld mensonterende ontgroeningen en absurde regels voor de jonge leden afzeikt. Kennelijk wordt dit soort gedrag normaal gevonden in zulke clubs. Proleterig gedrag.quote:Op maandag 6 april 2009 00:47 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook niet.
Maar waarom is al dat gezeik en anti-gedrag van enkelen in dit topic minder triest dan het overdreven hosanna en bejubeling van corpora?
Tuurlijk kan dat wel, ligt maar net aan de personen die er over beslissen. Als dat ook van die lui zijn die daar waarde aan hechten dan kan dat.... is alleen de vraag dan of je daar dan uberhaupt wel deel van wilt uitmaken.quote:Op maandag 6 april 2009 00:44 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ik geloof daadwerkelijk niet dat je niet in een raad van bestuur kan komen (of directeur van het grootste kantoor) als je niet lid bent geweest van een corps zoals minerva. Wat een kutsmoes om je zoon eigenlijk te dwingen om lid te worden van zo'n clubje proleten.
Dat lijkt mij werkelijk absurd. Echt absurd. Je hebt wel de kwaliteiten, de praatjes, maar geen lidmaatschap.quote:Op maandag 6 april 2009 00:50 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat wel, ligt maar net aan de personen die er over beslissen. Als dat ook van die lui zijn die daar waarde aan hechten dan kan dat.... is alleen de vraag dan of je daar dan uberhaupt wel deel van wilt uitmaken.
Maar hoezo zie je niet in dat op internet of waar dan ook met een groepje mensen te gaan zitten afgeven op gedrag dat andere mensen vrijwillig vertonen net zo triest is als dat 'wij' eventueel het omgekeerde zouden doen?quote:Op maandag 6 april 2009 00:49 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Nou, ik vind het wel terecht dat men bijvoorbeeld mensonterende ontgroeningen en absurde regels voor de jonge leden afzeikt. Kennelijk wordt dit soort gedrag normaal gevonden in zulke clubs. Proleterig gedrag.
Ik voel ook altijd een soort van teleurstelling van binnen als ik hoor dat iemand lid is van een corps (of een wannabecorps).
Zo gaat het vaker dan je denkt hoor. Ik kijk er niet van op iig.quote:Op maandag 6 april 2009 00:52 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Dat lijkt mij werkelijk absurd. Echt absurd. Je hebt wel de kwaliteiten, de praatjes, maar geen lidmaatschap.Maar anderzijds kan ik ook niet geloven dat die vader liegt (aangezien het een serieuze teringlijer is).
niet helemaal, veel grote bedrijven leiden pas afgestudeerde studenten, vanaf het begin dat ze bij het bedrijf gaan werken, op tot leidinggevende voor de toekomst. Om in zo'n clubje te komen verwachten ze een leuke CV met daarop een bestuursfunctie.quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
bron?
Het is gewoon onzin. Je krijgt een goede hoge functie omdat je je bewezen hebt in het bedrijfsleven, niet omdat je tijdens je studententijd hebt lopen brallen en zuipen hoorHet is natuurlijk hartstikke leuk om dingen in groepsverband te doen, iedereen verplicht leuk te vinden, samen te zuipen, de hele vereniging bij elkaar te neuken etc, maar het heeft helemaal niks met werk te maken.
Whahaha, directiesecretaris (vrouwenbaan). No way dat je het corps nodig hebt om te komen waar je wilt komen.quote:Op maandag 6 april 2009 00:37 schreef Registratiedienst het volgende:
Nee, jij hebt het corps niet nodig om te komen waar jij wilt komen.quote:Op maandag 6 april 2009 01:07 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Whahaha, directiesecretaris (vrouwenbaan). No way dat je het corps nodig hebt om te komen waar je wilt komen.
Afgezien van de echte corpora, zijn er ook nog altijd een hoop neppers. Zogenaamde studentenverenigingen. En wat doen ze? Oeh we gaan een dagje meelopen bij Ernst & Young, oeh we gaan ons profileren bij een presentatie over marketing. Totaal waardeloos. Alsof je het nodig zou hebben voor een fatsoenlijk "netwerk". (:r MBA-woord) Maar veel plezier met je bretels!quote:Op maandag 6 april 2009 01:09 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Nee, jij hebt het corps niet nodig om te komen waar jij wilt komen.
Tja, invloedrijke vriendjes, als je zelf geen invloedrijke fam. heb, vind je snel bij corps. Lekker makkelijk toch?quote:Op maandag 6 april 2009 01:12 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Afgezien van de echte corpora, zijn er ook nog altijd een hoop neppers. Zogenaamde studentenverenigingen. En wat doen ze? Oeh we gaan een dagje meelopen bij Ernst & Young, oeh we gaan ons profileren bij een presentatie over marketing. Totaal waardeloos. Alsof je het nodig zou hebben voor een fatsoenlijk "netwerk". (:r MBA-woord) Maar veel plezier met je bretels!
Dus nu zijn de echte corpora ineens wel mooi?quote:Op maandag 6 april 2009 01:12 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Afgezien van de echte corpora, zijn er ook nog altijd een hoop neppers. Zogenaamde studentenverenigingen. En wat doen ze?
Nee, integendeel, maar de wannabees zijn nog triester. Maar wat RG al zei, als je zelf niemand kent zal het wel handig zijn.quote:Op maandag 6 april 2009 01:15 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dus nu zijn de echte corpora ineens wel mooi?
Persoonlijkheid is iets anders dan groepsgedrag. Vaak achterlijk vertoon.quote:Op maandag 6 april 2009 01:17 schreef Originele_Naam het volgende:
Je moet mensen niet afkraken op hun uiterlijk vertoon, kijk naar persoonlijkheid.
Jij schijnt echt te denken dat wanneer ik jaren lang elke avond dat ik naar de Kroeg toog, ik dat met verschrikkelijk veel tegenzin doe, maar onder het mom van 'het is inderdaad strontvervelend maar ik doe het maar omdat dit mijn enige kans is op een goed netwerk later', he?quote:Op maandag 6 april 2009 01:16 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Nee, integendeel, maar de wannabees zijn nog triester. Maar wat RG al zei, als je zelf niemand kent zal het wel handig zijn.
Uit nieuwsgierigheid: waarom de prominentste? Op basis van wat?quote:Op maandag 6 april 2009 01:17 schreef Originele_Naam het volgende:
Mensen die andere mensen afkraken om hun uiterlijke vertoon zijn oppervlakkig. Ik ben lid in Leiden en ik kan je verzekeren dat als jij mij ontmoet en je weet het niet je er nooit achter zal komen. Ook al zit ik bij de prominentste verticale van mijn vereniging. Je moet mensen niet afkraken op hun uiterlijk vertoon, kijk naar persoonlijkheid. Ik zal TS dan ook niet afkraken omdat zij maar HBO doet.
Hier nog een mooi liedje over het studentenleven
BTW ik kom zelf uit Delft
Van mij ook, of ben ik nog steeds een mooie lulquote:Op zondag 5 april 2009 15:21 schreef Agiath het volgende:
Ik vind hun manier van doen niet eens zo heel erg.
Maar dat taaltje van ze, daar krijg ik echt de kriebels van af en toe
Bedankt voor deze post, ik zal hem in de grote pot met andere non-argumenten stoppenquote:Op maandag 6 april 2009 01:17 schreef Originele_Naam het volgende:
Mensen die andere mensen afkraken om hun uiterlijke vertoon zijn oppervlakkig. Ik ben lid in Leiden en ik kan je verzekeren dat als jij mij ontmoet en je weet het niet je er nooit achter zal komen. Ook al zit ik bij de prominentste verticale van mijn vereniging. Je moet mensen niet afkraken op hun uiterlijk vertoon, kijk naar persoonlijkheid. Ik zal TS dan ook niet afkraken omdat zij maar HBO doet.
Hier nog een mooi liedje over het studentenleven
BTW ik kom zelf uit Delft
Wat jij doet maakt mij geen zier uit. Ik gaf alleen mijn mening. Wellicht ben jij anders dan het beeld dat ik door de jaren heb opgebouwd. Ik ga overigens eveneens naar de kroeg, daar heb ik geen hierarchie bij nodig.quote:Op maandag 6 april 2009 01:18 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Jij schijnt echt te denken dat wanneer ik jaren lang elke avond dat ik naar de Kroeg toog, ik dat met verschrikkelijk veel tegenzin doe, maar onder het mom van 'het is inderdaad strontvervelend maar ik doe het maar omdat dit mijn enige kans is op een goed netwerk later', he?
Gebeurt bij elke groep, op wat dan niveau dan ook van de maatschappij.. Bouwvakkers fluiten na naar vrouwen bijvoorbeeld, ik persoonlijk vind dat achterlijk gedrag. Ben je niet capabel genoeg om normaal een conversatie aan te gaan met een vrouw die je mooi vindt. Bepaalde mensen vinden mijn gedrag storend. Dat is nou eenmaal zo in de maatschappij. Maar ik weet van mezelf dat ik een fijne vent ben tegenover wat voor persoon dan ook in de maatschappij en dat kan je niet van alle groepen zeggen.quote:Op maandag 6 april 2009 01:18 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Persoonlijkheid is iets anders dan groepsgedrag. Vaak achterlijk vertoon.
Op basis van de mening van de rest van de studentenvereniging. Het is een lopend proces. Mijn verticale is nu de prominentste, maar kan over 5 jaar de kneuzen verticale zijn bij wijze van spreken. Het gaat erom hoe anderen jouw zien op de vereniging. Ik kan gaan roepen dat ik de belangrijkste man ben op de vereniging, maar als ik geen respect afdwing ben ik dat niet. Als ik zeg ik ben de belangrijkste en ik krijg het respect ook dan ben ik de belangrijkste man.quote:Op maandag 6 april 2009 01:19 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Uit nieuwsgierigheid: waarom de prominentste? Op basis van wat?
Gelukkig heb jij een echt levenquote:Op maandag 6 april 2009 01:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Bedankt voor deze post, ik zal hem in de grote pot met andere non-argumenten stoppen
Dat is waar. Of het nou gele hesjes zijn of blauw witte bretels.quote:Op maandag 6 april 2009 01:37 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
Gebeurt bij elke groep, op wat dan niveau dan ook van de maatschappij.. Bouwvakkers fluiten na naar vrouwen bijvoorbeeld, ik persoonlijk vind dat achterlijk gedrag. Ben je niet capabel genoeg om normaal een conversatie aan te gaan met een vrouw die je mooi vindt. Bepaalde mensen vinden mijn gedrag storend. Dat is nou eenmaal zo in de maatschappij. Maar ik weet van mezelf dat ik een fijne vent ben tegenover wat voor persoon dan ook in de maatschappij en dat kan je niet van alle groepen zeggen.
[..]
Mensen die niet meer weten wat ze moeten zeggen, omdat ze onder de tafel zijn geluld veranderen vaak van onderwerp. Ik hoef jouw niet uit te leggen wat het echte leven is. Ik geef mij mening over het topic jij zegt dat mijn argumenten niet relevant zijn. Prima kan jij vinden, maar geef dan ook tegenargumenten. Probeer mij eens te overtuigen misschien lukt het wel. Ik probeer jou ook te overtuigen, ik had ook alleen een opmerking hier in dit topic kunnen plaatsen als : fucking knorren, stelletje incapabele paupers, maar dat doe ik niet. Ik probeer mensen te overtuig. It's your turn nowquote:Op maandag 6 april 2009 01:39 schreef Dribbel_ het volgende:
Weetje wat, als jij eens omschrijft wat nou precies een "echt leven" is ben ik al helemaal blij.
Nee ik was oprecht benieuwd, naar mijn mening bestaat "het echte leven" per persoon om zijn beweegredenen hoe hij tegen bepaalde aspecten in het leven staan. Voor mij is het duidelijk dat als je een leuk leven hebt dat je dingen nastreeft die JIJ wil doen leeft volgens standaarden die JOU aanspreken en waar alles dus weer op jezelf terugkomt.quote:Op maandag 6 april 2009 02:05 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
Mensen die niet meer weten wat ze moeten zeggen, omdat ze onder de tafel zijn geluld veranderen vaak van onderwerp. Ik hoef jouw niet uit te leggen wat het echte leven is. Ik geef mij mening over het topic jij zegt dat mijn argumenten niet relevant zijn. Prima kan jij vinden, maar geef dan ook tegenargumenten. Probeer mij eens te overtuigen misschien lukt het wel. Ik probeer jou ook te overtuigen, ik had ook alleen een opmerking hier in dit topic kunnen plaatsen als : fucking knorren, stelletje incapabele paupers, maar dat doe ik niet. Ik probeer mensen te overtuig. It's your turn now
Vent je begint weer over het echte leven dat BOEIT MIJ NIET. Doe dat in een filosofie topic ofzo. Ik wil weten waarom jij mijn argumenten slecht vindt. Antwoord daar eens op, ipv steeds maar slap te lullen over andere dingen. Als je straks weer begint over iets anders lees ik je posts niet eens meer en ben je ook al studeer je net zo dom als de rest van de fok schaapjes hier. Want je moet o zo graag je mening spuien maar als iemand inhoudelijks wat terugzegt krabbel je terug. Lees ff openingspost en lees daarna mijn post misschien dat het je begint te dagen. en dat je mij dan inhoudelijk wilt uitleggen waarom mijn post een non argument isquote:Op maandag 6 april 2009 02:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee ik was oprecht benieuwd, naar mijn mening bestaat "het echte leven" per persoon om zijn beweegredenen hoe hij tegen bepaalde aspecten in het leven staan. Voor mij is het duidelijk dat als je een leuk leven hebt dat je dingen nastreeft die JIJ wil doen leeft volgens standaarden die JOU aanspreken en waar alles dus weer op jezelf terugkomt.
Dat jij achter internet zitten in jouw wereldje bestempeld als kansloos, prima, als jij dan de hele tijd achter internet zit mag jij jezelf mooi kansloos vinden, maar dát aspect projecteer jij weer op andere mensen omdat dat in jouw hoofd zit zonder ook maar íéts van relativeringsvermogen.
Zo hebben de meeste mensen gewoon een leven behalve, naar mijn idee, de mensen die zich niet laten leiden door hun eigen beweegredenen maar zich laten sturen door een groep om sociaal geaccepteerd te worden.
Nouja misschien is dat voor die mensen wel weer helemaal hun punt waar ze naar streven dat geaccepteerd worden, en zo blijf je in die vicieuze cirkel waar gewoon geen lijn te trekken is over wat wel/niet een leven is natuurlijk.
Dus ben ik nu wel benieuwd wat jouw kijk daarop is
Dit vind ik ook ongelofelijk irritant aan veel reacties in dit topic. Lid zijn bestaat niet alleen uit een ontgroening en daarna zo hard mogelijk proberen erbij te horen. Ik zit dan wel niet bij een corps en heb dus sowieso een andere tijd, maar ik kan me het wel voorstellen. Als het echt zo vreselijk was en je echt jezelf niet kon zijn, zou niemand het al die jaren volhouden en er met plezier jarenlang naartoe gaan..quote:Op maandag 6 april 2009 01:18 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Jij schijnt echt te denken dat wanneer ik jaren lang elke avond dat ik naar de Kroeg toog, ik dat met verschrikkelijk veel tegenzin doe, maar onder het mom van 'het is inderdaad strontvervelend maar ik doe het maar omdat dit mijn enige kans is op een goed netwerk later', he?
de Kroeg is wat anders dan de kroegquote:Op maandag 6 april 2009 01:21 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Wat jij doet maakt mij geen zier uit. Ik gaf alleen mijn mening. Wellicht ben jij anders dan het beeld dat ik door de jaren heb opgebouwd. Ik ga overigens eveneens naar de kroeg, daar heb ik geen hierarchie bij nodig.
quote:Op zondag 5 april 2009 20:28 schreef EdAtTheBar het volgende:
Gasten nerds die op leden van studentenverenigingen kakkertjes zeiken, omdat ze ooit in hun pauper g-starshirtje mooiboyshirtje weggelachen zijn door een lekkere hockeymeisje breezer, omdat ze die probeerde te regelen hosselen
want? Omdat ik conferenties organiseerde, veel boeken lees, veel vrienden heb en niet op mijn mondje gevallen ben zou ik niet capabel zijn? Ik ken die bestuursfuncties wel, ken ook een paar mensen die er in hebben gezeten of er nu nog in zitten. Voorzitter van de zogenaamde kak studentenvereniging hier (HBO ook nogquote:Op maandag 6 april 2009 01:01 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
niet helemaal, veel grote bedrijven leiden pas afgestudeerde studenten, vanaf het begin dat ze bij het bedrijf gaan werken, op tot leidinggevende voor de toekomst. Om in zo'n clubje te komen verwachten ze een leuke CV met daarop een bestuursfunctie.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:21 schreef Registratiedienst het volgende:
Kom lekker in Leiden wonen. Geen last van.
't zit wel diep bij jou zegquote:Op maandag 6 april 2009 11:09 schreef leolinedance het volgende:
want? Omdat ik conferenties organiseerde, veel boeken lees, veel vrienden heb en niet op mijn mondje gevallen ben zou ik niet capabel zijn? Ik ken die bestuursfuncties wel, ken ook een paar mensen die er in hebben gezeten of er nu nog in zitten. Voorzitter van de zogenaamde kak studentenvereniging hier (HBO ook nog) en wat algemene dwaasheden:
- Gast loopt altijd in zijn smerige zuippak
- Ligt de halve dag in zijn nest
- Gaat iedere dag vergaderen (excuus om te zuipen)
- Jatten spullen van andere verenigingen, die voorzitter was daarom ontvoert een tijdje geleden ()
- Organiseren van domme feestjes, ze zijn 3 dagen bezig geweest de societeit schoon te maken ()
- Om 12 uur 's avonds een raar lied zingen terwijl je moet knielen voor een beeldje ()
- Stomme regeltjes die er gelden
En zo zijn er nog wel meer achterlijke dingen waar ik nu zo niet op kom.
Invechten ook?quote:Op maandag 6 april 2009 11:30 schreef LastRequest het volgende:
En dat spullen "jatten" van andere verenigingen ligt wel wat genuanceerder.. dat valt onder studentikositeit (met een s of z).
Stelt idd niet zoveel voor, ikzelf vind het verschrikkelijk.. daarom doe ik het ook nietquote:
Zeg dat tegen mijn klasgenoot met z'n gebroken pootquote:
Waarom denken zoveel mensen toch dat dit soort onzin aan de orde van de dag is? Je hoort van deze excessen omdat ze niet normaal zijn, dat zijn ze namelijk ook niet..quote:Op maandag 6 april 2009 14:27 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Zeg dat tegen mijn klasgenoot met z'n gebroken poot.
Sorry hoor, maar zoiets slaat toch nergens op? Of dat als je de verkeerde kleur sokken aanhebt je ze dan in chocolademelk moet dopen en erop door moet lopen. Dat je straf krijgt als je de namen van bepaalde mensen niet weet, of door augurken, haringen en ketchup heen moet robben omdat je anders geen volwaardig lid bent.
En dat heb je allemaal zelf gedaan/gezien? Of 'van horen zeggen'.quote:Op maandag 6 april 2009 14:27 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar zoiets slaat toch nergens op? Of dat als je de verkeerde kleur sokken aanhebt je ze dan in chocolademelk moet dopen en erop door moet lopen. Dat je straf krijgt als je de namen van bepaalde mensen niet weet, of door augurken, haringen en ketchup heen moet robben omdat je anders geen volwaardig lid bent.
Dit komt sowieso binnen de corpora niet voor.quote:Op maandag 6 april 2009 14:27 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ken enkelen die dit jaar lid zijn geworden bij Minerva. Daarnaast heb ik de gebroken ledematen zelf gezien en de trotse verhalen ervan aangehoord.quote:Op maandag 6 april 2009 14:42 schreef FrituurVetPet het volgende:
En dat heb je allemaal zelf gedaan/gezien? Of 'van horen zeggen'.
Dat is toch ronduit zielig.quote:Op maandag 6 april 2009 15:17 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ken enkelen die dit jaar lid zijn geworden bij Minerva. Daarnaast heb ik de gebroken ledematen zelf gezien en de trotse verhalen ervan aangehoord.
Vind ik wel. Om extra zielig te doen was 'ie ook in een rolstoel ipv met krukkenquote:
Dit is....Minerva? Dan weet ik alvast wat mij wellicht te wachten staatquote:Op maandag 6 april 2009 14:27 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Deze verhalen zouden sowieso alleen in de ontgroening voor kunnen komen.quote:Op maandag 6 april 2009 14:27 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Wat leuk, ga je lid worden?quote:Op maandag 6 april 2009 15:43 schreef Florian_ het volgende:
Dit is....Minerva? Dan weet ik alvast wat mij wellicht te wachten staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |