quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:47 schreef daarzitwatin het volgende:
ook spreken ze elkaar aan met heyyy knakworst kom even lekker een goudgele rakker drinken.
wow schijt spel.quote:
ik woon hier net weer heb hiervoor in rotterdam gewoond en bergen op zoom en zelfs belgie.quote:
ja maybe i should start with wowquote:
Hebben ze in Belgie ook kak-studenten?quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:56 schreef daarzitwatin het volgende:
[..]
ik woon hier net weer heb hiervoor in rotterdam gewoond en bergen op zoom en zelfs belgie.
HET MAAKT NIET UIT WAAR JE WOONT. irritant blijft het toch wel.
ga een topic beginnen over tegen mensen klagen dat ze moeten verhuizen.. dan?
na minder irritante variant daar heb je shitload of annoying emo's hahaquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hebben ze in Belgie ook kak-studenten?
Tis maar net in welke kringen je je begeeftquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:59 schreef Dennis_enzo het volgende:
Ik hoop dat TS weet dat slechts 3% oid van alle studenten zo is
Heey furrrrrrrieeebieeieeequote:Op vrijdag 3 april 2009 23:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hebben ze in Belgie ook kak-studenten?
Falurt!quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:02 schreef stamppot het volgende:
"Goud gele rakker" is niet juist geformuleerd, het moet zijn: HE LUL kom we gaan even een biertje kopen. of: HE LUL zullen we een goudgele gerste gozert gaan happen?
Maarum, je woont in delft. doe je zelf niet net zo hard mee of?
\quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:00 schreef Rapaille het volgende:
Je bent zelf 20, dan hoor je ook nog gewoon te studeren. Of komt daar juist die afgunst vandaan?
Grappig dat je het zo stelt. Ik vind het allemaal prachtig al ben ik zelf niet lid van een vereniging en woon ik niet op kamers. Gewoon met ze mee lachen want die mensen hebben vaak wel veel lolquote:Op zaterdag 4 april 2009 00:04 schreef daarzitwatin het volgende:
[..]
\
haha nee ik ben een thuisstudent of hoe je het ook wilt noemen en ik heb veel vrienden die ook studeren dat wil niet zeggen dat IEDEREEN DIE STUDEERT irritant is eigenlijk totaal niet een bepaalde groep daarvan met meestal wel bepaalde studies die daarbij horen net als dat sommige senioren en 16 jarige irritant zijn en de breezers maar then again NIET IEDEREN die iets is of iets doet is dat.
zo bedoelde ik het niet als je dat dacht. ik ben liever geen bal of studentvereniging lid met mn polo aan dus geen afgunst neen
haha je hebt gelijk die hey lul was ik vergeten haha.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:02 schreef stamppot het volgende:
"Goud gele rakker" is niet juist geformuleerd, het moet zijn: HE LUL kom we gaan even een biertje kopen. of: HE LUL zullen we een goudgele gerste gozert gaan happen?
Maarum, je woont in delft. doe je zelf niet net zo hard mee of?
Spoorknor alertquote:Op zaterdag 4 april 2009 00:06 schreef stamppot het volgende:
[..]
Grappig dat je het zo stelt. Ik vind het allemaal prachtig al ben ik zelf niet lid van een vereniging en woon ik niet op kamers. Gewoon met ze mee lachen want die mensen hebben vaak wel veel lol
Je hoort ook eerst een overhemd onder je polo te doen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:04 schreef daarzitwatin het volgende:
[..]
\
haha nee ik ben een thuisstudent of hoe je het ook wilt noemen en ik heb veel vrienden die ook studeren dat wil niet zeggen dat IEDEREEN DIE STUDEERT irritant is eigenlijk totaal niet een bepaalde groep daarvan met meestal wel bepaalde studies die daarbij horen net als dat sommige senioren en 16 jarige irritant zijn en de breezers maar then again NIET IEDEREN die iets is of iets doet is dat.
zo bedoelde ik het niet als je dat dacht. ik ben liever geen bal of studentvereniging lid met mn polo aan dus geen afgunst neen
Waar komt die afgunst dan toch vandaan? Is het dat je opkijkt tegen echte studenten, zelf volg je volgens mij een HBO-cursus?quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:04 schreef daarzitwatin het volgende:
[..]
HEE LULLO DOE EENS NIET JOH!quote:
Nee kerol, das voor paupurrrs!quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:11 schreef TBY het volgende:
[..]
HEEE LUL! VOLG JIJ NOG DIE STUDIE BIJ DE LOI KEREL?!!!!!!!
oh bedankt haha dat scheelt weer dan ben ik hier als het goed is alweer weg.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:06 schreef Jesse_ het volgende:
Troost je, de intro's zijn pas over een half jaar.
Vanwaar die afgunst?quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:14 schreef daarzitwatin het volgende:
[..]
oh bedankt haha dat scheelt weer dan ben ik hier als het goed is alweer weg.
ik ben bijna keer 'aangevallen' met meel en water tijdens zo'n intro op weg naar iets belangrijks vndaar de 'angst' haha maar halfjaar is wel een troost inderdaad ja .
wat loop je nou te zeiken?quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:09 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Waar komt die afgunst dan toch vandaan? Is het dat je opkijkt tegen echte studenten, zelf volg je volgens mij een HBO-cursus?
dat ben je echt niet TS!!!quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:00 schreef 3lmo het volgende:
TS is geen student en is stiekem jaloers.
Oh, maar niets persoonlijks. Ik zou je wel doen.
[ afbeelding ]
Hallo daar, Mandy.![]()
Als je nou eens je best zou doen op je Nederlands zou het misschien nog wat worden.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:18 schreef daarzitwatin het volgende:
[..]
wat loop je nou te zeiken?
ik heb geen idee of het een hbo cursus is ik kan door omstandigheden niet naar een 'echte' school toe dus studeer ik marketing omdat ik dat heel leuk en interessant vind en dan doe ik toch nog iets zinnigs.
en wat afgunst het is de fuckin klaagbak hierzo ik irriteer me er gewoon aan. en het heeft niets te maken met studenten in het algemeen aangezien de helft van de mensen die ik ken een hbo of wo studie doet. er zijn fkcn veel mensen die niet studeren en ook irritant zijn op dezelfde manier.. heeft gewoon met bepaald gedrag/gedoe te maken wat mij echt irriteert omdat het gewoon zo is. als jij je irriteert heeft dat dan altijd met afgunst te maken? vraag ik mij dan af..
je mag wel rollende RR hebben hoor;)quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:20 schreef Espabilado het volgende:
Hey je hebt dezelfde studierichting als mij, zullen we daten, ik praat ABN zonder rollende R
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr is geen abnquote:Op zaterdag 4 april 2009 00:22 schreef Nobu het volgende:
Tja TS, we kunnen nu eenmaal niet allemaal uit een achterstandswijk komen.
Even ter informatie. Het is traditie in KLB om de TS te bashen. Neem het niet zo serieusquote:Op zaterdag 4 april 2009 00:18 schreef daarzitwatin het volgende:
[..]
ik heb geen idee of het een hbo cursus is ik kan door omstandigheden niet naar een 'echte' school toe dus studeer ik marketing omdat ik dat heel leuk en interessant vind en dan doe ik toch nog iets zinnigs.
en wat afgunst het is de fuckin klaagbak hierzo ik irriteer me er gewoon aan. en het heeft niets te maken met studenten in het algemeen aangezien de helft van de mensen die ik ken een hbo of wo studie doet. er zijn fkcn veel mensen die niet studeren en ook irritant zijn op dezelfde manier.. heeft gewoon met bepaald gedrag/gedoe te maken wat mij echt irriteert omdat het gewoon zo is. als jij je irriteert heeft dat dan altijd met afgunst te maken? vraag ik mij dan af..
Oeps, volgens mij neem jij mij iets te serieus. Relaxquote:Op zaterdag 4 april 2009 00:18 schreef daarzitwatin het volgende:
[..]
en wat afgunst het is de fuckin klaagbak hierzo ik irriteer me er gewoon aan. en het heeft niets te maken met studenten in het algemeen aangezien de helft van de mensen die ik ken een hbo of wo studie doet. er zijn fkcn veel mensen die niet studeren en ook irritant zijn op dezelfde manier.. heeft gewoon met bepaald gedrag/gedoe te maken wat mij echt irriteert omdat het gewoon zo is. als jij je irriteert ergert heeft dat dan altijd met afgunst te maken? vraag ik mij dan af..
Dat zijn vragen voor op de datequote:Op zaterdag 4 april 2009 00:22 schreef daarzitwatin het volgende:
[..]
je mag wel rollende RR hebben hoor;)
wat voor marketing studie doe je dan..tellme
en waar/hoe whtvr.
haha wat boeit dat nou op fuckin internet?quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als je nou eens je best zou doen op je Nederlands zou het misschien nog wat worden.
Laat die mensen maar. Dat zijn meestal mensen die echt een kutleven hebben en jouw typfouten nodig hebben om hun levensfrustratie kenbaar te maken.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:24 schreef daarzitwatin het volgende:
[..]
haha wat boeit dat nou op fuckin internet?
ik zit hier halfdood op mijn toetsenbord als een gek te typen.
Lekker boeiend.
en met mijn nederlands is niet zoveel mis hoor maar als jij erover wil zeiken begin er een topic over anders.
jij hebt maakt zeker nooit een typ of spelfout?
ja ik ben nieuw op het fok forum hier dus ik ben nog een rookie.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:22 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Even ter informatie. Het is traditie in KLB om de TS te bashen. Neem het niet zo serieus
Je durfde het eerst niet? Maar nu besef je: als ik een man wil worden moet ik bij hen gaan.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:25 schreef Seam het volgende:
Volgend jaar ga ik er gelukkig ook bij. Maar in Maastricht is ook niet zo erg als in die kutsteden (Leiden, Delft)
Leesbaarheid.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:24 schreef daarzitwatin het volgende:
[..]
haha wat boeit dat nou op fuckin internet?
ik zit hier halfdood op mijn toetsenbord als een gek te typen.
Lekker boeiend.
en met mijn nederlands is niet zoveel mis hoor maar als jij erover wil zeiken begin er een topic over anders.
jij hebt maakt zeker nooit een typ of spelfout?
Ik weet dat TS lekker is, maar moet je per se zo slijmen?quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:26 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Laat die mensen maar. Dat zijn meestal mensen die echt een kutleven hebben en jouw typfouten nodig hebben om hun levensfrustratie kenbaar te maken.
Ik word seksueel opgewonden van mannen, niet van vrouwen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:27 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Ik weet dat TS lekker is, maar moet je per se zo slijmen?
Iemand probeert in het broekje van ts te komen!quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:26 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Laat die mensen maar. Dat zijn meestal mensen die echt een kutleven hebben en jouw typfouten nodig hebben om hun levensfrustratie kenbaar te maken.
GMTA!quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:27 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Ik weet dat TS lekker is, maar moet je per se zo slijmen?
Ik was nageplaatstquote:Op zaterdag 4 april 2009 00:27 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Je durfde het eerst niet? Maar nu besef je: als ik een man wil worden moet ik bij hen gaan.
Detailsquote:Op zaterdag 4 april 2009 00:22 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr is geen abn
Het is een vrouwquote:Op zaterdag 4 april 2009 00:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Iemand probeert in het broekje van ts te komen!
You go boy!
gevenquote:Op zaterdag 4 april 2009 00:29 schreef muay-toy het volgende:
OK JONGENS IK GOOI EM IN DE GROEP.
TS, ZOU JE HAAR GEVEN? ONDERBOUW!!!
[ afbeelding ]
haha dat ben ik wel wil je bewijs?quote:
De tijd dat je nodig had om die foto te bewerken had je dan ook in het opruimen van je kamer kunnen steken.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:31 schreef daarzitwatin het volgende:
[..]
haha dat ben ik wel wil je bewijs?
de foto is wel bewerkt op de achtergrond anders was mn rommelige kamer te zien. namelijk
..
Graag.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:31 schreef daarzitwatin het volgende:
[..]
haha dat ben ik wel wil je bewijs?
dat is jouw probleem.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Leesbaarheid.
Ik ben mieters aanschoten, dan moet ik ook nog eens moeite doen dat gebrabbel van je te onderscheiden!
Overigens doelde ik vooral op het gebrek aan gebruik van hoofdletters.
Waarom zou hier 'maar op internet' niet gewoon de moeite doen om fatsoenlijk te schrijven? Dit is geen breezahforum.
rattengifquote:Op zaterdag 4 april 2009 00:34 schreef TBY het volgende:ik heb dorst
zeg ff wat ik moet gaan drinken
Spreek je echt Spaans ja?quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:34 schreef daarzitwatin het volgende:
[..]
www.coffee-and-tv.hyves.nl
de rest zal dan wel tegen vallen haha.
is lekker hoor probeer het maar een keerquote:
Iig geen koffiequote:Op zaterdag 4 april 2009 00:39 schreef TBY het volgende:
zeg me nu maar is wat ik moet gaan drinken gvd
Hey, een intelligente opmerking in dit topic. Hulde, toch nog gelukt in een KLB-topic.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:35 schreef Twerk het volgende:
Studenten die zich ook (geforceerd) als zodanig profileren worden later de grootste eenheidsworsten en losers.
Studeren opzich is best wel relax, maar wanneer je jezelf tijdens jouw studententijd conformeert aan het standaard, sneue studentengedrag dan is er iets fundamenteels mis met jouw persoonlijkheid.
"Ik studeer, dus ik ben". Mental.
not really aangezien een vriendin van me dit deed aangezien zij de foto heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
De tijd dat je nodig had om die foto te bewerken had je dan ook in het opruimen van je kamer kunnen steken.
Op mij kun je altijd rekenen. Dat weet je.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:39 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Hey, een intelligente opmerking in dit topic. Hulde, toch nog gelukt in een KLB-topic.
Vaag, de zw/w en de sepia foto's op je hyves zijn heel erg leuk en de kleurenfoto's vallen een beetje tegen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:34 schreef daarzitwatin het volgende:
[..]
www.coffee-and-tv.hyves.nl
de rest zal dan wel tegen vallen haha.
Haphap.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:39 schreef daarzitwatin het volgende:
[..]
not really aangezien een vriendin van me dit deed aangezien zij de foto heeft gemaakt.
Hoe erg ik destijds mijn best zou doen op mijn kamer op te ruimen blijft een lelijke achtergrond voor deze foto.
en een foto compleet zwart wit maken kost meestal maar 3 a 5 minuten werk maargoed.
I know, ik doe zelf soms ook fotografie-opdrachten.quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:39 schreef daarzitwatin het volgende:
[..]
not really aangezien een vriendin van me dit deed aangezien zij de foto heeft gemaakt.
Hoe erg ik destijds mijn best zou doen op mijn kamer op te ruimen blijft een lelijke achtergrond voor deze foto.
en een foto compleet zwart wit maken kost meestal maar 3 a 5 minuten werk maargoed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |