Ik had de Olsen Brothers nog wel verwacht, maar helaas.quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:14 schreef TheVulture het volgende:
Sowieso jammer dat er altijd wordt teruggevallen op Johhny Logan, Ruth Jacott en Edsilia... waarom niet een keer Gente di Mare of Hallelujah, of een van de recente winnaars... zitten zoveel leuke liedjes tussen maar telkens hoor je dezelfde terug
Ook een mooi liedje, en toch een van de meest onverwachte winnaars uit de geschiedenis...quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik had de Olsen Brothers nog wel verwacht, maar helaas.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik wilde precies hetzelfde posten![]()
das heul nie slank nie verantwoord niequote:Op vrijdag 10 april 2009 20:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb al reeds bijna een fles op heur *burp*
i knowquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
das heul nie slank nie verantwoord nie
quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb al reeds bijna een fles op heur *burp*
Ik denk eerder driekwart fles. Iets minder, een fles en een kwart nu samen opgedronken met vriendin.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nu al? Het is nog maar half 9
Ik ga zo een glas nemen. Estrella uit Valencia
Gaat hij eruitquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
Als Roan het weer verknalt.. oeieoeei.
Vooruit dan maarquote:
owww Estrella is niet duurquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik denk eerder driekwart fles. Iets minder, een fles en een kwart nu samen opgedronken met vriendin.
Ik heb gewoon cheapass Lidl wijn. !Maar heb t verdiend
Ceeeeeeeeeeeeeeeeeeeee 4 persidentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |