Jemig ik word oud... ik kan me Johnny van 20 jaar geleden nog herinnerenquote:
Op de zang na idd wel twee druppels water!quote:
hahahaha ja nu je het zegt!quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:00 schreef oh-oh het volgende:OMG ik heb gestemd maar ik zie nu pas dat ik dan op strafkamp naar het songfestival gestuurd zou kunnen worden
Laurens zou van "yeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar" gewoon "year" makenquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:01 schreef Brighteyes het volgende:
![]()
Ok, hij doet het al 100 jaar... maar je ziet dan zo duidelijk wat het verschil is tussen bijv. een Laurens die denkt hij er komt met z'n softe oogopslag en iemand die gewoon echt kan zingen en performen.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:02 schreef dronkeykong het volgende:
En dan dit vergelijken met de Toppers...wat een over het paard getilde niksnutten zijn dat dan
Volgens mij was dit wel live hoor!quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:03 schreef Karina het volgende:
Ik betwijfel toch of het wel live gezongen is. En Gordon komt zowat klaar nu.
ja tochquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:03 schreef Svensational het volgende:
Hij heeft wel wat weg van Dries Roelvink.
Ik hoorde ook liever Rachel dat nummer zingen inderdaad...quote:
En dan die domme mensen in Nederland die er geld aan uitgevenquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Idd ja!
Geforceerd blij en vrolijk en jong en hip doen...
Hij heeft dit nummer ook al heeel vaak geoefend inmiddels waarschijnlijkquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan zong hij echt goed voor zo'n oude vent.
en dat na die Toppersquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:05 schreef scanman01 het volgende:
Wat een waanzinnig optreden van Logan. Even zoiets van: Zo moet het nou!
Rachel deed het heel goed, maar komt toch niet in de buurt van hoe Johnny Logan het nu deed.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik hoorde ook liever Rachel dat nummer zingen inderdaad...
ach, hij zingt het pas 29 jaar!quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:06 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Hij heeft dit nummer ook al heeel vaak geoefend inmiddels waarschijnlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |