Ja het is wat anders dan een paar maand geleden, toen was het voornamelijk alle kanten op geslingerd worden, angsten hebben, Thijs enorm missen, zag ik de zwangerschap niet altijd even goed zitten enz enz.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:01 schreef huuphuup het volgende:
Bar, klinkt misschien beetje gek maar ik moet het echt even gezegd hebbenwat klink je ontzettend gewoon gelukkig, in al je posts tussen de regels door
euh okay...quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:06 schreef poemojn het volgende:
Ziezo, nu wel je aan 't onderwerp houden, he?
Wat zeg je dat mooi!quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:07 schreef _Bar_ het volgende:
en nu met al die schopjes, de laatste echo, het gevoel is er gewoon dit is mijn nieuwe kans, onze nieuwe kans, mijn onze nieuwe toekomst.
Ik hou het wel bij kinderkoekjesquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:41 schreef Maneki.Neko het volgende:
We zaten in de aut op weg naar zwemles en ik had Tinus een koekje gegeven. Ik had voor mezelf iets anders mee en at dat op.
Tinus: "Mama, eet jij ook een koekje van mij?" "Oh nee wacht ik zie het al, je eet een moederkoekje!"
Ieuw
Ik zag dat je 21 weken zwanger bent. En als je dan al de namen hebt gevonden, en zo ver bent met 't kamertje, dan vind ik dat best snel.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:10 schreef _Bar_ het volgende:
wat bedoelde je Poemojn eigenlijk met je laatste zin voordat je het topic sloot?
nou het kamertje dat is nu nog een bouwval hoorquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:13 schreef poemojn het volgende:
[..]
Ik zag dat je 21 weken zwanger bent. En als je dan al de namen hebt gevonden, en zo ver bent met 't kamertje, dan vind ik dat best snel.Dat hadden wij toen nog niet zo voor elkaar.
Halveer mijn vetjes?quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:18 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh ga het niet over eten hebben nu! Ik ben aan het HMV`en en dat gaat best lekker
Die zuster was heel aardig, zo ongeveer de enige. Eigenlijk verdiende ze het ook niet, maar ik moest gewoon wraak nemen, kon me niet schelen wiequote:Op vrijdag 3 april 2009 22:17 schreef huuphuup het volgende:hahahaha Kim
![]()
Hey dove!! Zit een placenta in je oor
hahaha ahw das dan wel weer een beetje zieligquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:20 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Die zuster was heel aardig, zo ongeveer de enige. Eigenlijk verdiende ze het ook niet, maar ik moest gewoon wraak nemen, kon me niet schelen wie.
Koop een trouwjurk, 2 maten te klein, dan heb je een aardige stok achter de deurquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:21 schreef _Bar_ het volgende:
kun je mij dat ook leren Maneki, dat HMVen
ik eet echt alles wat los en vast zit tegenwoordig, maar heb ook aldoor honger echt appart.
Ja, ik voelde me inene zeker 5kg lichter. Dat klopte ook welquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:21 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahaha ahw das dan wel weer een beetje zielig![]()
luchtte het op?![]()
-edit-
smiley uit de lucht gevallen
euhmm jammaar ik wil nog helemaal niet trouwenquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:24 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Koop een trouwjurk, 2 maten te klein, dan heb je een aardige stok achter de deur![]()
Dat heet zwanger Barquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:21 schreef _Bar_ het volgende:
kun je mij dat ook leren Maneki, dat HMVen
ik eet echt alles wat los en vast zit tegenwoordig, maar heb ook aldoor honger echt appart.
m'n vriend moet ook telkens lachen als ik weer opsta en richting keuken verdwijn.quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:25 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, ik voelde me inene zeker 5kg lichter. Dat klopte ook wel.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:35 schreef Saffier het volgende:
De boom van Tobias;
Uw levensboom is de noot
Notenbomen zitten vol levensvreugde en zijn op zoek naar de diepste zin van het leven. Ze ontzeggen zichzelf veel dingen om zo dichterbij hun uiteindelijke doel te komen.
Mijn boom;
Uw levensboom is de appel
Appelbomen zijn goed in bemiddelen en blijven realistisch. Ze zijn het liefst onder de mensen die ze daarbij graag helpen. Bij verdriet worden de appelbomen vaak passief.
We hebben dezelfde boom Vick
manliefs boom;
Uw levensboom is de wilg
Wilgen hebben een groot inlevingsvermogen en zijn dol op de natuur waar ze al hun ellende en eenzaamheid snel vergeten zijn. Ze zijn flexibel en tolerant en nemen af en toe veel risico's.
Misschien kunnen we een cipressenclubje starten?quote:
en er zijn zat mensen die dat doen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 09:14 schreef Stout het volgende:
Sterkte Moussy !
Ik heb net binnen 10 minuten mijn moederfiets verkocht... onvoorstlebaar hoe mensen reageren als je mailt dat ie verkocht is.. (kun je het niet afzeggen, dan bied ik 50 euro meer...![]()
![]()
)
Ik vind het zo not*done... de man aan de lijn vertelde ook dat hij dit al eerder had meegemaakt. Of ik dit ook niet ging doen. Nee dus.quote:Op zaterdag 4 april 2009 09:27 schreef moussy het volgende:
[..]
en er zijn zat mensen die dat doen.
Zo hadden wij met de caravan, gekocht van een kennis, dus tis geen verkooptruc of zo, op MP stond het hoogste bod ineens op 2000 terwijl wij een prijsafspraak gemaakt hadden, een uur er voor of zo, toen wij gingen kijken iemand die 's middags had gebeld, die bood ongezien het dubbele van ons, als hij ons af zou bellenEn dat is ie ook echt allemaal nog waard ook, alleen verkoper wilde er graag voor donderdag echt vanaf ivm andere caravan die hij had gekocht.
Nee, we hebben hem gister zo de stalling in gereden. Wat wel leuk is, nieuwe voortent, zelfs de vorige eigenaar heeft hem er nog nooit aan gehad, fijn een echtscheiding oplopen stukje puzzelenquote:Op zaterdag 4 april 2009 09:33 schreef Stout het volgende:
[..]
Bij jullie is het ook goed afgelopen ? Heb je trouwens een foto van je sleurhut ? Ben wel benieuwd
De vouwwagen konden wij samen altijd heel snel opzettenquote:Op zaterdag 4 april 2009 10:02 schreef Rewimo het volgende:
Voortenten zijn zó leuk
Ik zie mijn ouders nóg worstelen met die ondingen
Denk dat ik te vast geslapen heb ofzo, ik voel me een beetje overreden door een bus ofzoquote:Op zaterdag 4 april 2009 09:27 schreef Stout het volgende:
Hoe komt het dat je brak ben Fuente !
En felici met je zindelijke dochter !! Goed zeg !
Hier een haal/breng/collectbus legen/fiets verkopende dag
Blijft waarschijnlijk ook nog beter zittenquote:Op zaterdag 4 april 2009 11:46 schreef Stout het volgende:
[..]
autolak (in veel kleuren) werkt ook *knikt heftig*
Bij mijn ouders zit het na zeker dertig jaar nog op de tentstokken. (Lak van een VW1600 zelfs nog)quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:19 schreef freecell het volgende:
[..]
Blijft waarschijnlijk ook nog beter zitten
quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:26 schreef k_i_m het volgende:
Wij zijn heel goed in kamperen. Hij moet overal afblijven en zijn mond houden en ik zet in 5 minuten de tent op.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 12:44 schreef Stout het volgende:
die lak is echt super ja ! Mijn paps werkte in een garage en alle restjes gingen altijd met hem mee naar huis, dus keuze genoeg. T is ook handig voor fietsen trouwens als je ff snel wat schade wilt wegwerken.
* Stout in wachtmodus op fietsenkopers Fiets is weg ! Hij zal morgen wel voor veel meer op marktplaats staan, dit was nl niet echt een moeder, meer oma
dat zou kunnen ja...ach ik ben dr vanaf, hij is hier toch een gigantische sta in de weg gewordenquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:29 schreef k_i_m het volgende:
[..]. Vergis je niet in oma's hoor! Mijn moeder wilde ook een complete uitzet aanschaffen tot en met een autostoeltje aan toe voordat ik haar tegenhield
.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:15 schreef Stout het volgende:
Merijn is weer terug ! Helemaal zelf ! * Stout is trots !
Je hebt verdovende oordruppels. Maar dat mag alleen als het niet is doorgebroken. Gewoon verkrijgbaar bij de drogist. Die schijnen wel te werken. Hier geen ervaring vanwege buisjes bij alledrie maar een vriendin vindt ze erg prettig.quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:04 schreef Stout het volgende:
Hij is ook heel trots op zichzelf, hij heeft ongeveer een bladzijde of 3000 meegenomen (verdeel over 8 boeken)
Ohh weet iemand iets tegen oorpijn...stomen, neusspray, druppels en een watje helpen niet
http://www.treeclimbingholland.com/Geboorte.aspquote:Op zaterdag 4 april 2009 15:36 schreef Guuzewuus het volgende:
Sasha, had je 'iets' vent?Wel lekker dat hij dan zo'n lange middagdut doet
.
En waar haalt iedereen zijn levensboom vandaan? Nu ben ik natuurlijk ook benieuwd.
kan je dat eten dan?quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:21 schreef Rewimo het volgende:
Hier komt de tuinkers al ijverig boven de grondEet je dat met suiker?
dank uquote:Op zaterdag 4 april 2009 16:41 schreef huuphuup het volgende:
oeh dat zijn vast heeeele speciale mensen dan, die van 23-9
Ha ja ze heeft zich wel weer van haar beste kant laten zien he?quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:35 schreef huuphuup het volgende:
zoooo huis schoon, boodschappen gedaan en even langs Maneki geweestlief was erg verbaasd over hoeveel eten er in zo'n klein meisje kan
(Saartje dus hè, niet Maneki
)
Oeeh tuinkers op een cracker met suiker das lang geleden zeg! Die hadden wij vroeger in ons schooltuintje
Ja heerlijkquote:Op zaterdag 4 april 2009 17:06 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ha ja ze heeft zich wel weer van haar beste kant laten zien he?
Hee, dat is ook de mijne!quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:07 schreef freecell het volgende:
Uw levensboom is de populier
Populieren zijn flexibel maar waaien niet met alle winden mee omdat ze stevig geworteld zijn. Hun aanpassingsvermogen is groot en ze maken snel contact met andere mensen.
Mwa, klopt wel
ik had geen kans het tegen te houdenquote:Op zaterdag 4 april 2009 13:29 schreef k_i_m het volgende:
[..]. Vergis je niet in oma's hoor! Mijn moeder wilde ook een complete uitzet aanschaffen tot en met een autostoeltje aan toe voordat ik haar tegenhield
.
Je had gewoon op een een andere dag geboren moeten worden.quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:42 schreef Belana het volgende:
dan heb ik dus nog scheel zitten kijken ook en is het
Uw levensboom is de linde
Lindes hebben een levendige fantasie en bekijken de wereld het liefst door een wondermooie bril. Ze zijn kwetsbaar en erg creatief waarmee ze anderen ook op nieuwe ideeën brengen.
en dat klopt van geen kanten
Daar ben ik ook een populierquote:Op zaterdag 4 april 2009 18:35 schreef Macka66 het volgende:
Volgens de Keltische bomenhoroscoop hier ben ik een treurwilg
Hey, hier kom ik er veel beter uit dan bij die vorige sitequote:Op zaterdag 4 april 2009 18:35 schreef Macka66 het volgende:
Volgens de Keltische bomenhoroscoop hier ben ik een treurwilg
whah ja ik ook.. maar ik bankhang en kijk tv of ik bankhang en computerquote:
Nee je was er niet buufquote:Op zaterdag 4 april 2009 19:29 schreef freecell het volgende:
Je was er niet Buuf
Ik miste je
Bankhangze! Wij ook, we hebben zelfs een film
ik bankhang en kijk tv en computerquote:Op zaterdag 4 april 2009 19:37 schreef Vicky het volgende:
[..]
whah ja ik ook.. maar ik bankhang en kijk tv of ik bankhang en computer
Ja, Sorry!quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:29 schreef freecell het volgende:
Je was er niet Buuf
Ik miste je
Bankhangze! Wij ook, we hebben zelfs een film
Jammer dat je het zwart wilt doen vanwege je uitkering. Ik hoop voor je dat je uitkeringsinstantie niet op internet meeleest.quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:20 schreef Twinky het volgende:
Dag, ik breek even in in de OUD SC.
Misschien kunnen jullie me helpen? Ik zoek een gezin waar ik van de zomer (ik kan vanaf mei tot en met augustus) als au-pair/nanny/vaste oppas kan werken (maar dan wel ook weer naar huis 's avonds), en dan nog zwart ook want anders vervalt mijn uitkering. Weet één van jullie zo'n gezin? Of heb je zelf iemand als mij (erg veel oppaservaring maar ook met kinderfeestjes en -toneel) nodig?
Toen mijn moeder ging zitten opsommen wat ze nog nodig had (neem het feit even mee dat ze al mijn baby rotzooi ook nog 30 jaar op zolder had staan tot nu) heb ik keihard tegen d'r gezegd of ze van plan was een kind te adopteren. Dat ze voor die ene dag oppassen in de week echt geen badje hoefde te kopen en ook geen tweede kinderwagen, en ook geen babyfoon. (want ze wilde dan bijv. wel dezelfde dure die wij gekocht hadden, terwijl we die van ons zo in een reistasje kunnen stoppen en mee kunnen gevenquote:Op zaterdag 4 april 2009 17:21 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik had geen kans het tegen te houdenkreeg ineens een mailtje met een overzicht van wat zij allemaal al gekocht had voor bij hun thuis
ze heeft meer meubels en groot spul dan ik heb!!
Pinq ik weet het niet, ik zat er ook een beetje op te wachten nog
flauw van je zegquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:00 schreef Maneki.Neko het volgende:
Bij mijn ouders stond er gewoon antivries op de grond als ik met de kinders langskwam. En het dan maar raar vinden dat ik ze nooit vrij liet spelen daar
dat is lastig hier. ik computer op de tvquote:
Nou.... Aangezien de meeste scholen met windows werken en niet met OSX vind ik het niet zo slim.quote:
Dan zal ik 'r alvast dropbox aanraden om eenvoudig bestanden tussen d'r gewone pc en d'r macbook uit te wisselen.quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:04 schreef RockabeIIa het volgende:
Huup: Mijn schoonmoeder heeft ooit eens der eigen kinderwagen meegenomen om hier in het park te gaan wandelenIk vond dat zo denigrerend ...
oef dat vind ik ook een beetje raar jaquote:Op zaterdag 4 april 2009 22:04 schreef RockabeIIa het volgende:
Huup: Mijn schoonmoeder heeft ooit eens der eigen kinderwagen meegenomen om hier in het park te gaan wandelenIk vond dat zo denigrerend ...
Je kan ook een netwerk bouwen zodat je gewoon heen en terug kan browsenquote:Op zaterdag 4 april 2009 22:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan zal ik 'r alvast dropbox aanraden om eenvoudig bestanden tussen d'r gewone pc en d'r macbook uit te wisselen.
Nee dus. Wij hebben ook nog niets gehad qua kadootjes van hen. Niet dat ik nou zo gebrand ben op kadootjesquote:Op zaterdag 4 april 2009 22:07 schreef bixister het volgende:
nou ja, die kleertjes geeft ze jullie toch gewoon neem ik aan huup? of wil ze die echt voor daar bewaren? dat vind ik wel wat vreemd. een paar reservekleertjes OK, maar verder...
Das verdomd lastig als je bv op school een file nodig hebt.quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:09 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Je kan ook een netwerk bouwen zodat je gewoon heen en terug kan browsen.
mja ik kan niet voor de rest spreken maar zowel mijn ouders als mijn schoonouders zaten echt te springen om kleinkinderen en die zijn nu gewoon wild enthousiast. Heel aandoenlijk om te zien en zoals iemand al eens eerder zei ach, het is hun geld dus dat boeit me verder niet zo. Zolang het geen vreemde vormen aanneemt maakt het ook niet zo heel veel uit toch? Het is wat overdreven ja maar ach.quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:16 schreef Ynske het volgende:
ik snap dat niet echt waarom opa's en oma's complete kamers etc gaan kopen
ok als ze meerdere dagen in de week oppassen ala, maar anders?
wat?!?! goed man!!quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:19 schreef Reinhilde het volgende:
Oh! Vergeet ik helemaal te vertellen, ik heb een baan aangeboden gekregen!![]()
Bij een advocate. Nou ben ik nog (lang) niet afgestudeerd, maar wel gaaf om alvast in een advocatenkantoor te gaan werken.![]()
Maandag hoor ik meer!
Erg leuk.quote:Lieve Fee, jij bent onze eerste kleindochter, geboren 4-1-2009, dochter van Ward en Katja. We hopen dat de roze bloemen van deze kornoelje je levenspad zullen kleuren. Opa en oma.
dan zou ik het logischer vinden dat je je kind aanbied om bv een kamertje naar keus cadeau te geven of iets dergelijksquote:Op zaterdag 4 april 2009 22:19 schreef huuphuup het volgende:
[..]
mja ik kan niet voor de rest spreken maar zowel mijn ouders als mijn schoonouders zaten echt te springen om kleinkinderen en die zijn nu gewoon wild enthousiast. Heel aandoenlijk om te zien en zoals iemand al eens eerder zei ach, het is hun geld dus dat boeit me verder niet zo. Zolang het geen vreemde vormen aanneemt maakt het ook niet zo heel veel uit toch? Het is wat overdreven ja maar ach.
Mijn moeder ziet het ook als investering trouwens. Want wij krijgen nog minimaal 2 kinderen (ohja? ja blijkbaar...) en mn zusje vast ook wel 3 (dan weet je het alvast...) en mn broertje ongetwijfeld ook (zoek eerst een vriendin ofzo...)
Jaaaa!quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:20 schreef huuphuup het volgende:
[..]
wat?!?! goed man!!![]()
dat moet gevierd worden met thee in de stad
quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:20 schreef RockabeIIa het volgende:
Huup, ik geloof dat ze de boodschap op die dag wel begreep
Dat zei je er niet bij he?quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Das verdomd lastig als je bv op school een file nodig hebt.
oh wat ontzettend liefquote:Op zaterdag 4 april 2009 22:21 schreef cattie het volgende:
Fee heeft een roze kornoelje gekregen. Met een bordje erbij met de tekst:
[..]
Erg leuk.
neuh je bent geen liefdadige instelling toch? vind ik tenminste hoor...quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Mijn schoonouders hadden een bedje van ons te leen. Bijna niet gebruikt maar toch. En dat heb ik dus laatst verkocht.(Hoi Noli
![]()
) Mijn zwagers willen vast ook nog kinderen krijgen ofzo, maar dan moeten die zelf maar zorgen voor een bedje ed. Of ben ik nu heel erg
Mijn ouders en schoonvader en zijn vrouw hebben er ook geen probleem mee.quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:25 schreef freecell het volgende:
Cattie wat raar
Ik heb een mama, en twee schoonmama's (TARA's ouders gescheiden en beiden hertrouwd) en die hebben allemaal wel eens luiers verschoont hoor!
ja leuk hè?!quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:28 schreef cattie het volgende:
[..]
Mijn ouders en schoonvader en zijn vrouw hebben er ook geen probleem mee.
Huuphuup, ze zijn nu al dol op hun kleinkind! Best schattig (zolang het niet te gek wordt).
Ik kan er enorm van genieten als ik zie met hoeveel liefde mijn ouders met hun kleinkinderen om gaan. Mijn vader noemde mij en Ive en Fee zijn lieverds. Zo schattig, van een man die nooit zijn emoties kon tonen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja leuk hè?!
ik vind het ergens wel een gekke gedachte hoor. Dat mijn ouders straks gewoon opa en oma zijn(net als liefs ouders natuurlijk). Maar ik moet zeggen dat ik ook wel van die gedachte geniet. Mijn vader heeft de recentste echo-foto als bureaublad achtergrond van zn Mac ingesteld
en mn schoonvader begint echt te glimmen van trots met van die lichtjes in zn ogen als hij het over zn aanstaande kleindochter heeft.
Zo geweldig lief
hahaha ja precies, minimaal 1 wereldwonderquote:Op zaterdag 4 april 2009 22:47 schreef cattie het volgende:
Aaah, ook schattig Freecell!
Mijn man is ook wel een lieverd, maar ik denk dat er een wereldwonder moet gebeuren voordat mijn vader dat tegen hem zegt!(Mijn vader zei tegen mijn man dat hij voorzichtig moest rijden met zijn lieverd in de auto.)
Rewimo, babykantje, wat schattig!
ik zat al op jou te wachtenquote:
jee! hoe heeft ze dat bij haar eigen zoon gedaan??quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:11 schreef cattie het volgende:
Mijn schoonmoeder zei vandaag dat Ive pas mag komen logeren als hij zindelijk is!Dus daarom is ze nooit over logeren of oppassen begonnen, ze wil geen luiers verschonen...
Bekend!quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:49 schreef huuphuup het volgende:
Jeuh we hebben weer es de verkeerde inschatting gemaakt
ken je dat, dat je voor een feestje heel veel X haalt en dat iedereen Y drinkt/eet en dat je daar dus te weinig van hebt? Lief heeft flink bier ingeslagen voor zn vrienden die hier zijn en nu is er maar eentje die wat drinkt vanavond![]()
dus eh... biertje? Iemand?
Volgens mij heeft ze zich met tegenzin door de eerste 5 levensjaren van haar kinderen geworsteld. Best sneu. Maar nu ga ik echt slapen!quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:56 schreef bixister het volgende:
[..]
jee! hoe heeft ze dat bij haar eigen zoon gedaan??
de roze kornoelje voor fee klinkt erg leuk!
Had ie ook Roosvicee Laxo op?quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:01 schreef Ticootje het volgende:
Haha, m. Had vandaag een waanzinnig vieze luier. Plakpoep tot aan de rug.
hahahhaa nu jij het zo zegt en ik het teruglees klinkt het alsof M. in zn luier gepoept hadquote:
Euh, hij mag kiezen we hebben bavaria en grolsch. Geloof ik.quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:10 schreef Reinhilde het volgende:
ik heb zin om te gaan stappen! Maar ik ben ook echt heel moe en verkouden dus niet zo'n goed idee.![]()
Huup, nixxx wil wel een biertje tenzij het paardenpis is.
dank Nixxx maar ik geloof dat ik pasquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:19 schreef Reinhilde het volgende:
nixxx neemt wat grolschjes!
huup, hij zegt dat jij wat hotwings kan krijgen
quote:Op zondag 5 april 2009 00:18 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik denk dat ik ook maar eens wat lekkers open ga trekken![]()
Ik moet er nog een beetje aan wennen dat dat gewoon weer kan
quote:Op zondag 5 april 2009 07:52 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen
Lekker feestje hier gisteravond!
Ik heb echt spierpijn in mijn rugTrampolinespringen is niet meer voor me weggelegd geloof ik. Maar ik kon nog wel een salto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |