Ja het is wat anders dan een paar maand geleden, toen was het voornamelijk alle kanten op geslingerd worden, angsten hebben, Thijs enorm missen, zag ik de zwangerschap niet altijd even goed zitten enz enz.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:01 schreef huuphuup het volgende:
Bar, klinkt misschien beetje gek maar ik moet het echt even gezegd hebbenwat klink je ontzettend gewoon gelukkig, in al je posts tussen de regels door
euh okay...quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:06 schreef poemojn het volgende:
Ziezo, nu wel je aan 't onderwerp houden, he?
Wat zeg je dat mooi!quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:07 schreef _Bar_ het volgende:
en nu met al die schopjes, de laatste echo, het gevoel is er gewoon dit is mijn nieuwe kans, onze nieuwe kans, mijn onze nieuwe toekomst.
Ik hou het wel bij kinderkoekjesquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:41 schreef Maneki.Neko het volgende:
We zaten in de aut op weg naar zwemles en ik had Tinus een koekje gegeven. Ik had voor mezelf iets anders mee en at dat op.
Tinus: "Mama, eet jij ook een koekje van mij?" "Oh nee wacht ik zie het al, je eet een moederkoekje!"
Ieuw
Ik zag dat je 21 weken zwanger bent. En als je dan al de namen hebt gevonden, en zo ver bent met 't kamertje, dan vind ik dat best snel.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:10 schreef _Bar_ het volgende:
wat bedoelde je Poemojn eigenlijk met je laatste zin voordat je het topic sloot?
nou het kamertje dat is nu nog een bouwval hoorquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:13 schreef poemojn het volgende:
[..]
Ik zag dat je 21 weken zwanger bent. En als je dan al de namen hebt gevonden, en zo ver bent met 't kamertje, dan vind ik dat best snel.Dat hadden wij toen nog niet zo voor elkaar.
Halveer mijn vetjes?quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:18 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh ga het niet over eten hebben nu! Ik ben aan het HMV`en en dat gaat best lekker
Die zuster was heel aardig, zo ongeveer de enige. Eigenlijk verdiende ze het ook niet, maar ik moest gewoon wraak nemen, kon me niet schelen wiequote:Op vrijdag 3 april 2009 22:17 schreef huuphuup het volgende:hahahaha Kim
![]()
Hey dove!! Zit een placenta in je oor
hahaha ahw das dan wel weer een beetje zieligquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:20 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Die zuster was heel aardig, zo ongeveer de enige. Eigenlijk verdiende ze het ook niet, maar ik moest gewoon wraak nemen, kon me niet schelen wie.
Koop een trouwjurk, 2 maten te klein, dan heb je een aardige stok achter de deurquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:21 schreef _Bar_ het volgende:
kun je mij dat ook leren Maneki, dat HMVen
ik eet echt alles wat los en vast zit tegenwoordig, maar heb ook aldoor honger echt appart.
Ja, ik voelde me inene zeker 5kg lichter. Dat klopte ook welquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:21 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahaha ahw das dan wel weer een beetje zielig![]()
luchtte het op?![]()
-edit-
smiley uit de lucht gevallen
euhmm jammaar ik wil nog helemaal niet trouwenquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:24 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Koop een trouwjurk, 2 maten te klein, dan heb je een aardige stok achter de deur![]()
Dat heet zwanger Barquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:21 schreef _Bar_ het volgende:
kun je mij dat ook leren Maneki, dat HMVen
ik eet echt alles wat los en vast zit tegenwoordig, maar heb ook aldoor honger echt appart.
m'n vriend moet ook telkens lachen als ik weer opsta en richting keuken verdwijn.quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:25 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, ik voelde me inene zeker 5kg lichter. Dat klopte ook wel.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:35 schreef Saffier het volgende:
De boom van Tobias;
Uw levensboom is de noot
Notenbomen zitten vol levensvreugde en zijn op zoek naar de diepste zin van het leven. Ze ontzeggen zichzelf veel dingen om zo dichterbij hun uiteindelijke doel te komen.
Mijn boom;
Uw levensboom is de appel
Appelbomen zijn goed in bemiddelen en blijven realistisch. Ze zijn het liefst onder de mensen die ze daarbij graag helpen. Bij verdriet worden de appelbomen vaak passief.
We hebben dezelfde boom Vick
manliefs boom;
Uw levensboom is de wilg
Wilgen hebben een groot inlevingsvermogen en zijn dol op de natuur waar ze al hun ellende en eenzaamheid snel vergeten zijn. Ze zijn flexibel en tolerant en nemen af en toe veel risico's.
Misschien kunnen we een cipressenclubje starten?quote:
en er zijn zat mensen die dat doen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 09:14 schreef Stout het volgende:
Sterkte Moussy !
Ik heb net binnen 10 minuten mijn moederfiets verkocht... onvoorstlebaar hoe mensen reageren als je mailt dat ie verkocht is.. (kun je het niet afzeggen, dan bied ik 50 euro meer...![]()
![]()
)
Ik vind het zo not*done... de man aan de lijn vertelde ook dat hij dit al eerder had meegemaakt. Of ik dit ook niet ging doen. Nee dus.quote:Op zaterdag 4 april 2009 09:27 schreef moussy het volgende:
[..]
en er zijn zat mensen die dat doen.
Zo hadden wij met de caravan, gekocht van een kennis, dus tis geen verkooptruc of zo, op MP stond het hoogste bod ineens op 2000 terwijl wij een prijsafspraak gemaakt hadden, een uur er voor of zo, toen wij gingen kijken iemand die 's middags had gebeld, die bood ongezien het dubbele van ons, als hij ons af zou bellenEn dat is ie ook echt allemaal nog waard ook, alleen verkoper wilde er graag voor donderdag echt vanaf ivm andere caravan die hij had gekocht.
Nee, we hebben hem gister zo de stalling in gereden. Wat wel leuk is, nieuwe voortent, zelfs de vorige eigenaar heeft hem er nog nooit aan gehad, fijn een echtscheiding oplopen stukje puzzelenquote:Op zaterdag 4 april 2009 09:33 schreef Stout het volgende:
[..]
Bij jullie is het ook goed afgelopen ? Heb je trouwens een foto van je sleurhut ? Ben wel benieuwd
De vouwwagen konden wij samen altijd heel snel opzettenquote:Op zaterdag 4 april 2009 10:02 schreef Rewimo het volgende:
Voortenten zijn zó leuk
Ik zie mijn ouders nóg worstelen met die ondingen
Denk dat ik te vast geslapen heb ofzo, ik voel me een beetje overreden door een bus ofzoquote:Op zaterdag 4 april 2009 09:27 schreef Stout het volgende:
Hoe komt het dat je brak ben Fuente !
En felici met je zindelijke dochter !! Goed zeg !
Hier een haal/breng/collectbus legen/fiets verkopende dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |