Ja het is wat anders dan een paar maand geleden, toen was het voornamelijk alle kanten op geslingerd worden, angsten hebben, Thijs enorm missen, zag ik de zwangerschap niet altijd even goed zitten enz enz.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:01 schreef huuphuup het volgende:
Bar, klinkt misschien beetje gek maar ik moet het echt even gezegd hebbenwat klink je ontzettend gewoon gelukkig, in al je posts tussen de regels door
euh okay...quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:06 schreef poemojn het volgende:
Ziezo, nu wel je aan 't onderwerp houden, he?
Wat zeg je dat mooi!quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:07 schreef _Bar_ het volgende:
en nu met al die schopjes, de laatste echo, het gevoel is er gewoon dit is mijn nieuwe kans, onze nieuwe kans, mijn onze nieuwe toekomst.
Ik hou het wel bij kinderkoekjesquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:41 schreef Maneki.Neko het volgende:
We zaten in de aut op weg naar zwemles en ik had Tinus een koekje gegeven. Ik had voor mezelf iets anders mee en at dat op.
Tinus: "Mama, eet jij ook een koekje van mij?" "Oh nee wacht ik zie het al, je eet een moederkoekje!"
Ieuw
Ik zag dat je 21 weken zwanger bent. En als je dan al de namen hebt gevonden, en zo ver bent met 't kamertje, dan vind ik dat best snel.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:10 schreef _Bar_ het volgende:
wat bedoelde je Poemojn eigenlijk met je laatste zin voordat je het topic sloot?
nou het kamertje dat is nu nog een bouwval hoorquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:13 schreef poemojn het volgende:
[..]
Ik zag dat je 21 weken zwanger bent. En als je dan al de namen hebt gevonden, en zo ver bent met 't kamertje, dan vind ik dat best snel.Dat hadden wij toen nog niet zo voor elkaar.
Halveer mijn vetjes?quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:18 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh ga het niet over eten hebben nu! Ik ben aan het HMV`en en dat gaat best lekker
Die zuster was heel aardig, zo ongeveer de enige. Eigenlijk verdiende ze het ook niet, maar ik moest gewoon wraak nemen, kon me niet schelen wiequote:Op vrijdag 3 april 2009 22:17 schreef huuphuup het volgende:hahahaha Kim
![]()
Hey dove!! Zit een placenta in je oor
hahaha ahw das dan wel weer een beetje zieligquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:20 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Die zuster was heel aardig, zo ongeveer de enige. Eigenlijk verdiende ze het ook niet, maar ik moest gewoon wraak nemen, kon me niet schelen wie.
Koop een trouwjurk, 2 maten te klein, dan heb je een aardige stok achter de deurquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:21 schreef _Bar_ het volgende:
kun je mij dat ook leren Maneki, dat HMVen
ik eet echt alles wat los en vast zit tegenwoordig, maar heb ook aldoor honger echt appart.
Ja, ik voelde me inene zeker 5kg lichter. Dat klopte ook welquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:21 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahaha ahw das dan wel weer een beetje zielig![]()
luchtte het op?![]()
-edit-
smiley uit de lucht gevallen
euhmm jammaar ik wil nog helemaal niet trouwenquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:24 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Koop een trouwjurk, 2 maten te klein, dan heb je een aardige stok achter de deur![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |