Idd echt laf van haar zegquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:57 schreef Jojoortje het volgende:
Stacey.. Anders zeg je je mening ofzo!!!!!!!!!!
Ik vond het nergens naar klinkenquote:
quote:
Je zegt de hele tijd dat het zo slecht isquote:
Hoezo? Zij is zo lekker aaaaah goshie als het gewoon onwijs kut ging. Das toch leuk?quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vond het nergens naar klinken
Wendy d'r hormonen spelen weer op
sympaty votequote:Op vrijdag 3 april 2009 21:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je zegt de hele tijd dat het zo slecht is!
Het is ook slechtquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je zegt de hele tijd dat het zo slecht is!
Dat is toch zo'n ontzettend stom programma.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:59 schreef Paul het volgende:
HALLO HET IS 22 UUR DE TV KANTIE MOET BEGINNNEN:p!:1! :
Eensch!quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:59 schreef SCH het volgende:
Roan blijft wel hoor, is de 4e of 5e van vanavond.
Die kleuter, die arrogante hunk en dat niet dansende meisje zijn slehcter.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:00 schreef Jojoortje het volgende:
Omg Paul, ik zit beneden.. Doe jij dat luchtalarmgeluidje op mijn MSN!?
idd, zonder geluid is het te denquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n ontzettend stom programma.
Idd. Ik ga er bewust niet naar kijkenquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n ontzettend stom programma.
Dit soort jongens moeten niet aan een talentenjacht mee doen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:57 schreef Karina het volgende:
Echt goed zingen vond ik hem niet, maar volgens mij KAN hij het wel, maar gaat het op een of andere manier steeds fout.
Nou, ik denk dat Roan er dan uit gaat, als je alleen al ziet hoe Gordon reageerde..quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:00 schreef ranja het volgende:
Roan was slecht. Als hij met Laurens op de kruk komt krijgt de jury het nog moeilijk
Inderdaad. Wendy leeft gewoon echt mee en daar kwam deze omhelzing vandaan. Heel veel presentators van dit soort programma's zijn nep. Wendy niet.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:59 schreef babette21 het volgende:
ik vond Wendy helemaal niet, ik vond haar zowaar weer gewoon een keer
je moet het natuurlijk wel willen zien he!!
Ik hoop zo dat ze Abba gaan doen! Volgens mij gaat dan het dak eraf! Of Bucks Fizz.quote:
Maar euh het programma gaat er toch juist om dat hij op het podium spettert en laat zien wat ie kan?quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het is ook slechtSlechtste optreden ooit uit de X-factor geschiedenis zowat!
Maar ik vind hem zoooooEn hij kan echt goed zingen, maar iets houdt hem tegen als hij op dat podium staat ofzo, snap er zelf ook niks van. Bij audities was hij ook erg goed! Wil hem gewoon nog een keer terugzien!
heb je die tanden van irma gezien?quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:01 schreef farinos het volgende:
Roan's ondertanden staan fucking scheef![]()
Het is me pas voor het eerst opgevallen.
Nou, Gordon vind Laurens ook maar niks. Geen groeimogelijkheden meer.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:01 schreef L0t.. het volgende:
Nou, ik denk dat Roan er dan uit gaat, als je alleen al ziet hoe Gordon reageerde..
Ik zie natuurlijk lieverLaurens
oprotten.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:03 schreef Dakota het volgende:
email to berlin
dan kunnen ze de mist niet in gaan.
Een gang vol hoolies?quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:02 schreef Anonymousz het volgende:
Al die FC groningen supporters en hooligangs gaan toch op roan stemmen
Idd! OMG ik heb die CSI aflevering pas gedownload, en toen ik die reclame zag, net daarna, ging ik echtquote:
LOLquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:03 schreef Dakota het volgende:
email to berlin
dan kunnen ze de mist niet in gaan.
Jaquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:02 schreef babette21 het volgende:
so far vind ik Luigiano en Laurens het slechtste, die zijn het programma eigenlijk allebei niet waard...
Krijgen we nu alleen Whatever nog?
Ja, maar die is dan ook wel heel erg mooi. En Hester... nou ja, die niet. To put it mildly.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:03 schreef ranja het volgende:
[..]
Of kijk eens naar Sophie Ellis Bextor. Die beweegt bijna nog minder als Hester op het podium. Maar die heeft wel succes.
Ja maar dat komt nog wel heb ik het gevoel. Hij oogt helemaal niet zenuwachtig.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar euh het programma gaat er toch juist om dat hij op het podium spettert en laat zien wat ie kan?
Vorige week met dat "butt-eye/ kont-oog" was echt zo dom iddquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze er uit gaan, ik erger me kapot elke keer, dat zogenaamde grappige gedoe.
Dat vond ik stiekem best leukquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:06 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Vorige week met dat "butt-eye/ kont-oog" was echt zo dom idd
http://www.geocities.com/doubledate99/karaoke.htmlquote:Op vrijdag 3 april 2009 22:04 schreef Leonoor het volgende:
[..]
![]()
Jammer dat die nooit door de voorronde is gekomen. Die ga ik zo ook weer opzetten, Double Date
Er lopen duizenden van die zangeresjes rond, ze heeft geen enkele meerwaarde.quote:Op vrijdag 3 april 2009 22:03 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou, Gordon vind Laurens ook maar niks. Geen groeimogelijkheden meer.
Hester was gewoon heel goed. Dat ze niet zo beweegt, nou, dan zingt ze volgende week weer een ballad ofzo. Mag toch.
Of kijk eens naar Sophie Ellis Bextor. Die beweegt bijna nog minder als Hester op het podium. Maar die heeft wel succes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |