dikke eenschquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:07 schreef dronkeykong het volgende:
En die Stacey met die kutkop van der komt me ook al de strot uit.
Mooie tvp![]()
Ik had het dus echt nog nooit gehoordquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:08 schreef Poison-Ivy het volgende:
Take me to your heaven
Het klinkt niet best en ze staat daar ook als een dood vogeltje.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:09 schreef Poison-Ivy het volgende:
leuk nummer
en ik hoef het hierna ook echt nooit meer te horen...quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:08 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik had het dus echt nog nooit gehoord
Oh, ik vind wel dat ze mooi zingt. Alleen ze beweegt niet. En alleen in het begin lachte ze evenquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:09 schreef L0t.. het volgende:
Ik vind het niet mooi wat ze aan heeft.. En ze zingt ook best vals...
Ja en door die dansers ziet zij er nog zoutzakkeriger uit..quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:10 schreef Karina het volgende:
Die dansers op de achtergrond zijn ook stom.
Dat dusquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:11 schreef Brighteyes het volgende:
Je-zus wat saai!
Kleding, performance... Boring!
Whehehehequote:Op vrijdag 3 april 2009 21:11 schreef dronkeykong het volgende:
Had ze niet 'alles heeft een ritme kunnen zingen'
Ja dat ja, zou het helpen???quote:
zo kijkt zij altijd....quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:11 schreef Bartjebart het volgende:
Hmm...
Ze heeft het zelf ook door... das te zien!
quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:12 schreef Anonymousz het volgende:
Stacey tegen Jamal:ik ben dol op je
Laurens zal dit niet leuk vinden
Ik hoorde net bij Boulevard dat Laurens al aan Eva zit!quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:13 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Ach, ze moet zich ook es op anderen richten , anders valt het natuurlijk op dat ze m ondertussen achter de schermen n**kt ofzo
Hij weet toch dat hij een winnaar overhoudtquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:13 schreef Karina het volgende:
Gordon is tenminste wel kritisch over zijn "eigen" clubje.
Dat doe je dan achter de schermen lijkt me.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:14 schreef babette21 het volgende:
Gordon durft als enige eerlijk te zijn tegen z'n eigen kandidaat, chapeau
quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:13 schreef Cee het volgende:
Dat klapvee dat klapt als ze denken dat er een goede kritiek komt en dan komt het toch niet en dan zitten ze daar dom te wezen.
Met een nummer van Marlayne.quote:
Oh verrek je hebt gelijk!quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wel tof dat Mark Rutte haar vader is.
Lijkt me niet, er wordt gevraagd een punt te maken en dat doet ie. Dank u, zeggen we dan!quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:14 schreef YPPY het volgende:
[..]
Dat doe je dan achter de schermen lijkt me.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:15 schreef Anonymousz het volgende:
Laurens lahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
symphatie stemmen hoopt ie op denk ikquote:
overdreven zeg. Is totaal niet waarquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:15 schreef MissJ het volgende:
Tering zeg, die kop van Stacey als ze in recht in de camera kijkt met een giga geile blik en de naam van haar jongen uitspreekt die gaat optreden........![]()
![]()
Het is al beter dan Irma in ieder geval...quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:17 schreef MaLo het volgende:
Ah weer rookpauze voor mij.
Ik vind Laurens niet om aan te horen en niet om aan te zien
nu vielen die x-benen (haha ze zei xquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:18 schreef happyme28 het volgende:
Hahaha Gordon is wel eerlijk, maar hij had wel ff kunnen zeggen dat ze goed had gezongen.
Maar ik snap niet dat ze met die zwabberende benen die constant uit de maat bewogen zo'n legging aan heeft getrokken die alleen maar nadruk daarop leggen.
Jawel is wel waar. Ik zag hem eens haar bij de zij nemen toen ze wilden knuffelen. En toen ik heel goed keek zag ik een spritske vagina vocht langs haar benen druppelen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:17 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
overdreven zeg. Is totaal niet waar
zo is dat! ik ook,a ls ik niet fan was van hesterquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:18 schreef Cee het volgende:
En ergens zou ik als ik 15 jaar jonger was ook op 'm stemmen. Want liefde maakt blind doof.
Een verademing na Hester!quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:18 schreef livelink het volgende:
Hij beweegt in ieder geval iets.
Whahaha geweldige opmerking.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:18 schreef Cee het volgende:
En ergens zou ik als ik 15 jaar jonger was ook op 'm stemmen. Want liefde maakt blind doof.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:20 schreef MuddyWaters het volgende:
Zijn naam is Laureeensss een hele lieve meid, en iedere keer als ie zingt is ie zijn stem weer ff kwijt....
hij zong niet echt vals vond ik, maar bijzonder is het ook nietquote:
erik moet een metamorfose ondergaan. Dit haar van m staat echt op stront!quote:
Stacy nietquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:19 schreef Svensational het volgende:
Erik verwoordt het mooi.
Volgens mij vreet die stiekem die van Hester dr bij op, malle Wendy...quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:21 schreef MuddyWaters het volgende:
heeft wendy weer aan de pilletjes gezeten?
Ze heeft de Prozac die eigenlijk voor Hester was opgegeten.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:21 schreef MuddyWaters het volgende:
heeft wendy weer aan de pilletjes gezeten?
Briljantquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:20 schreef MuddyWaters het volgende:
Zijn naam is Laureeensss een hele lieve meid, en iedere keer als ie zingt is ie zijn stem weer ff kwijt....
quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:22 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ze heeft de Prozac die eigenlijk voor Hester was opgegeten.
whaha ja idd die heb ik idd ook niet gehoordquote:
En verrassingsact ??quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:23 schreef Bartjebart het volgende:
Nog 5 acts. Na de reclame zijn we terug met Roan, Rachel, Lisa, Luigiano ().
Euh...
Whatever komt na het laatste reclameblok pasquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:23 schreef Bartjebart het volgende:
Nog 5 acts. Na de reclame zijn we terug met Roan, Rachel, Lisa, Luigiano ().
Euh...
Ik zie een carriere voor je in de showbiz... *klap* *gejuich* *klap* *gejuich* *klap* *gejuich*quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:22 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Heeeeeeeee kut werd net gebeld, wat had ie te vertellen tegenLaurens
?
Ach, Wendyquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:23 schreef Apotheose het volgende:
[..]
whaha ja idd die heb ik idd ook niet gehoord
eerst Rachel toch? (zei Cornald tenminstequote:Op vrijdag 3 april 2009 21:22 schreef JaneDoe het volgende:
na de reclame loeitjaano
Soapiequote:Op vrijdag 3 april 2009 21:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik zie een carriere voor je in de showbiz... *klap* *gejuich* *klap* *gejuich* *klap* *gejuich*
Maar niet als zanger
quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik zie een carriere voor je in de showbiz... *klap* *gejuich* *klap* *gejuich* *klap* *gejuich*
Maar niet als zanger
Bij de backstagequote:Op vrijdag 3 april 2009 21:23 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
wat doet die daar eigenlijk, heeft nog geen woord gezegd
Ook in de showbizz zijn goede schoonmakers best handigquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar niet als zanger
Ik vond het echt geniaalquote:
als een dries roelvinkquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar niet als zanger
Nah en al kiezen ze zelf, dan nog is het niet altijd de juiste keuze (zie Irma)quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:25 schreef Jojoortje het volgende:
Wat blijft het ontzettend kut dat ze niet hun eigen liedjes mogen uitkiezen. Wat een groot nadeel zeg
Die kop van hem fuctioneert inderdaad prima als dweil.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:25 schreef MuddyWaters het volgende:
[..]
Ook in de showbizz zijn goede schoonmakers best handig
Irma had toch zelf uitgezochtquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:25 schreef Jojoortje het volgende:
Wat blijft het ontzettend kut dat ze niet hun eigen liedjes mogen uitkiezen. Wat een groot nadeel zeg
laat buuv eva je maar niet horenquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:27 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die kop van hem fuctioneert inderdaad prima als dweil.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:27 schreef livelink het volgende:
Ik vond Erik toch wel veel leuker dan Laurens. Of zou het komen omdat ik nu ouder ben?
Ik blijf er bij dat als Jennifer vorige keer een ander nummer had gezongen, ze er nog bij zou zijn vandaag.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nah en al kiezen ze zelf, dan nog is het niet altijd de juiste keuze (zie Irma)
jup mystery repeatsquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dit nr van deze reclame is toch van Pete Philly?
Die van de Karwei?quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dit nr van deze reclame is toch van Pete Philly?
Sowieso, vrouwen die rappenquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:30 schreef Joooo-pi het volgende:
"Een moment zonder jou" is wel leuk nummer TOTDAT die rapster erin komt ...Dat was echt fout!
een korsetquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:31 schreef dronkeykong het volgende:
Kijken wat ze nu aanheeft. Rachel met der dikke kont
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |