ben er geen fan van, maar smaken verschillenquote:
Wat nou? Bon Jovi was tofquote:
gelukkig zit er een uitknop op de tvquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:18 schreef Paul het volgende:
GIEEEEEEEEEL
vanaf maandag ook Giel op tv bij 101 tv![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:18 schreef Paul het volgende:
GIEEEEEEEEEL
vanaf maandag ook Giel op tv bij 101 tv![]()
![]()
![]()
Vies beestquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:20 schreef muisje-eliza het volgende:
Zapster...t gaat heel goed met the Hoff:
[ afbeelding ]
schijnbaar te weinig om tegengas te kunnen geven.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:21 schreef -Hans- het volgende:
Zou wel eens willen weten welke jocks tegen de huidige MH zijn
Leuke fotoquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:20 schreef muisje-eliza het volgende:
Zapster...t gaat heel goed met the Hoff:
[ afbeelding ]
Had ik ook niet verwacht, maar jammer..quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Er viel net iemand van z'n sokkel.
R.I.P. Ekdom.
Geloof dat Rudy ook wel voorstander is van Dio.. Ik zet mijn geld op Stenders en Corne, maar ik betwijfel of hij nog bij het overleg zitquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
schijnbaar te weinig om tegengas te kunnen geven.
Stenders is waarschijnlijk de grootste Dio fan van allemaal Hansquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geloof dat Rudy ook wel voorstander is van Dio.. Ik zet mijn geld op Stenders en Corne, maar ik betwijfel of hij nog bij het overleg zit
quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:24 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Stenders is waarschijnlijk de grootste Dio fan van allemaal Hans
quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wie wil die rotkop nou zien van Giel ?
ik was er niet helemaal bijquote:
DIE LUCHT!!! en ik geloof ik hoor een narcissenquote:
jaquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:32 schreef Sirolf het volgende:
Was dat nou Annelieke die Tjibbe aan het nep-schoppen was?
Nou mooi is anders, maar ik vind het wel een leuk nummerquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:40 schreef Feivel1 het volgende:
Kut, ik ben de enige die dit nummer mooi vind..
* gerbenp hoopt dat monitor 2 snel aangaat, daar kan dan EW op afgespeeld worden, anders heb ik problemen met knipperen, dat is irritantquote:
John, waar blijf je nou?!?!quote:John_Bakker
Laatste bezoek: 6 dagen, 21 uur geleden.
Is dat zo'n scherm wat even warm moet draaien?quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:41 schreef gerbenp het volgende:
[..]
* gerbenp hoopt dat monitor 2 snel aangaat, daar kan dan EW op afgespeeld worden, anders heb ik problemen met knipperen, dat is irritant
Ja, kan er niks aan doen. Ik ga denk hem binnenkort ff vervangen door de zelfde, mocht die te koop zijn.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is dat zo'n scherm wat even warm moet draaien?
Daar is 'ie!quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:43 schreef gerbenp het volgende:
Waar is de SMS balk gebleven?![]()
Beetje beter nu, geen storende balken.
oh jaquote:
Ik vind em ook mooiquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:40 schreef Feivel1 het volgende:
Kut, ik ben de enige die dit nummer mooi vind..
Gaat dit nou elke vrijdag zo? Ik hoop het niet, want het is absoluut niet grappig...quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:49 schreef John_Bakker het volgende:
Heeft u het wel eens met een Chinees gedaan?
+1quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gaat dit nou elke vrijdag zo? Ik hoop het niet, want het is absoluut niet grappig...
iddquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:48 schreef Timo20 het volgende:
[..]
oh ja
klinkt in het begin precies hetzelfde![]()
quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gaat dit nou elke vrijdag zo? Ik hoop het niet, want het is absoluut niet grappig...
+2quote:
+3quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:51 schreef gerbenp het volgende:
[..]
[..]
+2Wordt op een manier echt heel irritant..
OK dan !quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:52 schreef gerbenp het volgende:
Hehe, monitor 2 draait, daar is nu Ekstra weekend op te bewonderen!
Blijft dan nog wel pikken met toestemmingquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:49 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Je hebt zelf gezegd dat hij dat mocht!
quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Blijft dan nog wel pikken met toestemming
quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
Met goed jatten is niets mis mee
Denk niet dat ze komtquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die moet een keer uitgenodigd worden
jaa! dat lijkt mij echt lachenquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die moet een keer uitgenodigd worden
Hier neem ik ze ook beiden op.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:57 schreef gerbenp het volgende:
De 101 stream al bijna 700 MB, die 3fm webcam draait ook eventueel.. Mocht er nog dingen ontbreken
Toch jammerquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:57 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hadden ze toch al geprobeerd...ze wil idd niet komen
De John haters hier zijn ook degenen die Dio niet waarderen lijkt hetquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:56 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
[..]
![]()
John, van mij moet je blijven! Al die haters hier....!
1 gb is beschaafd , passen er te minste 4 op een dvdquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:58 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ik ook sinds vandaag, heb ik ze ook meteen!
De echte John wordt niet gehaatquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:59 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De John haters hier zijn ook degenen die Dio niet waarderen lijkt het
Ja, goed idee.. Kan ik hem voor het slapen gaan nog even kijkenquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
1 gb is beschaafd , passen er te minste 4 op een dvd
Timo wil ze graag door gestuurd krijgenquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:01 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ja, goed idee.. Kan ik hem voor het slapen gaan nog even kijken
wat wil ik gestuurd krijgen?quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Timo wil ze graag door gestuurd krijgen
Jij denkt maar dat je alles mag van mij!quote:
Geniaal! altijd te fout in de ski hut, met een zatte kop keihard mee zingenquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:04 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Jij denkt maar dat je alles mag van mij!
Als we zitten te kutten met onze mobiel op school, gaat deze altijd aan, en zingen we hem voluit mee!![]()
Via twhirl komen de berichten nog wel binnen hier, maar wel met minimaal 5 minuten vertraging...quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:05 schreef muisje-eliza het volgende:
twitter is wel erg dood vandaag
oh nou bij mij wil de pagina niet eens laden...en als ie geladen is, ziet het er niet niet...dat lijkt niet op Twitter, en als ik iets wil neerplanten kan het niet.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Via twhirl komen de berichten nog wel binnen hier, maar wel met minimaal 5 minuten vertraging...
Wat zou er aan de hand zijn dat het allemaal zo traag gaat daar? Is er een Apple aankondiging aan de gang ofzo?
Volgens twitscoop gaan er enorm veel berichten over Binghamton.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Via twhirl komen de berichten nog wel binnen hier, maar wel met minimaal 5 minuten vertraging...
Wat zou er aan de hand zijn dat het allemaal zo traag gaat daar? Is er een Apple aankondiging aan de gang ofzo?
whehe dat zou wel erg fout zijnquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dvd met een alle afleveringen ekstraweekend webcam streams van 1 maand
Allemaal de schuld van google.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:06 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh nou bij mij wil de pagina niet eens laden...en als ie geladen is, ziet het er niet niet...dat lijkt niet op Twitter, en als ik iets wil neerplanten kan het niet.
Ik weet niet wat er aan de hand is. Tis de hele dag al zo
Goed idee! Laten we daar eens naar gaan kijken, Ekstra weekend - The best of van 2009! Binnenkort op DVDquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dvd met een alle afleveringen ekstraweekend webcam streams van 1 maand
Giel-fan boven alles tochquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:09 schreef Paul het volgende:
NEEEEEEEEE Alain Clark heeft gewonnen bij top of flop en gaat Giel nou nog meer draaien aankomende week![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Graag! Desnoods als onderzetterquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:08 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Goed idee! Laten we daar eens naar gaan kijken, Ekstra weekend - The best of van 2009! Binnenkort op DVD
ik wil dr 1 op blu-ray danquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:08 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Goed idee! Laten we daar eens naar gaan kijken, Ekstra weekend - The best of van 2009! Binnenkort op DVD
Ohja vandaag was het toch rokjesdag ofzo. Dacht dat ik er wat over las.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:09 schreef muisje-eliza het volgende:
daarom had ik ook geen rok aan vandaag...die benen van mij zijn echt lichtgevend
och t was ook pannekoekendag vandaag las ik in de krantquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:12 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ohja vandaag was het toch rokjesdag ofzo. Dacht dat ik er wat over las.
Dus je had een pannenkoek aan?quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:12 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
och t was ook pannekoekendag vandaag las ik in de krant
In jouw keuken zeker?quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:12 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
pannenkoekenrokjesdagquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:12 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Kelly Clarkson is best oke , voor een popstarontdekking.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:14 schreef TheZapster het volgende:
Ze wisselen wel steeds 1 goed nummer af met 1 á 2 afschuwelijke platen
Oh daar heb ik nooit van gehoord. Dus we hebben nu complimentendag, rokjes dag, en pannekoekendag. Tja wat moeten we ermee?quote:
Complimentendag = ontvangenquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:16 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Oh daar heb ik nooit van gehoord. Dus we hebben nu complimentendag, rokjes dag, en pannekoekendag. Tja wat moeten we ermee?
je kan compleet verzorgd schoolreisje winnen hoorquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:16 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Oh daar heb ik nooit van gehoord. Dus we hebben nu complimentendag, rokjes dag, en pannekoekendag. Tja wat moeten we ermee?
Rokjesdag is belangrijkerquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:16 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Daar had ik ook wel bij willen zijnquote:
Oeh! Proost _Oquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:20 schreef Timo20 het volgende:
Oh ja: PROOST!![]()
Heb `n halve liter Warsteiner geopend
[ afbeelding ]
mag het dan wel op joesoep?quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:21 schreef gerbenp het volgende:
Sandstormwordt opgenomen, met webcam beelden
Die smaakt toch echt een stuk beter dan de Schultenbrau die ik normaal drinkquote:
Kan ik weinig aan toevoegenquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Die smaakt toch echt een stuk beter dan de Schultenbrau die ik normaal drink
hebben een krat á 20 halve liters meegenomen
Dat kunnen ze toch niet ruiken, bij twijfel is het weg.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:24 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat snap ik niet
kom ik aan met mn halfbakken inelkaar gezette opgenomen mix
misschien kan je antwoord wat minder criptischquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat kunnen ze toch niet ruiken, bij twijfel is het weg.
quote:
Ik ben ook al jaren passéquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |