Dus je had een pannenkoek aan?quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:12 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
och t was ook pannekoekendag vandaag las ik in de krant
In jouw keuken zeker?quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:12 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
pannenkoekenrokjesdagquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:12 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Kelly Clarkson is best oke , voor een popstarontdekking.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:14 schreef TheZapster het volgende:
Ze wisselen wel steeds 1 goed nummer af met 1 á 2 afschuwelijke platen
Oh daar heb ik nooit van gehoord. Dus we hebben nu complimentendag, rokjes dag, en pannekoekendag. Tja wat moeten we ermee?quote:
Complimentendag = ontvangenquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:16 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Oh daar heb ik nooit van gehoord. Dus we hebben nu complimentendag, rokjes dag, en pannekoekendag. Tja wat moeten we ermee?
je kan compleet verzorgd schoolreisje winnen hoorquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:16 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Oh daar heb ik nooit van gehoord. Dus we hebben nu complimentendag, rokjes dag, en pannekoekendag. Tja wat moeten we ermee?
Rokjesdag is belangrijkerquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:16 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Daar had ik ook wel bij willen zijnquote:
Oeh! Proost _Oquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:20 schreef Timo20 het volgende:
Oh ja: PROOST!![]()
Heb `n halve liter Warsteiner geopend
[ afbeelding ]
mag het dan wel op joesoep?quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:21 schreef gerbenp het volgende:
Sandstormwordt opgenomen, met webcam beelden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |