Geniaal! altijd te fout in de ski hut, met een zatte kop keihard mee zingenquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:04 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Jij denkt maar dat je alles mag van mij!
Als we zitten te kutten met onze mobiel op school, gaat deze altijd aan, en zingen we hem voluit mee!![]()
Via twhirl komen de berichten nog wel binnen hier, maar wel met minimaal 5 minuten vertraging...quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:05 schreef muisje-eliza het volgende:
twitter is wel erg dood vandaag
oh nou bij mij wil de pagina niet eens laden...en als ie geladen is, ziet het er niet niet...dat lijkt niet op Twitter, en als ik iets wil neerplanten kan het niet.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Via twhirl komen de berichten nog wel binnen hier, maar wel met minimaal 5 minuten vertraging...
Wat zou er aan de hand zijn dat het allemaal zo traag gaat daar? Is er een Apple aankondiging aan de gang ofzo?
Volgens twitscoop gaan er enorm veel berichten over Binghamton.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Via twhirl komen de berichten nog wel binnen hier, maar wel met minimaal 5 minuten vertraging...
Wat zou er aan de hand zijn dat het allemaal zo traag gaat daar? Is er een Apple aankondiging aan de gang ofzo?
whehe dat zou wel erg fout zijnquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dvd met een alle afleveringen ekstraweekend webcam streams van 1 maand
Allemaal de schuld van google.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:06 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh nou bij mij wil de pagina niet eens laden...en als ie geladen is, ziet het er niet niet...dat lijkt niet op Twitter, en als ik iets wil neerplanten kan het niet.
Ik weet niet wat er aan de hand is. Tis de hele dag al zo
Goed idee! Laten we daar eens naar gaan kijken, Ekstra weekend - The best of van 2009! Binnenkort op DVDquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dvd met een alle afleveringen ekstraweekend webcam streams van 1 maand
Giel-fan boven alles tochquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:09 schreef Paul het volgende:
NEEEEEEEEE Alain Clark heeft gewonnen bij top of flop en gaat Giel nou nog meer draaien aankomende week![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Graag! Desnoods als onderzetterquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:08 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Goed idee! Laten we daar eens naar gaan kijken, Ekstra weekend - The best of van 2009! Binnenkort op DVD
ik wil dr 1 op blu-ray danquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:08 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Goed idee! Laten we daar eens naar gaan kijken, Ekstra weekend - The best of van 2009! Binnenkort op DVD
Ohja vandaag was het toch rokjesdag ofzo. Dacht dat ik er wat over las.quote:Op vrijdag 3 april 2009 21:09 schreef muisje-eliza het volgende:
daarom had ik ook geen rok aan vandaag...die benen van mij zijn echt lichtgevend
och t was ook pannekoekendag vandaag las ik in de krantquote:Op vrijdag 3 april 2009 21:12 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ohja vandaag was het toch rokjesdag ofzo. Dacht dat ik er wat over las.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |