Spoiler was verkapte grapquote:Op zondag 5 april 2009 12:15 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Waarom is het opgelost als hij met zijn vrouw gaat praten? Blijft zijn moeder nog niet weg hoor.
Jawel, maar soms zijn er hier ook mensen die aan Fokkers om oplossingen vragen en vergeten dat vriendin/vrouw van TS er ook wel iets over te zeggen heeft.quote:Op zondag 5 april 2009 14:35 schreef Verbal het volgende:
[..]
Praat ik niet voldoende in de 'wij'-vorm?
V.
Dit, keihard.quote:Op zaterdag 4 april 2009 02:10 schreef Xennia het volgende:
B en ik zou er verder geen woord aan vuil maken. Is ze nou helemaal van de pot gerukt? Natuurlijk heeft ze jullie privacy te respecteren in jullie eigen huis. Punt.
Kees Flodder deed ook zoiets bij de autosleutel van de buurman.quote:Op zondag 5 april 2009 21:37 schreef Asics het volgende:
Je moet 'm ook nooit laten slingeren als ze in de buurt is. Dan duwt ze hem als je even niet oplet heel stiekem met twee kanten in een plak klei. Later zal ze die twee plakken klei aan elkaar bevestigen zodat ze een mal heeft om in haar schuurtje een schoffel en een riek om te smelten tot sleutel. Voor je het weet staat ze er weer.
Want ik denk niet dat schoonma van gedachten gaat veranderen als jullie het al een paar keer hebben aangekaart. En anders sleutel niet teruggeven en een ander plantjeswatergeef/aanbeladres-in-geval-van-jezelf-buitengesloten-hebben adresje zoeken.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:48 schreef Spooky4u het volgende:
Optie D: sleutel teruggeven voor ongemak van jezelf buitensluiten en een knip op de deur zetten die erop gaat als jullie binnen zijn.
Het is maar net welke afspraken je daarover maakt en respecteert. Bij mijn ouders staat de deur altijd open, zij willen dat mensen zich altijd welkom voelen. Ik houd niet van onaangekondigd bezoek. Als ik de afwas 2 dagen laat staan en in mijn joggingbroek op de bank hang, houd ik niet van een plotselinge wijziging van de plannen. En soms ben ik ook gewoon mensenmoe en wil ik helemaal niemand zien. Mijn ouders hebben daar nog nooit moeilijk over gedaan.quote:Op maandag 6 april 2009 09:37 schreef Maanvis het volgende:
Ik bedenk me net dat het eigenlijk wel frappant is dat ik altijd bij m'n ouders zomaar het huis binnenloop met de sleutel terwijl als m'n ouders zomaar bij mij binnen zouden lopen dat ik dat dan heel erg vervelend zou vinden.
Ik heb hetzelfde. Maar ik liep toen ik er nog woonde natuurlijk ook gewoon op elk moment van de dag naar binnen. Als ik nu onverwachts bij ze langskom roep ik altijd wel even een 'goeiemiddag', zodat ze weten dat er iemand in huis is.quote:Op maandag 6 april 2009 09:37 schreef Maanvis het volgende:
Ik bedenk me net dat het eigenlijk wel frappant is dat ik altijd bij m'n ouders zomaar het huis binnenloop met de sleutel terwijl als m'n ouders zomaar bij mij binnen zouden lopen dat ik dat dan heel erg vervelend zou vinden.
Dat dus. Als je thuis bent, kan je makkelijk jezelf binnensluiten.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:23 schreef tonja het volgende:
Grendel aan de binnenkant van de deur. Probleem opgelost.
Als ik het zo lees staat schoonmoeder niet echt open voor een of ander compromis, maar doet ze gewoon wat ze wil. Ik zou die sleutel ook niet meer teruggeven.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:33 schreef katerwater het volgende:
[..]
Dat dus. Als je thuis bent, kan je makkelijk jezelf binnensluiten.
Ik weet dat hiermee het probleem niet is opgelost, maar het is wél een compromis!
Serieus? Ik heb werkelijk nooit begrepen waar die vage traditie vandaan komt, dat je je huissleutels aan je ouders/schoonouders geeft, zelfs niet "omdat het handig is, als je buitengesloten bent".quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:19 schreef Verbal het volgende:
Graag alleen serieuze reacties. Ik wil nog extra benadrukken dat het verder een schat van een mens is, dat ik al 10 jaar langer ken dan mijn vrouw (wij werkten in hetzelfde bedrijf, via haar heb ik mijn vrouw ook ontmoet), dus wij kennen elkaar ook door en door. Ik wil alleen dat onze privacy wordt gerespecteerd, en of dat zo gek is.
Alvast bedankt.
V.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |