abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67736527
Ik zou de sleutel niet teruggeven. Is er niet iemand anders in de omgeving die de plantjes water kan geven tijdens de vakanties?
pi_67736768
quote:
Op zondag 5 april 2009 12:15 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Waarom is het opgelost als hij met zijn vrouw gaat praten? Blijft zijn moeder nog niet weg hoor.
Spoiler was verkapte grap Sleutel -> slotje.... Nevermind
quote:
Op zondag 5 april 2009 14:35 schreef Verbal het volgende:

[..]

Praat ik niet voldoende in de 'wij'-vorm?

V.
Jawel, maar soms zijn er hier ook mensen die aan Fokkers om oplossingen vragen en vergeten dat vriendin/vrouw van TS er ook wel iets over te zeggen heeft. Meningen peilen is verder natuurlijk niets mis mee
pi_67736975
Wat een kutwijf....
Ik zou de sleutel niet meer geven... het is een kwestie van vertrouwen, en zij schaadt dat vertrouwen keer op keer. En dan is het einde oefening
pi_67737152
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 02:10 schreef Xennia het volgende:
B en ik zou er verder geen woord aan vuil maken. Is ze nou helemaal van de pot gerukt? Natuurlijk heeft ze jullie privacy te respecteren in jullie eigen huis. Punt.
Dit, keihard.
Lambo of Rekt
pi_67740410
Je kunt er natuurlijk ook een spelletje van maken..

Met opzet zg. luidruchtig ruzieën of naakt door het huis rennen als zij eraan komt..
  zondag 5 april 2009 @ 21:27:51 #106
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_67740783
Makkelijk praten achteraf, maar eigenlijk hadden jullie dit vanaf de allereerste keer al niet moeten accepteren. Maar goed, jullie huis jullie leven en alles wat hierboven staat dus.
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
  Donald Duck held zondag 5 april 2009 @ 21:30:33 #107
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_67740869
Als je besluit de sleutel te houden moet je die ook nooit tijdelijk weer teruggeven (vakantie bijv.). Zeer dikke kans dat ze er dan een kopie van laat maken.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zondag 5 april 2009 @ 21:37:42 #108
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_67741172
Je moet 'm ook nooit laten slingeren als ze in de buurt is. Dan duwt ze hem als je even niet oplet heel stiekem met twee kanten in een plak klei. Later zal ze die twee plakken klei aan elkaar bevestigen zodat ze een mal heeft om in haar schuurtje een schoffel en een riek om te smelten tot sleutel. Voor je het weet staat ze er weer.

Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_67744996
Je hebt gelijk gelijk, TS
  zondag 5 april 2009 @ 23:54:54 #110
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_67745948
quote:
Op zondag 5 april 2009 21:37 schreef Asics het volgende:
Je moet 'm ook nooit laten slingeren als ze in de buurt is. Dan duwt ze hem als je even niet oplet heel stiekem met twee kanten in een plak klei. Later zal ze die twee plakken klei aan elkaar bevestigen zodat ze een mal heeft om in haar schuurtje een schoffel en een riek om te smelten tot sleutel. Voor je het weet staat ze er weer.

Kees Flodder deed ook zoiets bij de autosleutel van de buurman.
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
pi_67748249
Ik zou de sleutel echt niet terug geven! Dan gooi je je privacy weg. Onaangekondigd bezoek belt maar lekker aan ! Zoals je al zegt, je zou maar net liggen seksen en ze komt jullie boven zoeken . Lekker dan!
Ik woon nog thuis, maar als ik en mijn vriend gaan samenwonen krijgen mijn ouders en zijn ouders wel een sleutel, maar dat is wel puur en alleen voor het geval dat we ons per ongeluk buitensluiten oid en zij zouden ook echt niet zichzelf binnenlaten dan.
Maar je zou voor de grap op de meest onverwachte tijdstippen jezelf bij hun binnenlaten? In het weekend 's morgens vroeg en haar dan opzoeken in de slaapkamer ofzo! En dat dan een paar weken, dan is ze het vast wel zat en begrijpt ze het punt? Lijkt mij wel grappig
  maandag 6 april 2009 @ 09:37:25 #112
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67750897
Ik bedenk me net dat het eigenlijk wel frappant is dat ik altijd bij m'n ouders zomaar het huis binnenloop met de sleutel terwijl als m'n ouders zomaar bij mij binnen zouden lopen dat ik dat dan heel erg vervelend zou vinden .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_67753636
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 19:48 schreef Spooky4u het volgende:
Optie D: sleutel teruggeven voor ongemak van jezelf buitensluiten en een knip op de deur zetten die erop gaat als jullie binnen zijn.
Want ik denk niet dat schoonma van gedachten gaat veranderen als jullie het al een paar keer hebben aangekaart. En anders sleutel niet teruggeven en een ander plantjeswatergeef/aanbeladres-in-geval-van-jezelf-buitengesloten-hebben adresje zoeken.

Mijn ouders hebben een sleutel van mijn huis en zelfs zij bellen keurig aan als ze op bezoek komen. Vind ik wel zo netjes en zij blijkbaar ook, we hebben het onuitgesproken zo afgesproken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_67754394
Als ik TS zijn verhaal lees doet deze vrouw het dus al 11 jaar op deze manier.
11 jaar heeft zij de tijd gehad om te begrijpen dat het ontzettend hinderlijk is als je altijd in je achterhoofd moet houden dat zij zomaar in de woonkamer kan staan.

Waarom dan nu de sleutel teruggeven, hou deze gewoon leg het haar nog 1 keer heel duidelijk uit dat je op deze manier gewoon niet prettig kan leven en nooit de volledige privacy krijgt over je eigen woning.
Dan is ze maar even op der tenen getrapt, hopelijk dringt het dan nu wel tot der door.

Want teruggeven en dingen laten beloven werkt niet want dan staat ze over een week weer in je woonkamer, (gewoontes zijn moeilijk in korte tijd te veranderen).
Je wilt ook niet dat je straks je schoonmoeder hekelt omdat je zelf nooit heb ingegrepen, NU is het je kans.
pi_67762824
eerste reactie op fok

Nu even terug. Dit is zo onwijs raar om te lezen =O ik herken deze situatie enorm van vroeger, ik ben zelf nu 20 maar jaar of 10 geleden nog toen mijn ouders nog bij elkaar waren, hadden we deze zelfde situatie mijn oma kwam altijd onaangekondigd binnen. Meestal als mijn ma mij en me zussen uit school had gehaald ofzo. En dan toch wel al snel 4x per week. Mijn moeder heeft er toen wat van gezegt en dat kon mijn oma ook niet hebben, hell is los gebroken. (mijn moeder dronk in die tijd ook wel, staat nu al 7 jaar droog ). En eigelijk sinds dat mijn moeder de sleutel terug heeft genomen, heb ik me oma misschien nog 2x gezien, daarvan is laatste keer een half jaar geleden in de bus, en ze kwam der gewoon op terug -_- kom op ik was 10? 12...

Mja get to the point,
Ik zou gewoon de sleutel houden, en laat ze maar aanbellen. Is voor jullie ook fijner, als jullie op vakantie zijn kan je altijd nog een sleutel geven. Voor als je je sleutel vergeet kan je der misschien altijd nog 1 bij de buren achter laten.
Maar probeer het wel goed duidelijke te maken waarom. Ook al is het niet leuk dat ze onaangekondigt binnen komt, maar iemand van je familie helemaal neit meer zien is ook niet leuk
  maandag 6 april 2009 @ 16:26:44 #116
82136 Xennia
gekroond
pi_67763590
quote:
Op maandag 6 april 2009 09:37 schreef Maanvis het volgende:
Ik bedenk me net dat het eigenlijk wel frappant is dat ik altijd bij m'n ouders zomaar het huis binnenloop met de sleutel terwijl als m'n ouders zomaar bij mij binnen zouden lopen dat ik dat dan heel erg vervelend zou vinden .
Het is maar net welke afspraken je daarover maakt en respecteert. Bij mijn ouders staat de deur altijd open, zij willen dat mensen zich altijd welkom voelen. Ik houd niet van onaangekondigd bezoek. Als ik de afwas 2 dagen laat staan en in mijn joggingbroek op de bank hang, houd ik niet van een plotselinge wijziging van de plannen. En soms ben ik ook gewoon mensenmoe en wil ik helemaal niemand zien. Mijn ouders hebben daar nog nooit moeilijk over gedaan.
  dinsdag 7 april 2009 @ 12:51:59 #117
140318 Thy...
Met puntjes
pi_67790616
quote:
Op maandag 6 april 2009 09:37 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb hetzelfde. Maar ik liep toen ik er nog woonde natuurlijk ook gewoon op elk moment van de dag naar binnen. Als ik nu onverwachts bij ze langskom roep ik altijd wel even een 'goeiemiddag', zodat ze weten dat er iemand in huis is.
I love deadlines. I love the whooshing noise they make as they go by.
- Douglas Adams
  dinsdag 7 april 2009 @ 15:21:34 #118
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_67795815
Dit is echt zoiets voor http://www.beatrijs.com/.

Ik denk dat het in elk geval belangrijk is dat je vrouw degene is die de boodschap brengt (sleutel niet teruggeven, duidelijke afspraken maken of wat dan ook), en niet jij.
...as always
  dinsdag 7 april 2009 @ 15:23:16 #119
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_67795875
Grendel aan de binnenkant van de deur. Probleem opgelost.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_67796189
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 15:23 schreef tonja het volgende:
Grendel aan de binnenkant van de deur. Probleem opgelost.
Dat dus. Als je thuis bent, kan je makkelijk jezelf binnensluiten.

Ik weet dat hiermee het probleem niet is opgelost, maar het is wél een compromis!
pi_67796283
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 15:33 schreef katerwater het volgende:

[..]

Dat dus. Als je thuis bent, kan je makkelijk jezelf binnensluiten.

Ik weet dat hiermee het probleem niet is opgelost, maar het is wél een compromis!
Als ik het zo lees staat schoonmoeder niet echt open voor een of ander compromis, maar doet ze gewoon wat ze wil. Ik zou die sleutel ook niet meer teruggeven.
  dinsdag 7 april 2009 @ 15:45:17 #122
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_67796568
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 19:19 schreef Verbal het volgende:

Graag alleen serieuze reacties. Ik wil nog extra benadrukken dat het verder een schat van een mens is, dat ik al 10 jaar langer ken dan mijn vrouw (wij werkten in hetzelfde bedrijf, via haar heb ik mijn vrouw ook ontmoet), dus wij kennen elkaar ook door en door. Ik wil alleen dat onze privacy wordt gerespecteerd, en of dat zo gek is.

Alvast bedankt.

V.
Serieus? Ik heb werkelijk nooit begrepen waar die vage traditie vandaan komt, dat je je huissleutels aan je ouders/schoonouders geeft, zelfs niet "omdat het handig is, als je buitengesloten bent".

Ik heb mezelf echt nog nooit weten buiten te sluiten en mocht dat wel gebeuren, dan laat ik wel de slotenmaker komen, die 100 euro is het me wel waard, ik zou er niet aan moeten denken dat m'n schoonouders die in Mexico-City wonen, dus dat gaat bar lastig of zelfs mijn ouders onaangekondigd in mijn huis staan.

Ik of m'n vriend doet de deur open als iemand naar binnen wilt en niemand buiten ons laat zichzelf binnen...wat de neuk zeg...het is mijn huis!

Advies?! Geef de sleutel niet meer terug. Klaar. Ze moet er maar aan wennen dat jullie huis niet haar terein is. En het argument dat "jullie haar eigen bloed zijn" is totale kul, want daar gaat het niet over. Het is namelijk, lijkt mij, niet zo dat ze niet zomaar meer mag langskomen, het gaat er om dat ze zich op jullie terein gaat begeven als ze dat doen en jullie volledig in jullie recht staan om te beslissen de deur te openen...of niet.

Privacy ftw!

Rare mensen ook soms, (schoon)ouders.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  † In Memoriam † dinsdag 7 april 2009 @ 16:38:05 #123
37843 lady-wrb
kortaf
pi_67798596
ik heb een zelfde soort schoonvader
als hij iets nodig heeft om te klussen, komt hij eerst bij ons struinen om te kijken of wij iets hebben wat hij kan gebruiken (leest loopt ongevraagd over ons erf, of we nou thuis zijn of niet) en belt dan later op met zo'n verhaal van : jullie hebben dat en dat in de tuin liggen, is het goed dat ik het meeneem/er een stukje van afhaal om te gebruiken? )
heel irritant.
pi_67799670
Ik zou de sleutel dus voor noodgevallen aan de buren geven.
En dat vertellen aan je schoonmoeder, zo komt het namelijk beter uit voor jou.
Is dichterbij, zij hoeft geen moeite meer te doen, etc etc....

Of je nu wel de sleutel aan je buren geeft of niet dat hoeft ze niet te weten en ergens in de tuin een reserve sleutel verbergen voor als je jezelf buiten sluit.

En bij de post van shmoopy gingen mijn nekharen recht overeind staan.
Ze heeft inderdaad gewoon lak aan jullie privacy!
Als je van buiten hoort dat iemand binnen ruzie heeft, bel je al niet aan...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  dinsdag 7 april 2009 @ 17:37:15 #125
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_67800696
Vertel dan wel even aan je buren dat ze de sleutel niet aan je schoonmoeder geven...
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')