En waar dient dit topic precies voor, als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:04 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws. Iedereen en alles is welkom, behalve belastingbetalers.
Voor alle vervelende luizen, pestkoppen en klieren is er het IRC-kanaal, genaamd #pol.
Ik was deze week weer een paar dagen op de uni in Groningen. Daar zeker geen tekort aan rokjesquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:15 schreef Mutant01 het volgende:
Geen rokjes op de uni vandaag. Schandalig.
Schaamlip is my middlename.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:35 schreef Nautilus_ het volgende:
Rock_de_Braziliaan durft zich aan niemand meer te vertonen. Zo groot is zijn schaamte om deze titel.
Laat SCH het niet horen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Schaamlip is my middlename.
Mijn geïnsinueerde denkbeelden bedoel je. Of om ontopic te blijven, geinsemineerde denkbeelden.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:19 schreef Nautilus_ het volgende:
Dan zal ik ook mijn sarcasmen als zwavelzuur over je uitstorten en je denkbeelden om zeep helpen. Maar nu eerst naar het terras.
Nu nog foto's.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:20 schreef Mutant01 het volgende:
Mooi. Eindelijk eens een titel met Marokko erin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |