quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:06 schreef FANN het volgende:
[..]
nah dan kom ik niet...... ik bel wel af......
quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:06 schreef FANN het volgende:
[..]
nah dan kom ik niet...... ik bel wel af......
't Zijn rupsjes nooit genoegquote:Op zaterdag 4 april 2009 15:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mag je tegenwoordig al geen DVD meer kijken tijdens 't beffen. Aandacht krijgt een steeds ruimere betekenis
.
Ik was al om kwart over 9 bezig.quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat doe jij hierGa es schilderen
quote:
Niks aangenaam, tis gewoon fris. Maar de mannen zijn alweer vanaf 07.00 uur vanochtend op pad en die moesten tuinafval afvoeren, vlonders halen, zand afvoeren, wit zand halen, trilmachine halen en al dat soort dingen, drukdrukdruk dus. Hard werken dat klussen, blij dat t mannenwerk isquote:Op zaterdag 4 april 2009 16:18 schreef Peter6000 het volgende:
In Apeldoorn was die kutzon afwezig, was de temperatuur aangenaam, met een heel klein briesje.
Ja hoor.quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mooi Peet, was ie blij met je?
Dementor is dus weer goed bezigquote:Op zaterdag 4 april 2009 16:25 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Niks aangenaam, tis gewoon fris. Maar de mannen zijn alweer vanaf 07.00 uur vanochtend op pad en die moesten tuinafval afvoeren, vlonders halen, zand afvoeren, wit zand halen, trilmachine halen en al dat soort dingen, drukdrukdruk dus. Hard werken dat klussen, blij dat t mannenwerk is![]()
Ik poets en stofzuig ondertussen, overal zand.![]()
Vnvnd fijn gourmetten, dat hebben ze wel verdiend.
Ja, twee hongerige kerels na een zware dag handenarbeid kleine hapjes voorschotelenquote:Op zaterdag 4 april 2009 16:25 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Vnvnd fijn gourmetten, dat hebben ze wel verdiend.
Je denkt dat ze er niet in ligt? Dat ze van al dat geld haar gezicht heeft laten verbouwen en nu vrolijk d'r eigen begrafenis bezoekt?quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:45 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Toch wel knap hoor, een kist dragen zonder je handen te gebruiken.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je denkt dat ze er niet in ligt? Dat ze van al dat geld haar gezicht heeft laten verbouwen en nu vrolijk d'r eigen begrafenis bezoekt?
Ik kan hier uit respect voor de nabestaanden (zo`n 15.000.000 mensen, waaronder Michael Jackson) helaas verder geen mening over geven.quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je denkt dat ze er niet in ligt? Dat ze van al dat geld haar gezicht heeft laten verbouwen en nu vrolijk d'r eigen begrafenis bezoekt?
Cohort '85 pislink op cohort '90quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:55 schreef Peter6000 het volgende:
Uitzendbureau "De helpende hand"regelt eea in Rotterdam en Leiden, maar die werken dus alleen nog maar met jonge dragers, en daar zijn de oudere dragers boos over.
Dat zei Vic ook al.quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die foto.quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja klopt heb ik ook gehoord, schijnt goed te betalen
.
Nou, het was om precies te zijn 2 weken. Maar dat is voor onze begrippen nog lang. niet dat doodzijn hoor, maar begraven worden.quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:19 schreef Deisyy het volgende:
Waarom heeft het zo idioot lang geduurd voordat ze begraven is
Ze is al zowat 4 weken dood.
Mwah, het scheelt maar 2 wekenquote:Op zaterdag 4 april 2009 17:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, het was om precies te zijn 2 weken. Maar dat is voor onze begrippen nog lang. niet dat doodzijn hoor, maar begraven worden.![]()
Wat is er met je vinger dan?
Ga samen in de bunker, dan komt 't wel goed met julliequote:Op zaterdag 4 april 2009 17:57 schreef Deisyy het volgende:
Nu gaan we woensdag proberen de strijdbijl te begraven.
Jade zou dat zo gewild hebben.quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:57 schreef Deisyy het volgende:
Nu gaan we woensdag proberen de strijdbijl te begraven.
Daarom heb ik ook een hele grote schop gekocht, voor die hele grote strijdbijl, omdat Jade het zo wildequote:
Zie je meer dan ikquote:Op zaterdag 4 april 2009 20:29 schreef Marrije het volgende:
ziet er leuk uit hoor
Het is al bijna oud nieuws Marrije.quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:59 schreef Marrije het volgende:
Ik wist helemaal niet dat Brian moest voorkomen omdat Amanda aangifte van mishandeling heeft gedaan.
Misschien wordt hij gesponsord door het Rode Kruis.quote:
Huh, volgende week al? En wat is FOK!TV dan wel?quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:36 schreef enjoybram het volgende:
volgende week vanuit The Bunker... via FOK! TV
Wowwwwwww hoe kan ik dat dan zien!? Of is dat een heel blonde vraag, ps je hebt mailquote:Op zaterdag 4 april 2009 20:36 schreef enjoybram het volgende:
goeie vraag!! Yvonne? Gert? iemand?quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:42 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Wowwwwwww hoe kan ik dat dan zien!? Of is dat een heel blonde vraag, ps je hebt mail
Begint het eerder dan? Ik dacht de 24ste.quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:36 schreef enjoybram het volgende:
ohoh ik heb ook weer iets geschreven... laten we t maar houden op een interne bespreking.... wacht t even af!quote:
Nou nou nouquote:Op zaterdag 4 april 2009 20:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huh, volgende week al? En wat is FOK!TV dan wel?
Whehehehe, ik heb je geredquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:33 schreef enjoybram het volgende:
[..]
ohoh ik heb ook weer iets geschreven... laten we t maar houden op een interne bespreking.... wacht t even af!
quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou nou nou
Ik moest jullie eerst al wijzen op FOK!radio en nu op FOK!tv
Kom nou ook eens in FB, daar is het hartstikke spannend bij tijden en daar komen ook altijd de aankondigen van FOK!tv én op de frontpgae natuurlijk.
Heb even voor jullie gezocht:
http://www.thuisserver.net/foksearch/index.php?withts=danny&urlkeyword=FOK!tv&searchmode=advanced&subsel=FB&resorder=rel&showall=&dateurl_1=&dateurl_2=&swhere_tt=on&swhere_op=on&swhere_rep=on&replieby=&p=0
Hoef je dus niet op af te stemmen, komt gewoon kant en klaar klikbaar voor jullie neusjes.
Als de aankondinging in FB er is, geef ik het wel hier door, oké?
kwam ik later ook achter, sorry. Ik kom nooit meer in dat topic, vandaar.quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is al bijna oud nieuws Marrije.
CMBL'ers, DGk'ers en BB'ers in de media #30
Zo is t maar netquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:57 schreef Peter6000 het volgende:
voorpret
Echte RLS-mensen VERHEUGEN zich al op een maandje streamen.
Ik iig wel.
De voorpret is het wachten meer dan waardquote:
Thank you dear, ik was misschien iets te bitchy. Bram is soms wat onduidelijk qua berichtgeving.quote:[b]Op zaterdag 4 april 2009 21:52 schreef yvonne het volgende:[/]
Hoef je dus niet op af te stemmen, komt gewoon kant en klaar klikbaar voor jullie neusjes.
Hij is verder wel lief heur, we voeden hem wel opquote:Op zondag 5 april 2009 10:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Thank you dear, ik was misschien iets te bitchy. Bram is soms wat onduidelijk qua berichtgeving.![]()
Goedemorgen, eerst
Knallende koppijn, neem géén Mac, killer!quote:Op zondag 5 april 2009 11:36 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen.
Sort of. Knallende koppijn. Hopelijk is die over als ik over een paar uur met mijn twee jongste neefjes naar bios en Mac vreetschuur ga. Op de fiets, uiteraard.
Damn. Dus ik moet eerst een dertien in een dozijn lach of ik schiet film (Role Models) uitzitten en dan mag ik niet eens een Big Mac wegwerken?quote:Op zondag 5 april 2009 11:40 schreef yvonne het volgende:
Knallende koppijn, neem géén Mac, killer!
*hoofdpijndeskundige
Jij niet dus, de kids wel
Stoppen met roken geeft dus nog wél hoofdpijn?
Middag, dit is de herhaling skattie.quote:Op zondag 5 april 2009 13:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Middag. Tijd voor F1, met regen
Ik voorspel:quote:Op zondag 5 april 2009 13:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Middag. Tijd voor F1, met regen
Het onweerde enorm, daardoor werd het te gevaarlijk voor de choppers. Die moeten altijd in de lucht kunnen blijven voor eventuele ongelukken en vervoer van verongelukte coureurs. Vandaar geen restart.quote:Op zondag 5 april 2009 15:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Heb maar even gekeken in de krant, 't is klaar dus![]()
Jammer vind ik dat. Laat die gasten gewoon doorglijden, dat maakt het alleen maar leuk!
Dat maakt een topic Jank hier dat je streams het niet doen overbodig?quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou nou nou
Ik moest jullie eerst al wijzen op FOK!radio en nu op FOK!tv
Kom nou ook eens in FB, daar is het hartstikke spannend bij tijden en daar komen ook altijd de aankondigingen van FOK!tv én op de frontpage natuurlijk.
Heb even voor jullie gezocht:
http://www.thuisserver.net/foksearch/index.php?withts=danny&urlkeyword=FOK!tv&searchmode=advanced&subsel=FB&resorder=rel&showall=&dateurl_1=&dateurl_2=&swhere_tt=on&swhere_op=on&swhere_rep=on&replieby=&p=0
't Was een herhaling PPquote:Op zondag 5 april 2009 15:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Damn, heb jij een realtime krant.
Ja duh, als het zo hard regent rijden ze niet zo hard, dus geen ernstige ongelukken?quote:Op zondag 5 april 2009 15:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het onweerde enorm, daardoor werd het te gevaarlijk voor de choppers. Die moeten altijd in de lucht kunnen blijven voor eventuele ongelukken en vervoer van verongelukte coureurs. Vandaar geen restart.
Que?quote:Op zondag 5 april 2009 17:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat maakt een topic Jank hier dat je streams het niet doen overbodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |