Het is al bijna oud nieuws Marrije.quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:59 schreef Marrije het volgende:
Ik wist helemaal niet dat Brian moest voorkomen omdat Amanda aangifte van mishandeling heeft gedaan.
Misschien wordt hij gesponsord door het Rode Kruis.quote:
Huh, volgende week al? En wat is FOK!TV dan wel?quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:36 schreef enjoybram het volgende:
volgende week vanuit The Bunker... via FOK! TV
Wowwwwwww hoe kan ik dat dan zien!? Of is dat een heel blonde vraag, ps je hebt mailquote:Op zaterdag 4 april 2009 20:36 schreef enjoybram het volgende:
goeie vraag!! Yvonne? Gert? iemand?quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:42 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Wowwwwwww hoe kan ik dat dan zien!? Of is dat een heel blonde vraag, ps je hebt mail
Begint het eerder dan? Ik dacht de 24ste.quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:36 schreef enjoybram het volgende:
ohoh ik heb ook weer iets geschreven... laten we t maar houden op een interne bespreking.... wacht t even af!quote:
Nou nou nouquote:Op zaterdag 4 april 2009 20:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huh, volgende week al? En wat is FOK!TV dan wel?
Whehehehe, ik heb je geredquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:33 schreef enjoybram het volgende:
[..]
ohoh ik heb ook weer iets geschreven... laten we t maar houden op een interne bespreking.... wacht t even af!
quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou nou nou
Ik moest jullie eerst al wijzen op FOK!radio en nu op FOK!tv
Kom nou ook eens in FB, daar is het hartstikke spannend bij tijden en daar komen ook altijd de aankondigen van FOK!tv én op de frontpgae natuurlijk.
Heb even voor jullie gezocht:
http://www.thuisserver.net/foksearch/index.php?withts=danny&urlkeyword=FOK!tv&searchmode=advanced&subsel=FB&resorder=rel&showall=&dateurl_1=&dateurl_2=&swhere_tt=on&swhere_op=on&swhere_rep=on&replieby=&p=0
Hoef je dus niet op af te stemmen, komt gewoon kant en klaar klikbaar voor jullie neusjes.
Als de aankondinging in FB er is, geef ik het wel hier door, oké?
kwam ik later ook achter, sorry. Ik kom nooit meer in dat topic, vandaar.quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is al bijna oud nieuws Marrije.
CMBL'ers, DGk'ers en BB'ers in de media #30
Zo is t maar netquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:57 schreef Peter6000 het volgende:
voorpret
Echte RLS-mensen VERHEUGEN zich al op een maandje streamen.
Ik iig wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |