quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:06 schreef FANN het volgende:
[..]
nah dan kom ik niet...... ik bel wel af......
quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:06 schreef FANN het volgende:
[..]
nah dan kom ik niet...... ik bel wel af......
't Zijn rupsjes nooit genoegquote:Op zaterdag 4 april 2009 15:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mag je tegenwoordig al geen DVD meer kijken tijdens 't beffen. Aandacht krijgt een steeds ruimere betekenis
.
Ik was al om kwart over 9 bezig.quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat doe jij hierGa es schilderen
quote:
Niks aangenaam, tis gewoon fris. Maar de mannen zijn alweer vanaf 07.00 uur vanochtend op pad en die moesten tuinafval afvoeren, vlonders halen, zand afvoeren, wit zand halen, trilmachine halen en al dat soort dingen, drukdrukdruk dus. Hard werken dat klussen, blij dat t mannenwerk isquote:Op zaterdag 4 april 2009 16:18 schreef Peter6000 het volgende:
In Apeldoorn was die kutzon afwezig, was de temperatuur aangenaam, met een heel klein briesje.
Ja hoor.quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mooi Peet, was ie blij met je?
Dementor is dus weer goed bezigquote:Op zaterdag 4 april 2009 16:25 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Niks aangenaam, tis gewoon fris. Maar de mannen zijn alweer vanaf 07.00 uur vanochtend op pad en die moesten tuinafval afvoeren, vlonders halen, zand afvoeren, wit zand halen, trilmachine halen en al dat soort dingen, drukdrukdruk dus. Hard werken dat klussen, blij dat t mannenwerk is![]()
Ik poets en stofzuig ondertussen, overal zand.![]()
Vnvnd fijn gourmetten, dat hebben ze wel verdiend.
Ja, twee hongerige kerels na een zware dag handenarbeid kleine hapjes voorschotelenquote:Op zaterdag 4 april 2009 16:25 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Vnvnd fijn gourmetten, dat hebben ze wel verdiend.
Je denkt dat ze er niet in ligt? Dat ze van al dat geld haar gezicht heeft laten verbouwen en nu vrolijk d'r eigen begrafenis bezoekt?quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:45 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Toch wel knap hoor, een kist dragen zonder je handen te gebruiken.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je denkt dat ze er niet in ligt? Dat ze van al dat geld haar gezicht heeft laten verbouwen en nu vrolijk d'r eigen begrafenis bezoekt?
Ik kan hier uit respect voor de nabestaanden (zo`n 15.000.000 mensen, waaronder Michael Jackson) helaas verder geen mening over geven.quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je denkt dat ze er niet in ligt? Dat ze van al dat geld haar gezicht heeft laten verbouwen en nu vrolijk d'r eigen begrafenis bezoekt?
Cohort '85 pislink op cohort '90quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:55 schreef Peter6000 het volgende:
Uitzendbureau "De helpende hand"regelt eea in Rotterdam en Leiden, maar die werken dus alleen nog maar met jonge dragers, en daar zijn de oudere dragers boos over.
Dat zei Vic ook al.quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die foto.quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja klopt heb ik ook gehoord, schijnt goed te betalen
.
Nou, het was om precies te zijn 2 weken. Maar dat is voor onze begrippen nog lang. niet dat doodzijn hoor, maar begraven worden.quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:19 schreef Deisyy het volgende:
Waarom heeft het zo idioot lang geduurd voordat ze begraven is
Ze is al zowat 4 weken dood.
Mwah, het scheelt maar 2 wekenquote:Op zaterdag 4 april 2009 17:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, het was om precies te zijn 2 weken. Maar dat is voor onze begrippen nog lang. niet dat doodzijn hoor, maar begraven worden.![]()
Wat is er met je vinger dan?
Ga samen in de bunker, dan komt 't wel goed met julliequote:Op zaterdag 4 april 2009 17:57 schreef Deisyy het volgende:
Nu gaan we woensdag proberen de strijdbijl te begraven.
Jade zou dat zo gewild hebben.quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:57 schreef Deisyy het volgende:
Nu gaan we woensdag proberen de strijdbijl te begraven.
Daarom heb ik ook een hele grote schop gekocht, voor die hele grote strijdbijl, omdat Jade het zo wildequote:
Zie je meer dan ikquote:Op zaterdag 4 april 2009 20:29 schreef Marrije het volgende:
ziet er leuk uit hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |