Ga samen in de bunker, dan komt 't wel goed met julliequote:Op zaterdag 4 april 2009 17:57 schreef Deisyy het volgende:
Nu gaan we woensdag proberen de strijdbijl te begraven.
Jade zou dat zo gewild hebben.quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:57 schreef Deisyy het volgende:
Nu gaan we woensdag proberen de strijdbijl te begraven.
Daarom heb ik ook een hele grote schop gekocht, voor die hele grote strijdbijl, omdat Jade het zo wildequote:
Zie je meer dan ikquote:Op zaterdag 4 april 2009 20:29 schreef Marrije het volgende:
ziet er leuk uit hoor
Het is al bijna oud nieuws Marrije.quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:59 schreef Marrije het volgende:
Ik wist helemaal niet dat Brian moest voorkomen omdat Amanda aangifte van mishandeling heeft gedaan.
Misschien wordt hij gesponsord door het Rode Kruis.quote:
Huh, volgende week al? En wat is FOK!TV dan wel?quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:36 schreef enjoybram het volgende:
volgende week vanuit The Bunker... via FOK! TV
Wowwwwwww hoe kan ik dat dan zien!? Of is dat een heel blonde vraag, ps je hebt mailquote:Op zaterdag 4 april 2009 20:36 schreef enjoybram het volgende:
volgende week vanuit The Bunker... via FOK! TV
goeie vraag!! Yvonne? Gert? iemand?quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:42 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Wowwwwwww hoe kan ik dat dan zien!? Of is dat een heel blonde vraag, ps je hebt mail
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |