Ik denk dat ze bij Dharma leefden, maar in opdracht handelen en af en toe contact hebben met The Others.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:08 schreef husq het volgende:
Wow, erg sterke aflevering.![]()
Leefden Ben en Ethan voor de purge al bij the others?
Haha, erg scherp!quote:Op donderdag 9 april 2009 12:58 schreef Insistor het volgende:
Dat oerwoud groeit trouwens in potten! (rechtsachter Sun)
[ afbeelding ]
Zo ervaar ik het totaal niet. De hele serie draait toch al sinds het begin over de mysteries rond de karakters en het eiland onthullen? Wat was dan eerst het doel volgens jou?quote:Op donderdag 9 april 2009 13:54 schreef TC03 het volgende:
Vond het weer een matige aflevering. Het kabbelt zo nutteloos voort. Als je vooraf had verteld dat de aflevering alleen maar ging over Ben die 'veroordeeld' wou worden, had ik gebaald. Wat is nu nog het doel van Lost eigenlijk? De afleveringen zijn eigenlijk gewoon grote flashbacks, meer niet. De aflevering van vandaag diende louter als decor voor wat achtergrondinformatie over Ben, Charles en het eiland. Leuk, maar boeiend is anders.
Eerst was het doel van het eiland afkomen, met de mysteries rondom het eiland als secundair plot. Nu is gewoon elke aflevering uitdieping van een eerder verteld verhaal, zonder dat er echt antwoorden worden gegeven.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:57 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Zo ervaar ik het totaal niet. De hele serie draait toch al sinds het begin over de mysteries rond de karakters en het eiland onthullen? Wat was dan eerst het doel volgens jou?
Niet juist. Het 1e deel van de finale is aflevering 101, de 2e helft aflevering 102.quote:Op zondag 5 april 2009 23:34 schreef Rijpie het volgende:
aflevering nummer 99 en nummer 100 zijn samen de seizoensfinale van seizoen 5.
Dan denk ik dat je de serie niet hebt begrepen. Van het eiland afkomen zag ik nooit als een doel, zeker niet primair. Uitvinden wat er achter het eiland en de karakters steekt, daar ging het mij vanaf het begin om.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Eerst was het doel van het eiland afkomen, met de mysteries rondom het eiland als secundair plot. Nu is gewoon elke aflevering uitdieping van een eerder verteld verhaal, zonder dat er echt antwoorden worden gegeven.
Ik heb de serie beter begrijpen dan jij.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:22 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je de serie niet hebt begrepen.
Mij niet, en ik snap het beter.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:22 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Van het eiland afkomen zag ik nooit als een doel, zeker niet primair. Uitvinden wat er achter het eiland en de karakters steekt, daar ging het mij vanaf het begin om.
Dat was volgens mij een weergave van iemand die beoordeeld werd door Smokey / Monster / Cerberus.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:07 schreef wolfrolf het volgende:
Top afleveringWat betekent de tekening waar Ben naar keek boven de gaten waar Smokey uit kwam?
[..]
Niet juist. Het 1e deel van de finale is aflevering 101, de 2e helft aflevering 102.
[ afbeelding ]
Waar baseer je dat op?quote:Op donderdag 9 april 2009 14:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik heb de serie beter begrijpen dan jij.
Vertel..quote:[..]
Mij niet, en ik snap het beter.
Ik overdrijf gewoon omdat jij stelt dat ik het niet begrepen heb omdat ik een andere mening heb. Voor dat soort retoriek ben ik allergisch.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:24 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op?
[..]
Vertel..
Ok, ik bedoelde het niet gemeen, excuus.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik overdrijf gewoon omdat jij stelt dat ik het niet begrepen heb omdat ik een andere mening heb. Voor dat soort retoriek ben ik allergisch.
Die was erg leuk ja. En dat Sun naar buiten moest kijken, want daar stond Locke. Dat was ook een grappig gesprek.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:11 schreef TC03 het volgende:
Vond de dialogen wel bij vlagen erg sterk. Vooral toen Ben zei: "There's something coming out of the bushes that I can't control", en toen kwam ineens Locke eruit lopen.
Ik zag Smokey en het standbeeld.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:07 schreef wolfrolf het volgende:
Top afleveringWat betekent de tekening waar Ben naar keek boven de gaten waar Smokey uit kwam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |