Volgens mij niet. Aflevering 5.14 is het honderdste uur van Lost, de week erna is de honderdste aflevering (de seizoensfinale van seizoen 1 was 1 aflevering, maar bestond uit 2 uur).quote:Op zondag 5 april 2009 23:34 schreef Rijpie het volgende:
[..]
aflevering nummer 99 en nummer 100 zijn samen de seizoensfinale van seizoen 5.
Zou ik vreemd vinden, want tijdens de purge is Ben niet veel (of helemaal niet) ouder dan op het moment dat Sayid hem neerschiet.. Ook is Horace tijdens de purge niet ouder dan op het moment dat de Sawyer enzo zich bij darma voegen, althans dit is niet te zien tijdens beelden van de purgequote:Op zaterdag 4 april 2009 22:37 schreef Rijpie het volgende:
[..]
ze zitten nu in 1977. de purge vindt pas plaats in 1992 (geschat). dit betekent dat ze 15 jaar moeten wachten tot dit begint, of er moeten nog meer tijdreizen plaats gaan vinden.
lijkt erop dat het heel lang gaat duren voordat er weer iets spectaculairs gaat komen ben ik bang.
ik denk dat de afleveringen die nu nog komen tot het eind van het seizoen, meer inzicht gaan geven over de geschiedenis en hopelijk opheldering van de (vele) mysteries.
ik had die info van wikipedia afgehaald dus het hoeft inderdaad niet helemaal te kloppen.quote:Op maandag 6 april 2009 11:25 schreef Symer het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Aflevering 5.14 is het honderdste uur van Lost, de week erna is de honderdste aflevering (de seizoensfinale van seizoen 1 was 1 aflevering, maar bestond uit 2 uur).
heb jij beide afleveringen gezien?quote:Op maandag 6 april 2009 12:22 schreef Waltero het volgende:
[..]
Zou ik vreemd vinden, want tijdens de purge is Ben niet veel (of helemaal niet) ouder dan op het moment dat Sayid hem neerschiet.. Ook is Horace tijdens de purge niet ouder dan op het moment dat de Sawyer enzo zich bij darma voegen, althans dit is niet te zien tijdens beelden van de purge
Ben is wel een stukkie ouder tijdens de purge hoor..quote:Op maandag 6 april 2009 12:22 schreef Waltero het volgende:
Zou ik vreemd vinden, want tijdens de purge is Ben niet veel (of helemaal niet) ouder dan op het moment dat Sayid hem neerschiet..
Ik dacht (lees: hoopte) in eerste instantie ook dat het Claire wasquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:41 schreef marcel-o het volgende:
wel aardige EP
die blonde met dat verlepte gezicht leek vanaf de achterkant wel op Clairemiss. was dat de bedoeling ook
![]()
die zien we binnenkort weerquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik dacht (lees: hoopte) in eerste instantie ook dat het Claire was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |