quote:Op vrijdag 3 april 2009 09:28 schreef Ascaroth het volgende:
Richard die een klein jochie buiten bewustzijn een donkere ruimte inneemt om zijn innocence te stelen?
[ afbeelding ]
Jack = Jacobquote:
Ik denk dat Jacob in de cabin een oude versie is van Jack gespeeld door John Terry.quote:
ofzoquote:I can speak on jacob's behalf.
Ik hoop het niet voor Clairequote:Op zaterdag 4 april 2009 15:12 schreef Treveo het volgende:
Hhmm, ligt het aan mij of leek die vrouw die Aaron meenam in de supermarkt een beetje op oudere Claire?
Dat weet niemand. Het eiland heeft Locke tot leven gewekt.quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:10 schreef Drifter__ het volgende:
Kan iemand mij ff uitleggen hoe het komt dat Locke weer in leven is? Kan dat ff niet verklaren
Waarschijnlijk op ongeveer dezelfde manier waardoor Christian al sinds de eerste aflevering over het eiland wandelt, maar dan een stapje verder.quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:10 schreef Drifter__ het volgende:
Kan iemand mij ff uitleggen hoe het komt dat Locke weer in leven is? Kan dat ff niet verklaren
Neh, ik blijf bij mijn theorie dat Jacob een oude buitenaardse levensvorm is die lang geleden op het eiland terecht is gekomen...quote:
en daarna de vorm van een mens heeft overgenomen? ik denk dat buitenaardse levensvormen zelfs voor lost iets te ver gegrepen zijn...quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:15 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Neh, ik blijf bij mijn theorie dat Jacob een oude buitenaardse levensvorm is die lang geleden op het eiland terecht is gekomen...
Ik zit nog steeds te wachten op het moment dat de Losties hun kennis gaan gebruiken als machtmiddel, dat zal dat moment wel worden.quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:10 schreef Jump het volgende:
Als Ben later alle mensen van Dharma gaat uitmoorden, zou Sawyer en de rest nog bij Dharma zitten?
Dit verklaart misschien ook de oorsprong van Adam & Eve!quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ze zullen zichzelf niet tegenkomen, aangezien ze zichzelf niet zijn tegengekomen. Ze zullen geen 28 jaar op het eiland blijven, ze zijn óf vertrokken óf dood óf terug naar het heden of whatever.
Ze maken alles maar 1 keer mee, ze zitten niet vast in een loop of zo.
Buitenaardste wezens lijken me echt niksquote:Op zaterdag 4 april 2009 18:15 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Neh, ik blijf bij mijn theorie dat Jacob een oude buitenaardse levensvorm is die lang geleden op het eiland terecht is gekomen...
ze zitten nu in 1977. de purge vindt pas plaats in 1992 (geschat). dit betekent dat ze 15 jaar moeten wachten tot dit begint, of er moeten nog meer tijdreizen plaats gaan vinden.quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:55 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te wachten op het moment dat de Losties hun kennis gaan gebruiken als machtmiddel, dat zal dat moment wel worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |