Als je naar de tijdlijn kijkt lijkt het er inderdaad op dat Ethan al voor de Purge bij de others was.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:08 schreef husq het volgende:
Wow, erg sterke aflevering.![]()
Leefden Ben en Ethan voor de purge al bij the others?
was rousseau al zwanger toen ze op het eiland kwam? of is daar nooit iets over gezegd?quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:59 schreef Paul99 het volgende:
[..]
Als je naar de tijdlijn kijkt lijkt het er inderdaad op dat Ethan al voor de Purge bij de others was.
We weten dat Rousseau in 1988 op het eiland terecht is gekomen dus het zal niet veel later geweest zijn dat Ben en Ethan Alex meenemen naar the others (hooguit een jaar). Aangezien de Purge pas in 1992 was is het duidelijk dat Ethan daarvoor al bij the others was.
Yup, ze was al hoogzwanger toen ze op het eiland kwam. (die aflevering met Yin...)quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:36 schreef Rijpie het volgende:
[..]
was rousseau al zwanger toen ze op het eiland kwam? of is daar nooit iets over gezegd?
herinner het me weer
Dat leek mij ook ja. Vooral omdat Ben gezegd heeft tegen Charles dat hij terug ging. Dan is het voor Charles niet zo moeilijk om hem te schaduwen en een clubje mensen van hem mee te sturen het vliegtuig op.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:27 schreef Skulker het volgende:
[..]
Ik vond het nogal als een code klinken, je weet wel als hij de zin kon afmaken hoort hij bij het team, dus misschien zitten er tussen de nieuwe losties weer mensen van Whitmore.
Rare theorie maja je weet nog maar nooit.
Jin!quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Yup, ze was al hoogzwanger toen ze op het eiland kwam. (die aflevering met Yin...)
Als je al zwanger bent als je op het eiland komt dan heb je geen probleem. Pas als je op het eiland zelf zwanger wordt heb je een probleemquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:29 schreef capital_P het volgende:
Ik ben een beetje in de war, hoe kon aaron destijds ook al weer geboren worden? (Met al die miskramen op et eiland enzo)
OT:
vette ep weer.
Of als je snel genoeg het eiland verlaat (Sun)quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:01 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Als je al zwanger bent als je op het eiland komt dan heb je geen probleem. Pas als je op het eiland zelf zwanger wordt heb je een probleem
Vette aflevering verder
Claire was voor het eiland al zwanger, Sun heeft het eiland verlaten voor de bevalling en toen Sawyer Juliette vroeg bij de bevalling te helpen zei hij iets in de zin van dat het fenomeen dat Juliette kent uit haar tijd misschien nog niet plaatsvindt.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:13 schreef Ascaroth het volgende:
Sun, Claire en de moeder van Ethan konden allen prima bevallen. De enigen die we tot nu toe met zwangerschapsproblemen hebben gezien zijn The Others.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 03:27 schreef Jaytonism het volgende:
Verder ben ik het even kwijt over de échte bloedband tussen Alex en Ben. Ben is toch niet de biologische vader van Alex, hij heeft haar alleen opgevoed alsof het zijn eigen was.
Voor mij ook, overduidelijk.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:18 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Inderdaad, ik wilde altijd weten (en nog steeds) wat het eiland is, hoe de geschiedenis van de losties in het verhaal past. Of en hoe ze van het eiland kwamen hoorde wel bij het verhaal, maar was voor mij niet hét mysterie.
Er is inderdaad geen bloedband tussen Alex en Ben.quote:
Ik vind zelf dat juist in S1 en S2 het vooral ging om het mysterieuze eiland zelf en dat vanaf S3 de nadruk (teveel) is komen te liggen op de Losties (en de Others + Widmore).quote:
Het kwam op mij over alsof hij ontzettend veel spijt had, dus dat hij zo iets had van... Oh im so sorry alex for what i've done etc,quote:Op vrijdag 10 april 2009 02:42 schreef Dawnbreaker het volgende:
Ik ben het trouwens volledig met een vorige comment eens, dat Ben erg raar klonk in de smokey scene met Alex. Ohh Alex... Dude, tis je dochter, WTF?
Ik snap hoe het bedoeld was, maar zo klonk het totaal niet. Michael Emerson is briljante acteur maar je moet hem niet lieve dingen laten doen, want dat kan ie niet. Hij's gewoon evil en dat moet ie ook maar fijn blijven!
Voor de rest een van de beste eps van S5. Vorige ep vond ik wat minder... Deze was weer helemaal top. Ik vind S5 trouwens weer erg sterk richting Lost s01 niveau gaan...
Ja daar zeg je wat! Weet nog dat Richard tegen Sawyer zei dat Ben zou vergeten, maar blijkbaar is dat dan heel selectief geweestquote:Op vrijdag 10 april 2009 17:23 schreef FrituurVetPet het volgende:
Trouwens, en dit schiet me nu pas te binnen.
Heeft de geschokte reactie van Ben op de foto van de Losties bij Dharma effect op de whatever happened, happened theorie, of weet Ben het nog steeds allemaal maar houdt hij nog steeds de schijn op?
Of, weet hij het écht allemaal niet meer, en daar bedoel ik mee, weet hij vanwege zijn genezing in de tempel alles over zijn Dharma periode niet meer, en niet alleen het feit dat hij is neergeschoten door Sayid? (Daar hij wel zijn vader kon herinneren)
Ik denk dat het idd selectief is geweest. Ik gok dat Ben alleen bepaalde dingen moest vergeten om het juiste verloop van de toekomst veilig te stellen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:24 schreef tass het volgende:
[..]
Ja daar zeg je wat! Weet nog dat Richard tegen Sawyer zei dat Ben zou vergeten, maar blijkbaar is dat dan heel selectief geweest
Daar ben ik het niet mee eens. Zoals het vorige seizoen draaide om het verlaten van het eiland (door de O6, Ben en Locke), zo draait dit seizoen om hun terugkeer en de redenen daarvoor. Dat blijkt ook duidelijk uit de flashbacks, die tot nu toe allemaal van de "eilandverlaters" zijn. Iedereen die achter is gebleven, is juist doelloos geworden (m.n. Sawyer en kornuiten, van Faraday en alle overlevende Losties weet ik het eigenlijk niet). Maar de terugkeerders hebben volgens mij allemaal een specifiek doel, waardoor het verhaal wordt voortgestuwd:quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:34 schreef pfaf het volgende:
Ik ben het overigens ook met TC03 eens, en ik had dat een paar topics terug ook al gepost: de serie loopt momenteel zonder doel, en dat doet het verhaal geen goed. Leuk dat alles in mysteries gehuld is, maar als je van geen enkel karakter of geen enkele groep weet wat ze gaan doen ben je als kijker niet meer dan een observator en is het erg moeilijk je in te leven en mee te denken. Daar moeten ze snel wat aan doen, want het niveau holt op dat vlak erg snel achteruit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |