Hij zegt anoniem wat hij denkt en speelt vervolgens mooi weer wanneer hij ermee geconfronteerd wordt. Niks relneger. Stiekume-middelvingeropsteker-wanneer-men-niet-kijkt-puber.quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:55 schreef ssebass het volgende:
TS zegt gewoon eerlijk wat hij denkt. Terechte klacht. Ik kan slecht tegen mensen die mooi weer spelen.Het pakt alleen wel een beetje slecht uit in dit geval
Je snapt niet waarom TS gepwned isquote:Op zondag 5 april 2009 23:51 schreef koffiegast het volgende:
"topic gelezen'
'Nog steeds afvraagt wat en wie nou wat etc is'
'en TS lijkt gepwned.'
dan snap je mijn post niet.quote:Op maandag 6 april 2009 00:02 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je snapt niet waarom TS gepwned is?
Tweede pagina ergens geqoutequote:
Juist.quote:Op zondag 5 april 2009 23:25 schreef Molon.Labe het volgende:
[..]
Hij zegt anoniem wat hij denkt en speelt vervolgens mooi weer wanneer hij ermee geconfronteerd wordt. Niks relneger. Stiekume-middelvingeropsteker-wanneer-men-niet-kijkt-puber.
Hij was niet anoniem, hoe denk je anders dat TS gepwnt isquote:Op zondag 5 april 2009 23:25 schreef Molon.Labe het volgende:
[..]
Hij zegt anoniem wat hij denkt en speelt vervolgens mooi weer wanneer hij ermee geconfronteerd wordt. Niks relneger. Stiekume-middelvingeropsteker-wanneer-men-niet-kijkt-puber.
quote:
yep, mensen in KLB worden weer hard getrolledquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:00 schreef damsco het volgende:
Zo fake als ik weet niet wat! Maar nice try!
ja en ik kreeg net een sms van george bush, hij is zojuist bekeerd tot moslimquote:Op woensdag 8 april 2009 09:21 schreef DR878 het volgende:
heb van zeer betrouwbare bronnen vernomen dat TS uit zijn groepje is gegooid, en dat hij een gesprek gaat hebben met de begeleider hoe het nu verder moet
Het is waar, en als je het niet wil geloven, dan stop ik je nietquote:Op woensdag 8 april 2009 09:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en ik kreeg net een sms van george bush, hij is zojuist bekeerd tot moslim_!
Wauw. En hoe reageerden die mokkels precies op TS?quote:Op woensdag 8 april 2009 09:21 schreef DR878 het volgende:
heb van zeer betrouwbare bronnen vernomen dat TS uit zijn groepje is gegooid, en dat hij een gesprek gaat hebben met de begeleider hoe het nu verder moet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
Ik haal hem nog een keer aanquote:Op vrijdag 3 april 2009 00:35 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Ahh, dus onze humor, kruist.
Dus jij vond me al een stakker, ah vandaar dus die arrogantie. ik heb een voorstel, als jij dit tussen ons houdt zolang de these gaande is, dan mag jij ná de these mij helemaal zwart maken en aan de schandpaal nagelen...maar tot die tijd (en ik denk ook jij, wil niet dat de these eronder lijdt) wees verstandig en verpest het niet voor de rest
, als je mij ziet, wie je ook bent...erover beginnen is geen goed plan.
tot de volgende keer,
enne... don't take it seriously, tis immers fok he.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:47 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
nee I will stand my ground, ik hou het formeel. Ben ik altijd, mezelf zijn ben ik wel achter Fok! Ze mogen me allemaal terugpakken buiten mijn studie om, maar zodra mijn studie eronder gaat deren, dan is dit topic een oorlogskreet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |