quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:47 schreef nostra het volgende:
Ik bied 10 euro aan BX om een webcam mee te nemen de eerstvolgende meet.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:49 schreef Gehannes het volgende:
[..]
Ik denk dat TS dan een logistisch regressief pak slaag krijgt door de continue eindvariabelen van dit topic.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:17 schreef Relneger18 het volgende:
Ik kon gisteren gewoon niet slapen man, ff sigaretje gepakt midden in de nacht (ik rook bijna nooit), begon helemaal doem te denken
, de volgende bijeenkomst,dat weet ik nog niet , er is nog niks afgesproken voorlopig, maar ik ga er gewoon heen
En mijn excuses uiten over deze mislukte hans teeuwen grap
, indien ze erover beginnen natuurlijk.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:09 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik vind dit toch wel het topic van de maand. Heerlijk hoe iemand weer eens geowned wordt door zijn eigen topic.
Eigenlijk zou het natuurlijk het leukste zijn als we de volgende bijeenkomst van TS en zijn studiegenoten filmen en live op FOK! uitzenden. Puur leedvermaak.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:17 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Inderdaad.
En dan niet geowned als in: TS opent KLB topic over gebrekkig taalniveau op FOK!, maar heeft een spelfout in zijn TT.
Maar gewoon KEIHARD geowned. IRL consequenties en alles!
Nijlpaarden.quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:14 schreef speknek het volgende:
Dit topic verdient hoog in de AT te staan. Een welverdiende
[ afbeelding ]
Zulke topics bloeden altijd dood door overmatig Tvp-gebruik.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:40 schreef LastRequest het volgende:
Ik kan het niet laten, ik ben te benieuwd hoe dit afloopt..
Kunnen we lang wachtenquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:40 schreef LastRequest het volgende:
Ik kan het niet laten, ik ben te benieuwd hoe dit afloopt..
kutquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:17 schreef Relneger18 het volgende:
Ik kon gisteren gewoon niet slapen man, ff sigaretje gepakt midden in de nacht (ik rook bijna nooit), begon helemaal doem te denken
, de volgende bijeenkomst,dat weet ik nog niet , er is nog niks afgesproken voorlopig, maar ik ga er gewoon heen
En mijn excuses uiten over deze mislukte hans teeuwen grap
, indien ze erover beginnen natuurlijk.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:02 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Daar is hij ook achter gekomen en heeft zijn foto's verwijderd uit z'n fobo![]()
Dat zegt niets. Voor hetzelfde geld zit TS hier samen met een vriendje ons allen in de maling te nemen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:57 schreef NJ het volgende:
De kloonscan is in ieder geval negatief.
Zou zeker goed kunnen ja, vooral dat stukje over die gesluierde vriendin vindt ik niet echt de schrijfstijl van een vrouw.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:07 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat zegt niets. Voor hetzelfde geld zit TS hier samen met een vriendje ons allen in de maling te nemen.
Dit dusquote:Op vrijdag 3 april 2009 02:02 schreef Appletree het volgende:
Ja, ik heb de OP gelezen. Ja, ik zou ook pissed zijn. Nee, ik zou niet dit soort kleinerende OP's maken. Zou ik een persoonlijke aanval openen en beginnen dat iemand geen rijbewijs heeft? Dat is gewoon zwak. Insinueren dat hij maar gelijk een vriendin met sluier heeft? Zwak. Zou ik iemand 'studentje' noemen wat eigenlijk de arrogantie uit de OP bewijst? Nee. Ze heeft zich nu simpelweg tot zijn niveau verlaagd. Persoonlijk aanspreken is wat mij betreft 10 keer effectiever. Het enige wat hij nu leert is dat hij meer anoniem op internet z'n klachten moet posten.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 02:02 schreef Appletree het volgende:
Nee, ik zou niet dit soort kleinerende OP's maken.
Gast mijn kop koffiequote:Op donderdag 2 april 2009 22:53 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Liverpool shirt incl. 2 wedstrijdballen
dit topic is per ongeluk verwijderd, maar weer heropend door yvonne. rara hoe kan dat, de kloontest = negatiefquote:Op zaterdag 4 april 2009 01:10 schreef Maurari het volgende:
Yeah!! maar als het echt is ---> _BX_ hou je bek zuur wijf
Heb je nou al rechtstreeks met haar gesproken?quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:23 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
dit topic is per ongeluk verwijderd, maar weer heropend door yvonne. rara hoe kan dat, de kloontest = negatief
Sadass.quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:23 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
dit topic is per ongeluk verwijderd, maar weer heropend door yvonne. rara hoe kan dat, de kloontest = negatief
PM ff door danquote:Op zaterdag 4 april 2009 18:00 schreef Emimich het volgende:
De pics die de TS uit zijn fobo heeft verwijderd, kreeg ik via PM toegestuurd!
Waarom pmt hij jou zijn foto'squote:Op zaterdag 4 april 2009 18:00 schreef Emimich het volgende:
FOK!kers zijn sneaky als een motherfucker. Shitquote:Op zaterdag 4 april 2009 18:00 schreef Emimich het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |