Ben jij diegene met de baardgroei?quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:02 schreef _BX_ het volgende:
Srry loser, k moet gewoon lachen om je domme prietpraat. Laat anders volgende week es een foto van jouw vriendin zien, of loopt die soms ergens in de woestijn rond met een sluier voor dr gezicht?
Groetjes!
Ahh, dus onze humor, kruist.quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:02 schreef _BX_ het volgende:
Ik wist niet dat jij op fok zit, Z! Interestingwat je zoal te melden hebt…
Weet je, over die thesiskringen, daar kan ik echt over meepraten! Alleen is het bij die van mij precies andersom, stom hè? Ik zit met drie superleuke, gezellige en GORGEOUS dames in zo’n kring, en er zit me toch een STAKKER van een psychologie-studentje bij! Nooit wat te melden, komt altijd met de verkeerde voorstellen (zo wilde hij een logistische regressie loslaten op een continue eindvariabele, WTF?), altijd te laat en het ergste: HIJ HEEFT NOG STEEDS GEEN RIJBEWIJS!!!!
Als hij met SPSS net zo goed kan omgaan als met Paint denk ik niet dat Marcus snel tevreden zal zijndon’t you think?
Srry loser, k moet gewoon lachen om je domme prietpraat. Laat anders volgende week es een foto van jouw vriendin zien, of loopt die soms ergens in de woestijn rond met een sluier voor dr gezicht?
Groetjes!
Ok, wat ga je eigenlijk doen nu je en plein public zo belachelijk gemaakt bent door de topicopener?quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:33 schreef _BX_ het volgende:
Nee, dat was vorig jaar.
paniekpostquote:Op vrijdag 3 april 2009 00:35 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Ahh, dus onze humor, kruist.
Dus jij vond me al een stakker, ah vandaar dus die arrogantie. ik heb een voorstel, als jij dit tussen ons houdt zolang de these gaande is, dan mag jij ná de these mij helemaal zwart maken en aan de schandpaal nagelen...maar tot die tijd (en ik denk ook jij, wil niet dat de these eronder lijdt) wees verstandig en verpest het niet voor de rest
, als je mij ziet, wie je ook bent...erover beginnen is geen goed plan.
tot de volgende keer,
enne... don't take it seriously, tis immers fok he.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:02 schreef _BX_ het volgende:
Ik wist niet dat jij op fok zit, Z! Interestingwat je zoal te melden hebt…
Weet je, over die thesiskringen, daar kan ik echt over meepraten! Alleen is het bij die van mij precies andersom, stom hè? Ik zit met drie superleuke, gezellige en GORGEOUS dames in zo’n kring, en er zit me toch een STAKKER van een psychologie-studentje bij! Nooit wat te melden, komt altijd met de verkeerde voorstellen (zo wilde hij een logistische regressie loslaten op een continue eindvariabele, WTF?), altijd te laat en het ergste: HIJ HEEFT NOG STEEDS GEEN RIJBEWIJS!!!!
Als hij met SPSS net zo goed kan omgaan als met Paint denk ik niet dat Marcus snel tevreden zal zijndon’t you think?
Groetjes!
Oepsquote:Op vrijdag 3 april 2009 00:35 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Dus jij vond me al een stakker, ah vandaar dus die arrogantie. ik heb een voorstel, als jij dit tussen ons houdt zolang de these gaande is, dan mag jij ná de these mij helemaal zwart maken en aan de schandpaal nagelen...maar tot die tijd (en ik denk ook jij, wil niet dat de these eronder lijdt) wees verstandig en verpest het niet voor de rest
tot de volgende keer,
quote:
Righttttttquote:Op vrijdag 3 april 2009 00:35 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
tot de volgende keer,
geloof me, tis geen kloon,quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:41 schreef Emimich het volgende:
Volgens mij zit de TS ons te kutten met een kloon. Een ban lijkt me op zijn plaats.
nee I will stand my ground, ik hou het formeel. Ben ik altijd, mezelf zijn ben ik wel achter Fok! Ze mogen me allemaal terugpakken buiten mijn studie om, maar zodra mijn studie eronder gaat deren, dan is dit topic een oorlogskreet.quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:44 schreef PallominnoX het volgende:
Dit is een leuker dan een 2 euro muntstuk in een groepje joden gooien.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:35 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
tot de volgende keer,
Gast, maak het nou niet moeilijker voor jezelf dan het al is. Jij komt zo stoer doen op fok, wees dan een man en draag de consequenties gewoon.quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:47 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
nee I will stand my ground, ik hou het formeel. Ben ik altijd, mezelf zijn ben ik wel achter Fok! Ze mogen me allemaal terugpakken buiten mijn studie om, maar zodra mijn studie eronder gaat deren, dan is dit topic een oorlogskreet.
jong wat zeg ik danquote:Op vrijdag 3 april 2009 00:52 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Gast, maak het nou niet moeilijker voor jezelf dan het al is. Jij komt zo stoer doen op fok, wees dan een man en draag de consequenties gewoon.
met je "oorlogskreet"!
Lulkoek.quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:47 schreef Relneger18 het volgende:
nee I will stand my ground, ik hou het formeel. Ben ik altijd, mezelf zijn ben ik wel achter Fok! Ze mogen me allemaal terugpakken buiten mijn studie om, maar zodra mijn studie eronder gaat deren, dan is dit topic een oorlogskreet.
quote:
Dit is typisch een antwoord dat gegeven zou worden door iemand die 2 rollen speelt. In een of andere gare bijzin in de OP zet de TS dat neer en dan zou iemand die dit topic toevallig ziet en verontwaardigd reageert zo'n antwoord geven?quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:33 schreef _BX_ het volgende:
Nee, dat was vorig jaar.
Kom kom Hiawatha volgens mij was jij toch de eerste die op oorlogspad ging.quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:47 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Kijk eens de OP, denk je nu echt dat ik dat zou veranderen als ik dat wasquote:Op vrijdag 3 april 2009 00:55 schreef Emimich het volgende:
[..]
Lulkoek.
[..]
[..]
Dit is typisch een antwoord dat gegeven zou worden door iemand die 2 rollen speelt. In een of andere gare bijzin in de OP zet de TS dat neer en dan zou iemand die dit topic toevallig ziet en verontwaardigd reageert zo'n antwoord geven?![]()
Nee, inderdaad. Bijzonder ongeloofwaardig en zelfs na die vele jaren studie voor je pretopleiding Psychologie ben je nog steeds zo doorzichtig als het maar zijn kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |