Ohja, verwachte reacties:quote:Op donderdag 2 april 2009 22:46 schreef TNA het volgende:
God bestaat niet en TS durft geen meisjes aan te spreken. Hop, weer een lap tekst samengevat in één zin.
Ik ga nog liever rukkend ten onder...quote:Op donderdag 2 april 2009 22:49 schreef GioStyle het volgende:
Omdat je iets niet kan krijgen, ga je het maar afzeiken. How sad! [ afbeelding ]
Is de paint van windows 7quote:Op donderdag 2 april 2009 22:51 schreef raaavi het volgende:
kan geen paint zijn.
Liverpool shirt incl. 2 wedstrijdballenquote:Op donderdag 2 april 2009 22:49 schreef Gehannes het volgende:
Van die types die een evenbeeld van zichzelf laten maken terwijl ze oerlelijk zijn?:
[ afbeelding ]
Liverpoolquote:Op donderdag 2 april 2009 22:49 schreef Gehannes het volgende:
Van die types die een evenbeeld van zichzelf laten maken terwijl ze oerlelijk zijn?:
[ afbeelding ]
Ik denk dat als Gerrie ruimgaard ( van de tokkies ) vrouw geweest was hij er ongeveer zo uitgezien hadquote:
Dat waren allemaal Bouwkundestudentes , ik ben de enige Vrijetijdswetenschapsstudentquote:Op donderdag 2 april 2009 22:53 schreef Gehannes het volgende:
Maar hoe kan TS eigenlijk zulke lelijke wijven treffen terwijl hij psychologie aan de uni doet.
Een studie die er om bekend staat dat menig man daar ten onder gaat aan het vrouwelijk schoon.
quote:Op donderdag 2 april 2009 22:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
Er zitten ook wel veel schone deernes bij psychologie
quote:
Jij bent inderdaad wel welkom in dit topic.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:10 schreef Juicyhil het volgende:
[ afbeelding ]
Is deze niet eens gepost.
Ik zie die rotkop overal opdijken, who de fuck is deze turk?quote:Op donderdag 2 april 2009 23:10 schreef Juicyhil het volgende:
[ afbeelding ]
1 of andere player die zichzelf erg lekker vind, van Partyflock oidquote:Op donderdag 2 april 2009 23:11 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Ik zie die rotkop overal opdijken, who de fuck is deze turk?
Een grafturk die nu al dood is. Ik ben op zijn begravenis geweest en iedereen was kankerblij.quote:Op donderdag 2 april 2009 23:11 schreef DirkZz het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 april 2009 23:11 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Zeg als ik al een note krijg omdat ik onur plaatjes post moet jij er 2 krijgen met je neusquote:Op donderdag 2 april 2009 23:10 schreef Juicyhil het volgende:
[ afbeelding ]
popcorn.gifquote:Op vrijdag 3 april 2009 00:02 schreef _BX_ het volgende:
Ik wist niet dat jij op fok zit, Z! Interestingwat je zoal te melden hebt…
Weet je, over die thesiskringen, daar kan ik echt over meepraten! Alleen is het bij die van mij precies andersom, stom hè? Ik zit met drie superleuke, gezellige en GORGEOUS dames in zo’n kring, en er zit me toch een STAKKER van een psychologie-studentje bij! Nooit wat te melden, komt altijd met de verkeerde voorstellen (zo wilde hij een logistische regressie loslaten op een continue eindvariabele, WTF?), altijd te laat en het ergste: HIJ HEEFT NOG STEEDS GEEN RIJBEWIJS!!!!
Als hij met SPSS net zo goed kan omgaan als met Paint denk ik niet dat Marcus snel tevreden zal zijndon’t you think?
Srry loser, k moet gewoon lachen om je domme prietpraat. Laat anders volgende week es een foto van jouw vriendin zien, of loopt die soms ergens in de woestijn rond met een sluier voor dr gezicht?
Groetjes!
Hahahaha, prachtig dit!quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:02 schreef _BX_ het volgende:
Weet je, over die thesiskringen, daar kan ik echt over meepraten! Alleen is het bij die van mij precies andersom, stom hè? Ik zit met drie superleuke, gezellige en GORGEOUS dames in zo’n kring, en er zit me toch een STAKKER van een psychologie-studentje bij! Nooit wat te melden, komt altijd met de verkeerde voorstellen (zo wilde hij een logistische regressie loslaten op een continue eindvariabele, WTF?), altijd te laat en het ergste: HIJ HEEFT NOG STEEDS GEEN RIJBEWIJS!!!!
Als hij met SPSS net zo goed kan omgaan als met Paint denk ik niet dat Marcus snel tevreden zal zijndon’t you think?
Srry loser, k moet gewoon lachen om je domme prietpraat. Laat anders volgende week es een foto van jouw vriendin zien, of loopt die soms ergens in de woestijn rond met een sluier voor dr gezicht?
Groetjes!
Even de OP quoten, dan hoeven de modjes hem niet noodzakelijkerwijs meer terug te zetten als hij verwijderd wordt.quote:Op donderdag 2 april 2009 22:44 schreef Relneger18 het volgende:
Ok, ik zit op de uni (nee geen verkapt kijk mij op de uni zitten anders post ik dit niet) en ik moest laatst mijn these dus overleggen met een zogenaamd thesisgroepje -het zijn allemaal vrouwen (ja ik weet het psychologiekutopleiding- en telkens (maar ook echt elke keer) als ik die gedrochten zie dan denk ik : "Fuck man, die zijn me dan kanker lelijk (vlot , pittig kapsel, praten als/ en een lichaam bezitten van een 40jarige)". Maar daar gaat het ff niet over.
Waar ik me dus aan stoor (wat ik dus niet snap) is dat ze ondanks hun anomaliën, ze arrogant, politiek correct en mierenneukerig zijn als een motherfucker .... Maar, wacht er is nog meer!.. ze hebben welgeteld ALLEMAAL een vriend
WTF denk ik dan, hoe...nee beter gezegd... WIE is er zo fucking wanhopig om er uberhaupt aan te denken om daar zijn fallus in te steken, laat staan MOEITE te moeten doen om eerst hun plofhoofden af te lebberen en dan pas je fallus de doolhof in te mekkeren. En het ergste is die orcs zijn er nog trots op ook met hun kutverhaaltjes altijd!! Waarom hoor ik nooit lekkere wijven zo over hun vriend praten??? juist, omdat ze iedereen kunnen krijgen in tegenstelling tot die "oohh kijk mij, ik ben zo fugly , maar nu heeft een WoW nerd zijn hoop opgegeven en koos mij, dus pas op, ik ben arrogant." Het is niet de eerste keer dat ik zulke situaties meemaakte, vorig jarig was het pas echt een klap op de vuurpijl, er was een wijf c.q. 'It' die FUCKING BAARDGROEI had waar ik over kan dromen, en het leuke is, ik zag dus haar vriend
![]()
, .....dude fucking gast?
Paint ter illustratie:
Ze zijn zelfs meer omhooggevallen dan echte mooie dames, wát een paradox
Okay, ik plaats een tvp!quote:Op vrijdag 3 april 2009 00:02 schreef _BX_ het volgende:
Groetjes!
Ik moest wel lachenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |