Net geweest. Voelde gelijk weer vertrouwd, ondanks een paar jaar afwezigheid. Was druk. Ik stond er 20 minuten voor de opening van de beurs, en kon in die hal direct achter een rij gaan staan die bijna tot aan de buitendeur doorliep.
Was nog een dilemma: Op zaterdag gaan (veel gezelliger, grotere kans dat het gene wat je wilt nog niet door een ander weg is gegraaid, en je kunt erna ook nog even het centrum van Utrecht in), of op zondag. Schijnbaar komt Anita Doth er morgen signeren; gezien m'n muzikale verleden zou zoiets een interessante twist aan de dag geven. Maar goed, die hád ik al eens van redelijk dichtbij gezien, en het werd dus toch de zaterdag.

Paar Barfly-cd's meegenomen (nu mis ik er nog maar eentje), paar Tour Of Duty-cd's (ook daar mis ik er nu nog maar eentje van), en een paar Dance Classics-cd's (daar vallen nog zeer veel gaten, maar goed, leuk als er wat te wensen over blijft). Verder vooral op Franse standjes afgegaan, in de hoop dat er wat cd's tussen zouden liggen waar die bijzondere muziek op zou staan die ik op diverse internetstationnetjes uit dat land hoor. Een bepaalde muzikale hoek die ze vooral dáár mooi lijken te vinden. Zoiets als wat
hier gedraaid wordt, hier in Nederland is het niet zo gebruikelijk om zoiets lekker te vinden.

Helaas waren bijna alle Franse standjes met de voor mij juiste genres 'vinyl only'; die van de Barfly-cd's was een uitzondering.
Hier gelukkig geen asshole-figuren zoals vorige week. De doosjes werden zelfs meteen gecontroleerd, of er uberhaupt wel wat in zat. -->
[Centraal] Kleine Klachten Topic #7[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2011 18:21:35 ]