Je kunt hem beter bij de ANWB-shop halen, scheelt je nog net iets meer...quote:Op donderdag 16 april 2009 12:27 schreef Weakling het volgende:
Zal er ook weer eens een kijkje gaan nemen, hoewel mijn wensenlijstje nog helemaal leeg is. Hendig trouwens dat het kaartje tegenwoordig via internet te bestellen is, hoewel het ook wel zijn charme had om een half uur in de rij te staan met een paar honderd andere beursgangers.
D'oh! Te laat gelezen. In ieder geval goeie tip voor de volgende keer!quote:Op donderdag 16 april 2009 14:34 schreef MadGuy het volgende:
Je kunt hem beter bij de ANWB-shop halen, scheelt je nog net iets meer...
Verhuist naar Utrecht of is je auto gejat?quote:Op donderdag 16 april 2009 15:06 schreef ranja het volgende:
Ik heb ook weinig wensen meer, maar zal vast weer thuiskomen met een tas vol vinyl.
Ik ga zondag. Voor de 1e keer op de fiets![]()
Mwah, ik vond het ietsje minder druk als voorgaande jaren, maar om nou te zeggen "niet druk". Vond het trouwens helemaal niet erg, kon ik tenminste overal beter bij.quote:Op zondag 19 april 2009 11:31 schreef El_Manco het volgende:
Het leek wel of de kredietcrisis ook hier had toegeslagen, het was niet druk.
Was voor mijn gevoel toch ook niet waar. Mijn aankopen hebben gemiddeld 9,50 euro gekost en dat vind ik behoorlijk meevallen. Goed dan moet ik de overige kosten er niet bij gaan tellen, 10 euro entree, 20 euro trein, 10 euro eten en drinkenquote:Verder weer belachelijk hoge prijzen, af en toe wat koopjes maar veel minder dan vroeger.
Heb ook wat onsamenhangend spul gekocht, maar niet zo heel veel:quote:Toch nog flink wat erdoor gedraaid, lijstje zal ik later posten.
Tsja ik vind persoonlijk wel dat ik de treinreis en de entree eruit moet halen, dat betekent dus veel kopen en veel deals maken met de standhouders. Dan is het rendabel.quote:Op zondag 19 april 2009 11:43 schreef Weakling het volgende:
Was voor mijn gevoel toch ook niet waar. Mijn aankopen hebben gemiddeld 9,50 euro gekost en dat vind ik behoorlijk meevallen. Goed dan moet ik de overige kosten er niet bij gaan tellen, 10 euro entree, 20 euro trein, 10 euro eten en drinken![]()
[..]
Hmm mjah, ik snap die insteek wel hoor. Zelf tel ik die bedragen niet mee, omdat ik het als een uitje zie. Was ik niet naar de beurs gegaan dan was ik sowieso wel naar Utrecht gegaan waarschijnlijk.quote:Op zondag 19 april 2009 11:52 schreef El_Manco het volgende:
Tsja ik vind persoonlijk wel dat ik de treinreis en de entree eruit moet halen, dat betekent dus veel kopen en veel deals maken met de standhouders. Dan is het rendabel.
De helft? Dat is mij nooit gelukt, maar ik ben dan ook totaal geen onderhandelaar en betaal altijd braaf wat op het prijskaartje staat.quote:Meeste oude cd's die ik gekocht heb liggen op 7 a 8 euro, ik denk dat dat wel redelijke prijzen zijn alhoewel ik voorheen heel veel voor de helft heb gekocht.
Ow ja! Daar heb ik nog een cult klassieker gevonden waar ik al even naar op zoek was: "Zardoz", met Sean Connery in een rooie luierquote:Daarnaast veel dvd's voor 5 euro, wat dan weer leuk is ...
Volgens mij zijn die albums nooit officieel op cd uitgebracht, dus heb je automatisch een bootleg te pakken. En ja, dan heb je wel eens van die rotte Rusland techniek cd'tjes.quote:Op zondag 22 november 2009 21:02 schreef Weakling het volgende:
Ben ook zaterdag geweest. Drie CD's gekocht van Kraftwerk (Kraftwerk 1, Ralf & Florian en als Organisation), alle drie met CD rot of zo., want allemaal geven ze een rare ruis op bepaalde stukken. maar je ziet niks aan de schijfjes. Volgens mij nog bootleg versies ook. Had me niks uitgemaakt als ze maar zonder problemen speelden. Grrrrr ...![]()
Meteen maar effe een versie gedownload, je moet toch wat ...
Ghehe, maar ze zijn wel officieel op CD uitgegeven hoor. In 1994 volgens Discogs, maar die kon ik daar op de beurs niet ff zo snel raadplegen. Slechts 30 euro door het putje, kon erger. Was eigenlijk op zoek naar de nieuwe Catalogue verzamelbox, maar die heb ik nergens gezien.quote:Op maandag 23 november 2009 10:39 schreef timbob het volgende:
Volgens mij zijn die albums nooit officieel op cd uitgebracht, dus heb je automatisch een bootleg te pakken. En ja, dan heb je wel eens van die rotte Rusland techniek cd'tjes.
Elke keer als ik op die beurs rondloop, dan kriebelt het wel heel erg met al die te gekke LPs, EPs en singeltjes. Sommige platen zou ik alleen al vanwege de hoes kopen.quote:Toch maar een platenspeler kopen,![]()
Moet ik ff voor je krabben?quote:Op donderdag 8 april 2010 13:28 schreef Weakling het volgende:
*kriebel kriebel kriebel*
quote:Op donderdag 8 april 2010 14:37 schreef timbob het volgende:
Moet ik ff voor je krabben?
Beetje recente dance/house/electronic is er niet echt veel nee, op CD al helemaal weinig. Kom eigenlijk altijd bij dezelfde stand uit op de beurs. Neemt niet weg dat er af en toe toch net die CD ertussen zit die nog ontbrak in de collectie. Rustig vond ik wel eens een keer lekker eigenlijk. Dit jaar wat random meuk aangeschaft:quote:Op zondag 11 april 2010 11:59 schreef Jape het volgende:
Beetje tegenvallende beurs hoor! Beperkt aanbod qua danceplaten, veel platen in slechte toestand en rustig qua bezoekers (maar dat is niet per sé slecht)
Mooi doosje is dat hequote:Op zondag 11 april 2010 12:13 schreef Weakling het volgende:
[..]
Beetje recente dance/house/electronic is er niet echt veel nee, op CD al helemaal weinig. Kom eigenlijk altijd bij dezelfde stand uit op de beurs. Neemt niet weg dat er af en toe toch net die CD ertussen zit die nog ontbrak in de collectie. Rustig vond ik wel eens een keer lekker eigenlijk. Dit jaar wat random meuk aangeschaft:
Orbital/Therapy? - Belfast/Wasted
Orbital - Insides (kartonnen doosje versie)
David Holmes presents The Free Association
The Knife - Tomorrow In A Year
Aphex Twin - Come To Daddy (orange version)
Blech 2: Blechsdottir (Warp)
Mwah, heb er nog over zitten twijfelen om 'm te kopen, want een redelijk gehavend geval zonder de stickers op het doosje en of de inhoud helemaal klopt vraag ik me ook af. Maar ach, voor die 10 euro kon ik 'm uiteindelijk toch niet laten liggen.quote:
Mwah, zo'n 25% CD, 75% Vinyl zou ik zo gokken.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:49 schreef Pink_Floyd het volgende:
wat is vorige keer ongeveer de verhouding LP vs CD eigenlijk, ben een aantal keren niet geweest en zit momenteel meer in de cd-fase
Hmja, maar ik heb toch vorige keren dankzij Discogs echt een paar pareltjes mee kunnen nemen voor een paar euro. Geen wantlist, puur gokken is het voor mij. Ik heb toch mijn lievelings stand altijd.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:50 schreef Jape het volgende:
Ik ben van de partij morgen!
Ik probeer het toch zonder Discogs, iedere keer iets opzoeken duurt me te langWantlist is wel geprint!
Nee dus. En voor zondag is het ook nog onzeker. Balen, man.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:55 schreef Weakling het volgende:
[..]
Mwah, zo'n 25% CD, 75% Vinyl zou ik zo gokken.
Hoop wel dat morgen de trein weer rijdt (vrees het ergste), had net online kaartje gekocht en nog geen twee minuten daarna hoor ik in het nieuws dat de boel goed plat ligt. Grom.
Die had ik ook nog wel voor jequote:Op zondag 21 november 2010 19:14 schreef Trashcanman het volgende:
Jerry's Kids - Is This My World? (toch nog eentje van mijn want list gevonden voor het geld op was)
Oh, dat had ik je wel kunnen vertellen. Als je binnenkomt, doorlopen naar zaal 12. Dat geldt altijdquote:Op maandag 22 november 2010 10:51 schreef Gillingham het volgende:
Voor mij was het gisteren ook de eerste keer.
Het duurde een kwartier voor dat ik de daadwerkelijke cd- en platenbeurs eindelijk had gevonden in de zaal achter in de hoek.
Had dat dan ook meteen gezegd...quote:Op maandag 22 november 2010 11:03 schreef ranja het volgende:
[..]
Oh, dat had ik je wel kunnen vertellen. Als je binnenkomt, doorlopen naar zaal 12. Dat geldt altijd
Ik was Zaterdag, duidelijk merkbaar minder druk waarschijnlijk vanwege de niet rijdende treinen.
Hmm, ik vond het zondag ook niet zo druk als andere jaren eigenlijk. Maar misschien ben ik er ondertussen aan gewend geraakt en valt het gewoon niet meer zo op.quote:Op maandag 22 november 2010 12:35 schreef Gillingham het volgende:
Zondag was het (naar mijn idee) wel redelijk druk. Wat minder druk lijkt me toch net wat relaxter.
Misschien moet ik de volgende keer dan maar mijn want-list hier eerst posten voordat ik naar de beurs ga. Een vinyl-ruil topic zou misschien niet eens een slecht idee zijn (niet dat ik atm van platen af wil)quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |