Moet ik ff voor je krabben?quote:Op donderdag 8 april 2010 13:28 schreef Weakling het volgende:
*kriebel kriebel kriebel*
quote:Op donderdag 8 april 2010 14:37 schreef timbob het volgende:
Moet ik ff voor je krabben?
Beetje recente dance/house/electronic is er niet echt veel nee, op CD al helemaal weinig. Kom eigenlijk altijd bij dezelfde stand uit op de beurs. Neemt niet weg dat er af en toe toch net die CD ertussen zit die nog ontbrak in de collectie. Rustig vond ik wel eens een keer lekker eigenlijk. Dit jaar wat random meuk aangeschaft:quote:Op zondag 11 april 2010 11:59 schreef Jape het volgende:
Beetje tegenvallende beurs hoor! Beperkt aanbod qua danceplaten, veel platen in slechte toestand en rustig qua bezoekers (maar dat is niet per sé slecht)
Mooi doosje is dat hequote:Op zondag 11 april 2010 12:13 schreef Weakling het volgende:
[..]
Beetje recente dance/house/electronic is er niet echt veel nee, op CD al helemaal weinig. Kom eigenlijk altijd bij dezelfde stand uit op de beurs. Neemt niet weg dat er af en toe toch net die CD ertussen zit die nog ontbrak in de collectie. Rustig vond ik wel eens een keer lekker eigenlijk. Dit jaar wat random meuk aangeschaft:
Orbital/Therapy? - Belfast/Wasted
Orbital - Insides (kartonnen doosje versie)
David Holmes presents The Free Association
The Knife - Tomorrow In A Year
Aphex Twin - Come To Daddy (orange version)
Blech 2: Blechsdottir (Warp)
Mwah, heb er nog over zitten twijfelen om 'm te kopen, want een redelijk gehavend geval zonder de stickers op het doosje en of de inhoud helemaal klopt vraag ik me ook af. Maar ach, voor die 10 euro kon ik 'm uiteindelijk toch niet laten liggen.quote:
Mwah, zo'n 25% CD, 75% Vinyl zou ik zo gokken.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:49 schreef Pink_Floyd het volgende:
wat is vorige keer ongeveer de verhouding LP vs CD eigenlijk, ben een aantal keren niet geweest en zit momenteel meer in de cd-fase
Hmja, maar ik heb toch vorige keren dankzij Discogs echt een paar pareltjes mee kunnen nemen voor een paar euro. Geen wantlist, puur gokken is het voor mij. Ik heb toch mijn lievelings stand altijd.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:50 schreef Jape het volgende:
Ik ben van de partij morgen!
Ik probeer het toch zonder Discogs, iedere keer iets opzoeken duurt me te langWantlist is wel geprint!
Nee dus. En voor zondag is het ook nog onzeker. Balen, man.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:55 schreef Weakling het volgende:
[..]
Mwah, zo'n 25% CD, 75% Vinyl zou ik zo gokken.
Hoop wel dat morgen de trein weer rijdt (vrees het ergste), had net online kaartje gekocht en nog geen twee minuten daarna hoor ik in het nieuws dat de boel goed plat ligt. Grom.
Die had ik ook nog wel voor jequote:Op zondag 21 november 2010 19:14 schreef Trashcanman het volgende:
Jerry's Kids - Is This My World? (toch nog eentje van mijn want list gevonden voor het geld op was)
Oh, dat had ik je wel kunnen vertellen. Als je binnenkomt, doorlopen naar zaal 12. Dat geldt altijdquote:Op maandag 22 november 2010 10:51 schreef Gillingham het volgende:
Voor mij was het gisteren ook de eerste keer.
Het duurde een kwartier voor dat ik de daadwerkelijke cd- en platenbeurs eindelijk had gevonden in de zaal achter in de hoek.
Had dat dan ook meteen gezegd...quote:Op maandag 22 november 2010 11:03 schreef ranja het volgende:
[..]
Oh, dat had ik je wel kunnen vertellen. Als je binnenkomt, doorlopen naar zaal 12. Dat geldt altijd
Ik was Zaterdag, duidelijk merkbaar minder druk waarschijnlijk vanwege de niet rijdende treinen.
Hmm, ik vond het zondag ook niet zo druk als andere jaren eigenlijk. Maar misschien ben ik er ondertussen aan gewend geraakt en valt het gewoon niet meer zo op.quote:Op maandag 22 november 2010 12:35 schreef Gillingham het volgende:
Zondag was het (naar mijn idee) wel redelijk druk. Wat minder druk lijkt me toch net wat relaxter.
Misschien moet ik de volgende keer dan maar mijn want-list hier eerst posten voordat ik naar de beurs ga. Een vinyl-ruil topic zou misschien niet eens een slecht idee zijn (niet dat ik atm van platen af wil)quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |