Je kunt hem beter bij de ANWB-shop halen, scheelt je nog net iets meer...quote:Op donderdag 16 april 2009 12:27 schreef Weakling het volgende:
Zal er ook weer eens een kijkje gaan nemen, hoewel mijn wensenlijstje nog helemaal leeg is. Hendig trouwens dat het kaartje tegenwoordig via internet te bestellen is, hoewel het ook wel zijn charme had om een half uur in de rij te staan met een paar honderd andere beursgangers.
D'oh! Te laat gelezen. In ieder geval goeie tip voor de volgende keer!quote:Op donderdag 16 april 2009 14:34 schreef MadGuy het volgende:
Je kunt hem beter bij de ANWB-shop halen, scheelt je nog net iets meer...
Verhuist naar Utrecht of is je auto gejat?quote:Op donderdag 16 april 2009 15:06 schreef ranja het volgende:
Ik heb ook weinig wensen meer, maar zal vast weer thuiskomen met een tas vol vinyl.
Ik ga zondag. Voor de 1e keer op de fiets![]()
Mwah, ik vond het ietsje minder druk als voorgaande jaren, maar om nou te zeggen "niet druk". Vond het trouwens helemaal niet erg, kon ik tenminste overal beter bij.quote:Op zondag 19 april 2009 11:31 schreef El_Manco het volgende:
Het leek wel of de kredietcrisis ook hier had toegeslagen, het was niet druk.
Was voor mijn gevoel toch ook niet waar. Mijn aankopen hebben gemiddeld 9,50 euro gekost en dat vind ik behoorlijk meevallen. Goed dan moet ik de overige kosten er niet bij gaan tellen, 10 euro entree, 20 euro trein, 10 euro eten en drinkenquote:Verder weer belachelijk hoge prijzen, af en toe wat koopjes maar veel minder dan vroeger.
Heb ook wat onsamenhangend spul gekocht, maar niet zo heel veel:quote:Toch nog flink wat erdoor gedraaid, lijstje zal ik later posten.
Tsja ik vind persoonlijk wel dat ik de treinreis en de entree eruit moet halen, dat betekent dus veel kopen en veel deals maken met de standhouders. Dan is het rendabel.quote:Op zondag 19 april 2009 11:43 schreef Weakling het volgende:
Was voor mijn gevoel toch ook niet waar. Mijn aankopen hebben gemiddeld 9,50 euro gekost en dat vind ik behoorlijk meevallen. Goed dan moet ik de overige kosten er niet bij gaan tellen, 10 euro entree, 20 euro trein, 10 euro eten en drinken![]()
[..]
Hmm mjah, ik snap die insteek wel hoor. Zelf tel ik die bedragen niet mee, omdat ik het als een uitje zie. Was ik niet naar de beurs gegaan dan was ik sowieso wel naar Utrecht gegaan waarschijnlijk.quote:Op zondag 19 april 2009 11:52 schreef El_Manco het volgende:
Tsja ik vind persoonlijk wel dat ik de treinreis en de entree eruit moet halen, dat betekent dus veel kopen en veel deals maken met de standhouders. Dan is het rendabel.
De helft? Dat is mij nooit gelukt, maar ik ben dan ook totaal geen onderhandelaar en betaal altijd braaf wat op het prijskaartje staat.quote:Meeste oude cd's die ik gekocht heb liggen op 7 a 8 euro, ik denk dat dat wel redelijke prijzen zijn alhoewel ik voorheen heel veel voor de helft heb gekocht.
Ow ja! Daar heb ik nog een cult klassieker gevonden waar ik al even naar op zoek was: "Zardoz", met Sean Connery in een rooie luierquote:Daarnaast veel dvd's voor 5 euro, wat dan weer leuk is ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |