Mooie boxquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:46 schreef Weakling het volgende:
Zaterdag supervroeg geweest. Met de auto dit keer. Treinen reden het hele weekend niet tussen Den Bosch en Utrecht. Nou ja, tenzij je er een uur langer over wilde doen via Nijmegen. Misschien ook de reden dat het rustiger was deze keer?
Twee CD's gekocht en de Kraftwerk Catalogue box![]()
[ afbeelding ]
Misschien omdat ik 'm al gekocht hadquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:55 schreef PimD het volgende:
Hmm, die Kraftwerk-box was ik ook naar op zoek, maar niet gezien
Engelse versie en ik zit er sterk over te denken om ook nog de Duitse op de kop te gaan tikken. Niet echt mooier als in: eigenlijk lelijker? Nou ja, het is meer een "completist" aanschaf dan iets anders eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:58 schreef timbob het volgende:
Mooie box
Maar ik vond de muziek niet echt mooier worden met die remaster persoonlijk...
Heb je de engelse of de duitse versie?
Ik zou voor de duitse versie gaanquote:Op woensdag 13 april 2011 13:49 schreef Weakling het volgende:
[..]
Misschien omdat ik 'm al gekocht hadNah, het is voor het eerst dat ik 'm zag op de beurs eerlijk gezegd. Niet eens echt goedkoper dan dat ik 'm via Amazon of zo zou hebben gekocht. Was er ook niet direct naar op zoek, maar weer zo'n impuls aankoop van "oh ja, was het al lang vergeten, maar die had ik nog niet".
[..]
Engelse versie en ik zit er sterk over te denken om ook nog de Duitse op de kop te gaan tikken. Niet echt mooier als in: eigenlijk lelijker? Nou ja, het is meer een "completist" aanschaf dan iets anders eerlijk gezegd.
Ze moeten toch iets doen om...eh...waarom eigenlijk ja.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:18 schreef timbob het volgende:
http://www.powned.tv/uitzendinggemist/2011/04/pownews_119.html
op 13:40
pownieuws op de platenbeurs.
Ja, als je geen zin hebt om een item te maken, ga er dan ook niet heen
Dit kan je niet eens meer proberen noemen.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:23 schreef Tokus het volgende:
proberen ze weer mensen belachelijk te maken?
Grappig dat ze daar zeggen dat het maar "een handje vol mensen waren" en dat je elders weer leest dat het goed bezocht is.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:43 schreef friekin_ het volgende:
Godsamme hee, wat zijn het toch een stel debielen.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:44 schreef Jape het volgende:
Schop omhoog
Via http://www.facebook.com/recordplanet kun je een 20% kortingscode krijgen voor de komende beurs.
Ja, want er is volop spul om tegen te komen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:14 schreef MrNovember het volgende:
Is de beurs de moeite waard als je geen specifieke wensen hebt, maar gewoon wat wilt rondneuzen?
Zie het als een leuk dagje weg, als je met lege handen thuis komt is die 12 euro entree (+ bijkomende kosten voor eten en vervoer) nog stééds goed besteedt.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:14 schreef MrNovember het volgende:
Dit herken ik zeker. Voor mij is het ook uit de richting en ik schaf door het jaar heen al veel cd's en vinyl aan.
Is de beurs de moeite waard als je geen specifieke wensen hebt, maar gewoon wat wilt rondneuzen?
idd... lekker triest.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:32 schreef timbob het volgende:
[..]
Dit kan je niet eens meer proberen noemen.
Dit is gewoon ergens heen gaan, zeggen dat je het stom vind, en weer weg gaan.
Hier eerst beide zijkanten afgewerkt en het stuk bij de ingang van de hal, en daarna het middenstuk.quote:Op zondag 20 november 2011 11:08 schreef ranja het volgende:
Ik ben aan de linkerkant begonnen, waar vooral veel 'ongesorteerd' staat. Dat is wel even leuk en je vind ook met name dingen voor de kwantiteit maar ben op een bepaald moment toch maar naar de rechterkant gegaan maar ik meestal begon.
Het is wel wat zoeken... maar de echte bulk is voor mij minder interessant omdat ik daar wel zo'n beetje alles van heb.quote:Op maandag 21 november 2011 10:00 schreef mr_cucumber het volgende:
Verschil in prijzen tussen de verschillende stands was dit jaar ook weer flink, waar je bij de ene 2 tientjes betaalde betaalde je bij de buurman het drie dubbele, voor precies dezelfde uitgave. Vind het wel jammer dat de echte koopjes een beetje uitgestorven lijken.
Aanwezig!quote:Op donderdag 15 november 2012 13:31 schreef Luigi het volgende:
Schop!
Volgend weekend is het weer zover! Wie gaat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |