Ochtendhumeurtje.....quote:
Dagelijks van 7 in de ochtend tot 1 in de nacht aan het werk zijn omdat alles tegelijk gebeurtquote:Op vrijdag 3 april 2009 08:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ochtendhumeurtje.....
Wat is er aan de hand KG?
Of gewoon:quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dagelijks van 7 in de ochtend tot 1 in de nacht aan het werk zijn omdat alles tegelijk gebeurt(Gister tot 2 uur)
Mogelijke reacties:
KG snapt niet wat voor werk hij doet
KG kan er niet mee omgaan
KG staat nog 27 dagen droog
KG moet zich niet zo aanstellen en doorwerken![]()
27 dagen maar? Da's niksquote:Op vrijdag 3 april 2009 08:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dagelijks van 7 in de ochtend tot 1 in de nacht aan het werk zijn omdat alles tegelijk gebeurt(Gister tot 2 uur)
Mogelijke reacties:
KG staat nog 27 dagen droog
KG moet zich niet zo aanstellen en doorwerken![]()
quote:
Ik begon bij 42 dagen...quote:
Da's ook nog niks...quote:Op vrijdag 3 april 2009 08:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Dank je
[..]
Ik begon bij 42 dagen...
quote:
jaquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Was mijn spandoek met de tekst 'Leanne, hierheen!' verdwenen?.
Daarom pas ik ook zo goed in deze scquote:
Je bent inderdaad net zo gezellig als de restquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom pas ik ook zo goed in deze sc
Das mooiquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oh?
Ik krijg juist de indruk dat het weer een beetje opleeft.
hoe kan dat nu? Ik ben er toch?quote:
mogguh papiertjequote:
quote:
Echt welquote:
Pienquote:
Beetje veel gepost geloof ikquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
Echt wel![]()
[..]
Pien![]()
Wat heb jij gisteren gedaan hier?
64ste worden met 64 postsquote:
Balenquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:13 schreef Nijns het volgende:
Ik dacht vandaag lekker te kunnen fok!ken maar het is best druk op mijn werk
Ja, dat zag ik vanochtend op het weerbericht. Oplichtersquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Balen.
Als je nog naar het strand wil, zou ik dat trouwens vanavond doen. Het weekendweerbericht is een stuk minder zonnig dan eerder beloofd werd.
Ik ook! Wat is dat toch met die 'weerregelaars' die mooi weer doen als ik moet werken en minder weer als ik vrij ben..?!quote:
Ik ook! Laat het doordeweeks maar kutweer zijn, dan zit ik toch op werk.quote:
Jij meldt je dus aan voor de KSC-strandterrasmeet?quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:20 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik vanochtend op het weerbericht. Oplichtersvanavond kan ik niet naar het strand.. Laten we duimen voor mooi weer, dan ga ik zondag namelijk!
Euuh, dat heb ik gemist geloof ik.. Wie komen er..? Wanneer? Hoelaat?quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:24 schreef DaMart het volgende:
Jij meldt je dus aan voor de KSC-strandterrasmeet?.
Fles, gaat 't wel goed met je?quote:
Kom dat dan niet hier afreagerenquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh sorryJa hoor, gaat best goed op zich. Ben alleen druk.
Ik riep gisterenavond spontaan watquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:26 schreef Nijns het volgende:
[..]
Euuh, dat heb ik gemist geloof ik.. Wie komen er..? Wanneer? Hoelaat?
Tot nu te heeft alleen Pien aangegeven misschien te gaan als ze tijd heeft en het weer goed genoeg isquote:Op donderdag 2 april 2009 20:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik wil het zelf houden... maar ik wil het hier best met jullie delen hoor.
Iemand zin om zondag bijvoorbeeld een strandterras te bezetten?
DE meet voor 17 meiquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:39 schreef OA het volgende:
Oh ja, voor wanneer stond die meet nou gepland?
Ah, ik heb ook nog geen idee wat ik doe.. Ik hoop maar dat het mooi weer blijft!quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tot nu te heeft alleen Pien aangegeven misschien te gaan als ze tijd heeft en het weer goed genoeg is.
Wel een lastige datum...quote:
Ik heb een aantal verjaardagen rond die datum. Drukke boel dus.quote:
Daar heeft het weinig mee te maken geloof ik.quote:
Toch gewoon komenquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:48 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb een aantal verjaardagen rond die datum. Drukke boel dus.
Juist jaquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies, prioriteiten stellen heet dat!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Ikquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:57 schreef Nijns het volgende:
Even een check: wie van jullie is vandaag (grotendeels) gewoon lekker thuis en kan dus buiten in de zon? En wie van jullie zit gewoon de hele dag binnen te werken?
Ik werk tot 12 uur!quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:57 schreef Nijns het volgende:
Even een check: wie van jullie is vandaag (grotendeels) gewoon lekker thuis en kan dus buiten in de zon? En wie van jullie zit gewoon de hele dag binnen te werken?
Zonquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:57 schreef Nijns het volgende:
Dus een kopje koffie drinken om te toasten op de jarigenquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:48 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb een aantal verjaardagen rond die datum. Drukke boel dus.
Ik ben de hele dag thuis, en moet de hele dag werkenquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:57 schreef Nijns het volgende:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:57 schreef OA het volgende:
Ik denk er nog even over.Ik bied een dubbele ristretto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Dan had je maar niet op je werk moeten wonenquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dus een kopje koffie drinken om te toasten op de jarigen
[..]
Ik ben de hele dag thuis, en moet de hele dag werken
Ik ben vandaag lekker thuis én zit binnen te werken.quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:57 schreef Nijns het volgende:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan had je maar niet op je werk moeten wonen
quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben vandaag lekker thuis én zit binnen te werken.
ja, sorryquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:57 schreef Nijns het volgende:
Of ik gooi straks gewoon de laptop aan en log daarmee in op de VPNquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Van jou had ik een beeeetje medelijden verwacht
![]()
[..]
Laten we een clubje oprichten of er een slowchat over beginnen
Sorry schatquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Van jou had ik een beeeetje medelijden verwacht
![]()
Das zo lastig als je ook nog papierwerk erbij hebt.. dat is buiten altijd wat minder praktischquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of ik gooi straks gewoon de laptop aan en log daarmee in op de VPN.
Hoe gaat het dan met jeweetwelwat op jeweetwel?quote:
Waar is 'hier'?quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Vakantie FTW!
bijna..
Tis hier wel 25 graden!
Niet zo goedquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hoe gaat het dan met jeweetwelwat op jeweetwel?
Mai'hof'nquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niet zo goedGeen jeweetwel meer
Maar is niet erg
Zoiets jaquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mai'hof'n
[..]
Jammer.. Van jou niet of?
Das toch alleen maar negatieve energie?quote:
Mooi weer, ik zit binnen. Ik heb het mega druk maar wil liever gezellig een beetje fok!ken en collega's bellen over domme dingen die best kunnen wachten.quote:
Ja, hoi!quote:
Terechte klacht! Ik heb een hekel aan die 1000 nutteloze telefoontjes per week. Ik had in mn vakantie alleen al 724 minuten aan inkomende gesprekkenquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:23 schreef Nijns het volgende:
[..]
Mooi weer, ik zit binnen. Ik heb het mega druk maar wil liever gezellig een beetje fok!ken en collega's bellen over domme dingen die best kunnen wachten.
"Ja hoooooi met mij, ik wou even zeggen dat ik er dan woensdag even voor langs kom" Seriously, ik ben hier altijd, ik zie je woensdag dan wel
Ik ga zoeken!quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:24 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, hoi!in de vorige reeks (of was het deze?) heb ik me voorgesteld, maar als je nog vragen hebt: stel ze gerust!
Ik vraag me echt af waarom die mensen dat doen. Ben ik nou de enige die bezig is? Ik wil gewoon doorwerken en voor onzinnige dingen fok! ik tussendoor.quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Terechte klacht! Ik heb een hekel aan die 1000 nutteloze telefoontjes per week. Ik had in mn vakantie alleen al 724 minuten aan inkomende gesprekken![]()
Ow ja: TS kan er niet mee omgaan
of doen we geen KLB meer?
KLBquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Terechte klacht! Ik heb een hekel aan die 1000 nutteloze telefoontjes per week. Ik had in mn vakantie alleen al 724 minuten aan inkomende gesprekken![]()
Ow ja: TS kan er niet mee omgaan
of doen we geen KLB meer?
Ik kan hem zelf niet eens meer vindenquote:
Wat doe je in Hoofddorp? Heb daar nog een maandje op Best Western Amsterdam Airport gezeten (ja in hoofddorp en niet amsterdamquote:
Ik lust ook helemaal geen koffie... maar het is ook de Koffie & Thee-slowchat, alleen KTSC klinkt minder tof dan KSCquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:37 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik kan hem zelf niet eens meer vinden
Ook zoiets, ik zit nu in KSC (op aanraden van Klonk en cgm) ik lust niet eens koffie
lust je wel thee? want daar gaat dit topic ook overquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:37 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik kan hem zelf niet eens meer vinden
Ook zoiets, ik zit nu in KSC (op aanraden van Klonk en cgm) ik lust niet eens koffie
Omdat ik helemaal niet heb gezien dat jij je hebt voorgesteld!quote:Op vrijdag 3 april 2009 11:38 schreef Pien85 het volgende:
Zeg, KG... waarom kreeg ik geen diepte interview toen ik me hier had voorgesteld?
omdat je het waard bentquote:Op vrijdag 3 april 2009 11:38 schreef Pien85 het volgende:
Zeg, KG... waarom kreeg ik geen diepte interview toen ik me hier had voorgesteld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |