Je bent inderdaad net zo gezellig als de restquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom pas ik ook zo goed in deze sc
Das mooiquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oh?
Ik krijg juist de indruk dat het weer een beetje opleeft.
hoe kan dat nu? Ik ben er toch?quote:
mogguh papiertjequote:
quote:
Echt welquote:
Pienquote:
Beetje veel gepost geloof ikquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
Echt wel![]()
[..]
Pien![]()
Wat heb jij gisteren gedaan hier?
64ste worden met 64 postsquote:
Balenquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:13 schreef Nijns het volgende:
Ik dacht vandaag lekker te kunnen fok!ken maar het is best druk op mijn werk
Ja, dat zag ik vanochtend op het weerbericht. Oplichtersquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Balen.
Als je nog naar het strand wil, zou ik dat trouwens vanavond doen. Het weekendweerbericht is een stuk minder zonnig dan eerder beloofd werd.
Ik ook! Wat is dat toch met die 'weerregelaars' die mooi weer doen als ik moet werken en minder weer als ik vrij ben..?!quote:
Ik ook! Laat het doordeweeks maar kutweer zijn, dan zit ik toch op werk.quote:
Jij meldt je dus aan voor de KSC-strandterrasmeet?quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:20 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik vanochtend op het weerbericht. Oplichtersvanavond kan ik niet naar het strand.. Laten we duimen voor mooi weer, dan ga ik zondag namelijk!
Euuh, dat heb ik gemist geloof ik.. Wie komen er..? Wanneer? Hoelaat?quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:24 schreef DaMart het volgende:
Jij meldt je dus aan voor de KSC-strandterrasmeet?.
Fles, gaat 't wel goed met je?quote:
Kom dat dan niet hier afreagerenquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh sorryJa hoor, gaat best goed op zich. Ben alleen druk.
Ik riep gisterenavond spontaan watquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:26 schreef Nijns het volgende:
[..]
Euuh, dat heb ik gemist geloof ik.. Wie komen er..? Wanneer? Hoelaat?
Tot nu te heeft alleen Pien aangegeven misschien te gaan als ze tijd heeft en het weer goed genoeg isquote:Op donderdag 2 april 2009 20:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik wil het zelf houden... maar ik wil het hier best met jullie delen hoor.
Iemand zin om zondag bijvoorbeeld een strandterras te bezetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |