Alles mag maar is niet sportiefquote:
Juistquote:
En Dick ipv Bobquote:Op donderdag 2 april 2009 20:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist met een u http://nl.wikipedia.org/wiki/Fosburyflop
Ja was goed idd..tot 1991, bijna 23 jaarquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:50 schreef fanneke het volgende:
Beamon in Mexico, verspringen tot Powell zijn record verbeterde.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:22 schreef tong80 het volgende:
Op welk product werd Ben Johnson betrapt in 88 ?
Warmquote:
Juistquote:Op donderdag 9 april 2009 18:10 schreef sportfreak het volgende:
Avery Brundage, IOC voorzitter op de Spelen van Munchen
quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:20 schreef chufi het volgende:
Ik wist dat het iets had met die Karel van de royal Dutch wedding
Die zocht ikquote:
Juist , maar volgens Bos was dat niet het gevalquote:Op maandag 20 april 2009 19:39 schreef tong80 het volgende:
Theo Bos trok in de sprint aan de arm van een medesprinter die zwaar ten val kwam
Hij moet zwaar geschorst worden volgens Armstrong.
Ik zag net de beelden en hij kwam idd in het gedrangquote:Op maandag 20 april 2009 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist , maar volgens Bos was dat niet het geval
Mogen ze Armstrong wel schorsen, want ik blijf hem nog steeds discutabel vindenquote:Op maandag 20 april 2009 19:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zag net de beelden en hij kwam idd in het gedrang
Was dat nou de 1500 of de 10K?quote:Op donderdag 30 april 2009 16:51 schreef tong80 het volgende:
Jij bent snel
Wat was de beste afstand van hans van helden ?
1500 iddquote:
De renner die ik zoek heet Teun van voren.quote:
Goed zoquote:
We hebben een winnaarquote:
Charly Gaulquote:Op woensdag 27 mei 2009 02:46 schreef Szura het volgende:
Wie won als enige Luxemburger na WO II de Tour de France?
Net als toen Joop wereldkampioen werd. Ze reden voor een ander land maar wel in dezelfde ploeg toen ze het afstopten.quote:
kwantum hallen yokoquote:Op woensdag 27 mei 2009 02:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net als toen Joop wereldkampioen werd. Ze reden voor een ander land maar wel in dezelfde ploeg toen ze het afstopten.
Welke ploeg ?
en een nieuwequote:
Luigi Ganna is het goede antwoordquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:09 schreef IgnisMutatres het volgende:
Luigi Ganna en anders dario beni het is denk 1 van deze 2
Andere vraag:quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:12 schreef chufi het volgende:
Ik begreep hem ook niet dus ik heb gegoogled, denk dat ie de sponsor bedoelt....Ik dacht eerst aan een bier merk maar dat is een ander toernooi... Welk?
Zo heet de gitaar van BB Kingquote:
Neequote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:48 schreef chufi het volgende:
halve finale op een Grand Slam in Parijs ..?
Denk aan de ex van Chris Evertquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:52 schreef chufi het volgende:
Of een dubbelfinale in Australie samen met Elthing tegen de Woodies?
Tegen Jimy idd Waar en hoe ?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:56 schreef chufi het volgende:
Jimmy Conners ? Dan moet het bijna in het veteraqnen toernooi geweest zijn
Hij kwam van Mars toch ?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:43 schreef sportfreak het volgende:
Ik denk dat de partij van Haarhuis in 1989, ook op de US Open, tegen John McEnroe nog iets legendarischer is.
Rob Druppers en Eric de Bruin ?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:26 schreef chufi het volgende:
Wie staan er in de heren finale van Roland Garros?
Sorry van mijn ruwheidquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
\
Wist zelf nog niet dat Federer het gehaald had..
quote:John McEnroe blèrde voor de BBC TV: "Sjeng Schalken is the turtle of Wimbledon." De schildpad is de enige Nederlandse speler bij de laatste zestien in het tennistoernooi van het jaar 2003. Na een stevig doorgedreven training gistermiddag was hij het roerend met de New Yorkse 'Big Mouth' eens. "Zo is het. Een schildpad trekt zich lekker terug onder zijn dakje. Als ik eruit kom, dan sta ik er.".
Ja, dat was dus niet de vraag:quote:
Ok Ok Sorry... Doe maar een vraag danquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:44 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja, dat was dus niet de vraag:
Senna verongelukte op zondag 1 mei 1994 tijdens de Grote Prijs van San Marino op het circuit van Imola
Ik weet nog dat ik dacht jongens hebben jullie niet te vroeg gepiekt. Het tegendeel bleek waar.quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:21 schreef sportfreak het volgende:
Helemaal goed
1996 tegen Italie in Ahoy. Winnen met 22-20 in de vijfde set. Achteraf belangrijk dat ze eindelijk het idee kregen van de Italianen te kunnen, na onder meer nederlagen in de EK en WK finale. Het resultaat zag je een paar maanden later op de Spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |