Charly Gaulquote:Op woensdag 27 mei 2009 02:46 schreef Szura het volgende:
Wie won als enige Luxemburger na WO II de Tour de France?
Net als toen Joop wereldkampioen werd. Ze reden voor een ander land maar wel in dezelfde ploeg toen ze het afstopten.quote:
kwantum hallen yokoquote:Op woensdag 27 mei 2009 02:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net als toen Joop wereldkampioen werd. Ze reden voor een ander land maar wel in dezelfde ploeg toen ze het afstopten.
Welke ploeg ?
en een nieuwequote:
Luigi Ganna is het goede antwoordquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:09 schreef IgnisMutatres het volgende:
Luigi Ganna en anders dario beni het is denk 1 van deze 2
Andere vraag:quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:12 schreef chufi het volgende:
Ik begreep hem ook niet dus ik heb gegoogled, denk dat ie de sponsor bedoelt....Ik dacht eerst aan een bier merk maar dat is een ander toernooi... Welk?
Zo heet de gitaar van BB Kingquote:
Neequote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:48 schreef chufi het volgende:
halve finale op een Grand Slam in Parijs ..?
Denk aan de ex van Chris Evertquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:52 schreef chufi het volgende:
Of een dubbelfinale in Australie samen met Elthing tegen de Woodies?
Tegen Jimy idd Waar en hoe ?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:56 schreef chufi het volgende:
Jimmy Conners ? Dan moet het bijna in het veteraqnen toernooi geweest zijn
Hij kwam van Mars toch ?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:43 schreef sportfreak het volgende:
Ik denk dat de partij van Haarhuis in 1989, ook op de US Open, tegen John McEnroe nog iets legendarischer is.
Rob Druppers en Eric de Bruin ?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:26 schreef chufi het volgende:
Wie staan er in de heren finale van Roland Garros?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |