Het is een LCD tv van samsungquote:Op donderdag 2 april 2009 20:44 schreef miodzio het volgende:
[..]
Monitor lijkt op computer LCD of is het een tv variant of een combi van samsung?
Mwah Barcelona is erger om te kiezen.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
Je hebt echt helemaal geen recht van spreken als je met Manchester United speelt. Bij deze is de klacht nietig verklaard.
FIFA09 spelers die altijd Man. Utd. kiezen omdat ze anders niks kunnenStraks ga je nog zeggen dat je alles op assisted hebt staan ook
Ik speel normaal altijd met Ajax. Totdat er dan zo'n held komt die meteen voor Barca kiest. Dan ga ik daarna voor ManUquote:Op donderdag 2 april 2009 21:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
Je hebt echt helemaal geen recht van spreken als je met Manchester United speelt. Bij deze is de klacht nietig verklaard.
FIFA09 spelers die altijd Man. Utd. kiezen omdat ze anders niks kunnenStraks ga je nog zeggen dat je alles op assisted hebt staan ook
Net ook gehad, ontzettend zwak......quote:Op donderdag 2 april 2009 18:09 schreef WensMeester het volgende:
Plaatje spreekt boekdelen!
[ link | afbeelding ]
Speel het spel dan niet![]()
Klacht: Noobs die falen en dan maar weg gaan!![]()
Klacht2: Nu maar 3-0 winnen ipv 5-0
Vast herkenbaar voor de professionelefifaspelers onder ons!
NERD !!quote:Op vrijdag 3 april 2009 02:39 schreef kraaksandaal het volgende:
Ik heb een 24"en 2x 22" en 3x dikke PC kom maar op.
Waarom zou je niet op assisted zetten je maakt het alleen maar moeilijker voor jezelf anders.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
Waarom zou de TS naar buiten toe gaan als de zon schijnt en het weer perfect is, als hij ook binnen kan voetballen?quote:
Daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:38 schreef Zaith het volgende:
[..]
Waarom zou de TS naar buiten toe gaan als de zon schijnt en het weer perfect is, als hij ook binnen kan voetballen?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |