Dat is zijn comfortzone! Geen invloeden of mensen van buitenaf. Niemand die je ziet, niemand die je plaagt om je zweterige nikeshirt.quote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 18:13 schreef WensMeester het volgende:
Ik voetbal ook buiten. Echter doe ik meerdere dingen dan alleen buiten voetballen.
quote:Op donderdag 2 april 2009 18:13 schreef WensMeester het volgende:
Ik voetbal ook buiten. Echter doe ik meerdere dingen dan alleen buiten voetballen.
Nee, fifa spelen online... Wel een beetje opletten graagquote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 18:22 schreef Genius-F het volgende:
EersteTweede ontopic reactie: Ik leef met je mee, dat zijn van die vuile kutjoden![]()
Daarom speel ik niet online, hoogstens tegen bekenden die dat niet doen.
quote:
Zet hij Ronaldo ook in de spits? Dan is het totaalplaatje compleetquote:Op donderdag 2 april 2009 20:09 schreef Genius-F het volgende:
[..]
![]()
TS speelt trouwens met Manchester United, wat een klapjosti
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---
quote:Op donderdag 2 april 2009 20:37 schreef miodzio het volgende:
Gast._! Je hebt daadwerkelijk een foto van je beeldscherm gemaakt?
Ooit van printscreen gehoord?
Het is een xbox jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's no problem for me, but it's a problem for you!
Whehe. TS voetbaltquote:Op donderdag 2 april 2009 18:13 schreef WensMeester het volgende:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |