Dat is zijn comfortzone! Geen invloeden of mensen van buitenaf. Niemand die je ziet, niemand die je plaagt om je zweterige nikeshirt.quote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 18:13 schreef WensMeester het volgende:
Ik voetbal ook buiten. Echter doe ik meerdere dingen dan alleen buiten voetballen.
quote:Op donderdag 2 april 2009 18:13 schreef WensMeester het volgende:
Ik voetbal ook buiten. Echter doe ik meerdere dingen dan alleen buiten voetballen.
Nee, fifa spelen online... Wel een beetje opletten graagquote:
quote:Op donderdag 2 april 2009 18:22 schreef Genius-F het volgende:
EersteTweede ontopic reactie: Ik leef met je mee, dat zijn van die vuile kutjoden![]()
Daarom speel ik niet online, hoogstens tegen bekenden die dat niet doen.
quote:
Zet hij Ronaldo ook in de spits? Dan is het totaalplaatje compleetquote:Op donderdag 2 april 2009 20:09 schreef Genius-F het volgende:
[..]
![]()
TS speelt trouwens met Manchester United, wat een klapjosti
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---
quote:Op donderdag 2 april 2009 20:37 schreef miodzio het volgende:
Gast._! Je hebt daadwerkelijk een foto van je beeldscherm gemaakt?
Ooit van printscreen gehoord?
Het is een xbox jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's no problem for me, but it's a problem for you!
Whehe. TS voetbaltquote:Op donderdag 2 april 2009 18:13 schreef WensMeester het volgende:
quote:
Het is een LCD tv van samsungquote:Op donderdag 2 april 2009 20:44 schreef miodzio het volgende:
[..]
Monitor lijkt op computer LCD of is het een tv variant of een combi van samsung?
Mwah Barcelona is erger om te kiezen.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
Je hebt echt helemaal geen recht van spreken als je met Manchester United speelt. Bij deze is de klacht nietig verklaard.
FIFA09 spelers die altijd Man. Utd. kiezen omdat ze anders niks kunnenStraks ga je nog zeggen dat je alles op assisted hebt staan ook
Ik speel normaal altijd met Ajax. Totdat er dan zo'n held komt die meteen voor Barca kiest. Dan ga ik daarna voor ManUquote:Op donderdag 2 april 2009 21:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
Je hebt echt helemaal geen recht van spreken als je met Manchester United speelt. Bij deze is de klacht nietig verklaard.
FIFA09 spelers die altijd Man. Utd. kiezen omdat ze anders niks kunnenStraks ga je nog zeggen dat je alles op assisted hebt staan ook
Net ook gehad, ontzettend zwak......quote:Op donderdag 2 april 2009 18:09 schreef WensMeester het volgende:
Plaatje spreekt boekdelen!
[ link | afbeelding ]
Speel het spel dan niet![]()
Klacht: Noobs die falen en dan maar weg gaan!![]()
Klacht2: Nu maar 3-0 winnen ipv 5-0
Vast herkenbaar voor de professionelefifaspelers onder ons!
NERD !!quote:Op vrijdag 3 april 2009 02:39 schreef kraaksandaal het volgende:
Ik heb een 24"en 2x 22" en 3x dikke PC kom maar op.
Waarom zou je niet op assisted zetten je maakt het alleen maar moeilijker voor jezelf anders.quote:Op donderdag 2 april 2009 21:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
Waarom zou de TS naar buiten toe gaan als de zon schijnt en het weer perfect is, als hij ook binnen kan voetballen?quote:
Daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:38 schreef Zaith het volgende:
[..]
Waarom zou de TS naar buiten toe gaan als de zon schijnt en het weer perfect is, als hij ook binnen kan voetballen?
quote:
Ik won eens met AZ van Man UT, dat het net aan was kwam doordat Man Utd overrated goed was, met nadruk op Ronaldo.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:40 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
![]()
En over die man utd haters hier Man utd is gewoon de mooiste club![]()
En met Rooney in spits tevez SS als soort van linksbuiten en giggs SS rechtsachter rooney en aanvallende middenvelder c. ronaldo heb je gewoon een kankergeniale opstelling
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |