KPN, Unilever, Shell en Ahold zijn zwaargewichten en staan in de min.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:55 schreef foetre het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom er zoveel stijgers in dikke % zijn en waarom die AEX toch rood is nu?
Er moet hier nog wel ergens een lijstje te vinden zijn met de percentages wat betreft gewicht van de AEX. Zo trekken 5 aandelen meer dan 50% van de beurs in beweging. Altijd handig om bij te houden, ( sowieso voor mensen die dagelijkse sprinters trekken op de aex )quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:55 schreef foetre het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom er zoveel stijgers in dikke % zijn en waarom die AEX toch rood is nu?
veel saaier dan vandaag kan bijna niet...quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:20 schreef One_conundrum het volgende:
leuk dagje zo. Net even uitgezocht hoe ik opties kan kopen bij de rabo
Vandaar misschien de daling direct na de stijging. Veel mensen waren fout geïnformeerd.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:25 schreef pberends het volgende:
VS aantal banen mrt -663.000; verwachting was -673.000 14:30:00
Hier klopt geen zak van, Forex zegt dat het tegenviel met 659k als verwachting.
nee die vallen ook tegen ikh ou me shorts ook nog wel ff aanquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:54 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Vandaar misschien de daling direct na de stijging. Veel mensen waren fout geïnformeerd.
Overigens lijkt het erop dat we echt de top bereikt hebben en volgende week weer hard naar beneden gaan. Of die cijfers van 16:00 moeten het tij nog keren.
Gewoon de cijfers van eerdere maanden bijstellen zodat de cijfers minder slecht lijkenquote:The change in total nonfarm employment for January was revised from -655,000
to -741,000, while the change for February remained -651,000. Monthly revisions
result from additional sample reports and the monthly recalculation of seasonal
factors.
Dat niet alleen, een banen verlies van 650.000, kan je nagaan! Ik bedoel dat is vrij fors, of het nu 700.000 banen verliest of 600.000 het blijft immens veel. Overigens zitten we op dit moment op 8.5% werkeloosheid in Amerika. Het hoogste werkeloosheid cijfer over amerika na de 2e wereld oorlog zit op 10.8%. Ik zie Amerika daar nog wel over heen gaan.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:11 schreef Mortaxx het volgende:
Ook leuk dat banenverlies
[..]
Gewoon de cijfers van eerdere maanden bijstellen zodat de cijfers minder slecht lijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |