Ha, nice.quote:Op maandag 6 april 2009 22:20 schreef ReisT het volgende:
[..]
Beetje donker maar hier ging het dus weer terug vanuit Utrecht richting Rotterdam.
NS.nl draait op Java.quote:Op maandag 6 april 2009 21:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat valt me wel tegen. Mij dunkt het dat je met ASP.NET minder storingsgevoelig is dan PHP.
Hyves is PHP en heeft er vaak uitgelegen. Microsoft gebruikt overal ASP.Net en dat werkt altijd.quote:Op maandag 6 april 2009 21:37 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ik ken ASP-sites die er vaak uit liggen en PHP-sites die altijd probleemloos werken....
beetje offtopic
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | Server: Apache-Coyote/1.1 X-Powered-By: Servlet 2.4; JBoss-4.2.0.GA (build: SVNTag=JBoss_4_2_0_GA date=200705111440)/Tomcat-5.5 Pragma: no-cache Cache-Control: no-cache, max-age=0, must-revalidate, no-store Content-Type: text/html;charset=UTF-8 Content-Language: nl Via: 1.1 ns00lb0001 (Juniper Networks Application Acceleration Platform - DX 5.3.5 0), 1.1 ns00lb0002 (Juniper Networks Application Acceleration Platform - DX 5.3.5 0) Set-Cookie: 8080-eropuit-prod=f0baxxxc20dff6a7d339d5f8a3f0a4c; path=/; expires=Mon, 06 Apr 2009 21:07:16 GMT rl-sticky-key-0=ae54bd578471f12619a3xxx2beb077; path=/; expires=Mon, 06 Apr 2009 21:07:39 GMT Transfer-Encoding: chunked Content-Encoding: deflate Warning: 214 prod-test.nl "Juniper Networks DX Active" Vary: Accept-Encoding, User-Agent 200 OK |
Ligt ook aan de manier van programmeren, zo had ik het voor elkaar gekregen met een spel van amper 1000 ingeschreven leden een hele server te laten crashenquote:Op maandag 6 april 2009 23:00 schreef James1988 het volgende:
[..]
NS.nl draait op Java.
[..]
Hyves is PHP en heeft er vaak uitgelegen. Microsoft gebruikt overal ASP.Net en dat werkt altijd.
Het hangt van je serveromgeving af, en hoe goed je infrastructuur is voorbereid op de load.
Edit: als ik een bestelling plaats zijn dit de response headers:
[ code verwijderd ]
Hier maak ik uit op dat de boel op Java draait (JBoss, Tomcat).
Ik had altijd gedacht dat Raymond Spanjar onhandig was met ASP.NET. Nu daalt hij nog verder in mijn aanzien.quote:Op maandag 6 april 2009 23:00 schreef James1988 het volgende:
Hyves is PHP en heeft er vaak uitgelegen. Microsoft gebruikt overal ASP.Net en dat werkt altijd.
ik vond m ook leukquote:Op dinsdag 7 april 2009 01:19 schreef knars het volgende:
Die stoomtrein was een fijne verrassing!
Geinig om te zien dat het personeel van de stoomtrein zelf ook nog uit de trein hing om filmpjes te maken
Je hoort het fles, koop een ouderwets fluitketeltje ipv een plastic waterkokert, en de vrouwen zijn van de bank af te slaanquote:Op dinsdag 7 april 2009 08:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is dat ineens met vrouwen en stoomtreinen?Ynske liep gisteren ook al helemaal te soppen
quote:Op dinsdag 7 april 2009 08:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is dat ineens met vrouwen en stoomtreinen?Ynske liep gisteren ook al helemaal te soppen
quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:03 schreef Guppyfriend het volgende:
tis toch ook leukveel 'echter' dan die nieuwe, moderne treinen.
maar ik vind oude auto's ook leuker om te zien dan nieuwe. en oude drukpersen![]()
Heidelberg Windmill Press:
[ afbeelding ]
Het is niet echt een verrassing.quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ongeluk Muiderpoort door ondeugdelijke wagons
Mja. Wisten we dat niet allang dan?
Er zit "eros" in de URL, en dat mag ik niet bekijken op m'n werk.quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
Er zit "eros" in de URL, en dat mag ik niet bekijken op m'n werk.
bij ons ook!! waar heb jij op school gezeten?quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:32 schreef Ynske het volgende:![]()
![]()
op school stond een van die oude dingen heerlijk om mee te werken
quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
Er zit "eros" in de URL, en dat mag ik niet bekijken op m'n werk.
GLEquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
bij ons ook!! waar heb jij op school gezeten?
AKV-St. Joostquote:
Oh die! Volgens mij heb ik die zien staan in het drukkerijmuseum in Groningen. Kan dat?quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
ff google-en op 'Heidelberg Windmill Press' (je mag toch wel google-en op je werk he?)
Kan kloppen, het zijn museumstukken ondertussen. Maar op kunstacademies of grafisch lyceums zijn ze nog in het wild en werkend te zienquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:28 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh die! Volgens mij heb ik die zien staan in het drukkerijmuseum in Groningen. Kan dat?
Hier word ik best verdrietig van, is een (spreekwoordelijk) emmertje water en een spons nu echt te veel moeite?quote:Op maandag 6 april 2009 21:30 schreef dennistd het volgende:
Wat foto's van 27 maart:
[ afbeelding ]
16/17/1800 locs 1614
Te Almelo
Den Bosch, maar ik was wel vaak in Breda te vinden, want tja, daar staat die drukpersquote:
"Van de maker van het kaartje is niets meer vernomen sinds hij, in een poging de A4 van Den Haag naar Rotterdam te nemen, strandde in een weiland bij Delftquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee moet je nou eens kijkenin 2007 werd er al 250+ gereden tussen Amsterdam en Antwerpen
Waarom vertelt niemand mij ooit iets?
![]()
[ afbeelding ]
Ik zie ze nog genoeg, maar erin zitten komt er niet meer van.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:08 schreef Sj0rSz het volgende:
Ik denk dat ik vandaag voor de laatste keer in ICK heb gezeten
Same here jaquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zie ze nog genoeg, maar erin zitten komt er niet meer van.
De IC naar Limburg vertrekt ongeveer tegelijk met, en aan de overzijde van het perron van, de IC naar Ede-Wageningen waar ik altijd mee moetquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De IC uit Limburg rijdt namelijk op vijf minuten achterstand van de Sneltrein uit Breda.
Je hebt twee verschillende IC's uit Limburg. Die van jou komt uit Maastricht en Heerlen, die van mij komt uit Venlo.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De IC naar Limburg vertrekt ongeveer tegelijk met, en aan de overzijde van het perron van, de IC naar Ede-Wageningen waar ik altijd mee moet
daar rijden die dingen toch niet meer op, vroeger ja toen in nog in Ehv op school zat regelmatig ingezetenquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De IC naar Limburg vertrekt ongeveer tegelijk met, en aan de overzijde van het perron van, de IC naar Ede-Wageningen waar ik altijd mee moet
En die krijg ik de afgelopen weken standaard op maandag voorgeschoteld als ik weer vanuit Limburg richting het noorden ga.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Limburg is het niet echt idd. Maar in de 3500 Shl - Ut - Ehv zitten ook nog 2 stammetjes.
Ik neem aan dat je die ICKut's bedoelt? Dat ben ik met je eens. Zeker tijdens de spits... geef mij dan maar ICRm of VIRM (maar niet vis-a-vis, want dat zuigt in de spits)quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:02 schreef Ynske het volgende:
k vond t altijd maar klere dingen om in te zitten
Dan moet je ook beneden zitten.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:44 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je die ICKut's bedoelt? Dat ben ik met je eens. Zeker tijdens de spits... geef mij dan maar ICRm of VIRM (maar niet vis-a-vis, want dat zuigt in de spits)
Bij de 86xx en 94xx zijn alleen de nieuwe rijtuigen in coachopstelling, in de 87xx en 95xx is dit volledig. Beneden dan.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:47 schreef James1988 het volgende:
Ik weet eigenlijk nooit precies hoe dat zit, in VIRM. Boven is altijd vis-a-vis en beneden altijd coach?
Ik ga meestal gewoon in het midden zitten, bij de deuren zegmaar. Vooral achteraan het eerste rijtuig, dus pal naast de aandrijving, vind ik leuk. En al helemaal in een 86xx.
Is weer een tijdje dat ik in die nieuwe IRM's heb gezeten.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:50 schreef Ynske het volgende:
in die VRIM zit ik altijd beneden, baal alleen altijd van de weinige plaats voor bagage/tassen
en de ICRm zaten richting DH altijd zo stampe vol
zondag overigens in volgens mij een nieuwe versie van de Dubbeldak gezeten, met heel mooie blauwe bekleding en groenblauwe glasafscheiding tussen 1e en 2e klasse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |