Lekker eentonig welquote:Op maandag 6 april 2009 15:21 schreef dennistd het volgende:
Het was een rit voor Siemens-personeel, en gisteravond was de dienstregeling pas bekend, waardoor ie in een topic stond: http://somda.nl/www/forum/6645/
en ik moet zo naar huisquote:Ede-Wageningen-Arnhem, Utrecht Centraal-Ede-Wageningen/Rhenen
Maandag 6 April 16:50
Oorzaak Tussen Utrecht Centraal en Ede-Wageningen langere reistijd door een seinstoring.
Verwachting Het is nog niet bekend hoe lang dit duurt.
Reisadvies
Reisadvies nodig?quote:Op maandag 6 april 2009 16:57 schreef Guppyfriend het volgende:
het is weer zover...
[..]
en ik moet zo naar huis
neuh, ik ga wel 'gewoon' via Den Bosch, volgens mij kan dat nogquote:
zal wel voor opleiding zijn, in zwolle staat er ook eenquote:Op maandag 6 april 2009 18:07 schreef Ireyon het volgende:
Er staat nu een SLT'tje in Roosendaal. Niet dat-ie rijdt maar toch.. best een aparte verschijning
Weinig aan de hand hoor. Op Ed waren de IC van 17:27 naar Shl en die van 17:32 naar Nm allebei +10, verder niet.quote:Op maandag 6 april 2009 16:57 schreef Guppyfriend het volgende:
het is weer zover...
[..]
en ik moet zo naar huis
Prio?quote:Op maandag 6 april 2009 18:19 schreef James1988 het volgende:
[..]
Opgeruimd staat netjes. Doe mij maar ICRm of ICMm/Prio, dat zit beter
er was inderdaad weinig aan de hangquote:Op maandag 6 april 2009 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weinig aan de hand hoor. Op Ed waren de IC van 17:27 naar Shl en die van 17:32 naar Nm allebei +10, verder niet.
Deze meuk:quote:
Ah, zo'n vermoeden had ik dus ook al. ATB is ook verplicht voor ALLES sinds kort.quote:Op maandag 6 april 2009 18:47 schreef dennistd het volgende:
Het is trouwens ook bekend waarom die 6400 achterop zat bij de stoomtrein van vandaag: de IVW had de papieren van de ATB-e van de stoomloc nog niet klaar...
En juist de 2603 had ik vrijdag.quote:Op maandag 6 april 2009 18:45 schreef dennistd het volgende:
[..]
zal wel voor opleiding zijn, in zwolle staat er ook een
Lijstje met wat waar staat:
2401: te Ehv
2402: te Utctw
2403: te Asd
2404: te Ldd
2405: te Utctw
2601: te Zl
2602: te Utctw
2603: te Utctw
2604: te Rsd
2605: te Ldd
Nouja, het zit er wel op (ik dacht zelfs dat de 65 018 proefloc voor ATB-e geweest is), maar de papieren waren dus nog niet in orde...quote:Op maandag 6 april 2009 19:10 schreef ReisT het volgende:
[..]
Ah, zo'n vermoeden had ik dus ook al. ATB is ook verplicht voor ALLES sinds kort.
jaaaaquote:Op maandag 6 april 2009 19:20 schreef ReisT het volgende:
Ik had zelf net de stoomtrein ook nog even gespot:
[ afbeelding ]
Edit: hij's op dit moment in de buurt van Blauwkapel zo te horen.
hoiquote:
Ben benieuwd waar ze die servers helemaal heen verhuisd hebben inmiddelsquote:Op maandag 6 april 2009 20:19 schreef dennistd het volgende:
Het e-ticket is ook weer te koop op ns.nl trouwens
Heerlijk hoe sceptisch je bent.quote:Op maandag 6 april 2009 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar ze die servers helemaal heen verhuisd hebben inmiddelsMalawi of zo zeker
Dit is toch wel vrij bijzonder iddquote:Op maandag 6 april 2009 21:30 schreef dennistd het volgende:
Wat foto's van 27 maart:
[ afbeelding ]
VIRM 8644
Door een ontsporing bij Vleuten reed er een week lang een aantal treinen met VIRM in Enschede. Hier de intercity naar Schiphol naast de PEG-talent, te Enschede.
Dat valt me wel tegen. Mij dunkt het dat je met ASP.NET minder storingsgevoelig is dan PHP.quote:Op maandag 6 april 2009 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar ze die servers helemaal heen verhuisd hebben inmiddelsMalawi of zo zeker
Ik ken ASP-sites die er vaak uit liggen en PHP-sites die altijd probleemloos werken....quote:Op maandag 6 april 2009 21:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat valt me wel tegen. Mij dunkt het dat je met ASP.NET minder storingsgevoelig is dan PHP.
Ze waren vandaag weer aan het kutten met die dingen, vanaf 15:00 lag het mailverkeer plat op kantoorquote:Op maandag 6 april 2009 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah, BordBistro, goede herinneringen aanquote:Op maandag 6 april 2009 21:30 schreef dennistd het volgende:
[ afbeelding ]
16/17/1800 locs 1836
Met de internationale trein naar Berlijn, te Amersfoort
Ik woon daar. Kom eens langsquote:Op maandag 6 april 2009 21:48 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Ah, BordBistro, goede herinneringen aan
Ik begin te twijfelen aan wat het hoger onderwijs allemaal aflevert.quote:Op maandag 6 april 2009 21:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ze waren vandaag weer aan het kutten met die dingen, vanaf 15:00 lag het mailverkeer plat op kantoorHet is echt huilen met de pet op daar de laatste paar dagen.
Donderdag: compleet alles plat, incl treinen, vrijdag, ook, behalve de treinen, heel het weekend lag de zooi plat, werkte het gisteravond weer effe, was het vandaag weer puinhoop
Laat die donderse servers dan ook eens een keer staat
Zit jij ook op kantoor daar of wat?quote:Op maandag 6 april 2009 21:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik begin te twijfelen aan wat het hoger onderwijs allemaal aflevert.
quote:Op maandag 6 april 2009 22:03 schreef dennistd het volgende:
Deze beter?
[ afbeelding ]
Talent PEG onbekend
Te Glanerbrug
quote:Op maandag 6 april 2009 21:37 schreef eer-ik het volgende:
Iemand die stoom-unit nog gezien op Utrecht centraal vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |