De hele Castellum-Anlage is al met wortel en tak uitgeroeid zag ikquote:
Wat een wrede wereld is dit toch voor jullie spoorfappersquote:Op zaterdag 4 april 2009 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De hele Castellum-Anlage is al met wortel en tak uitgeroeid zag ikAlleen de loopbrug en het witte huisje op Castellum staat er nog, verder is ALLES weg: Het hele spoor, beide perrons, alles
Zijn er eigenlijk stations geweest die korter geleefd hebben?quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
De hele Castellum-Anlage is al met wortel en tak uitgeroeid zag ikAlleen de loopbrug en het witte huisje op Castellum staat er nog, verder is ALLES weg: Het hele spoor, beide perrons, alles
uhu, I know.. zijn veel mensen in Houten ook niet blij mee. hoewel ik nooit aan die kant van Houten kom, ik ga van Houten 'centraal' naar Utrecht, dus dan kom je nooit bij Castellumquote:Op zaterdag 4 april 2009 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het record staat op 2 jaar en 14 dagenquote:Op zaterdag 4 april 2009 16:14 schreef JDude het volgende:
Zijn er eigenlijk stations geweest die korter geleefd hebben?
ja nou ja, dat zijn wel vele jaren lang dezelfde stations natuurlijk. Almere Strand, Jorwerd, dat soort dingen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:56 schreef Dichterbijer het volgende:
En dan natuurlijk niet al die tijdelijke stations niet te vergeten voor evenementen...
Denk jij eens na met je geblaas iedere keerquote:Op zaterdag 4 april 2009 20:22 schreef Zug-Chef het volgende:
station Hengelo FBK is volgens mij gewoon gelul van ene mark uit Hgl
quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk jij eens na met je geblaas iedere keer
Zo ziet het er nu nog uitquote:Op zaterdag 4 april 2009 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Goeie. Staat niet eens op Stationsweb. Weet niet hoe het er nu uitziet eigenlijk, maar het was heel lang een vervallen perronnetje met vier kuipstoeltjes en een prullebak. Begin jaren 1990 heeft er zelfs wel een bordje gehangen
Staat er wel, onder De Waarbeek..quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Goeie. Staat niet eens op Stationsweb. Weet niet hoe het er nu uitziet eigenlijk, maar het was heel lang een vervallen perronnetje met vier kuipstoeltjes en een prullebak. Begin jaren 1990 heeft er zelfs wel een bordje gehangen
Behalve als je in Houten-Zuid woont.quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:16 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
uhu, I know.. zijn veel mensen in Houten ook niet blij mee. hoewel ik nooit aan die kant van Houten kom, ik ga van Houten 'centraal' naar Utrecht, dus dan kom je nooit bij Castellum
De waarbeek is een (te koop staand) pretparkje, hier locatie op Maps in de buurt van een spoorlijn, maar dat heeft er zeker niks mee te maken? http://www.rides.nl/parken/route/de-waarbeekquote:Op zondag 5 april 2009 12:44 schreef Nightshadow het volgende:
[..]
Staat er wel, onder De Waarbeek..
http://www.stationsweb.nl/station.asp?station=dewaarbeek
*Edit: Hmm... of is het nou toch een andere stopplaats? Ik kan er niet helemaal uit wijs worden.. Het is in ieder geval wel het stopplaatsje wat jullie bedoelen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |