De hele Castellum-Anlage is al met wortel en tak uitgeroeid zag ikquote:
Wat een wrede wereld is dit toch voor jullie spoorfappersquote:Op zaterdag 4 april 2009 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De hele Castellum-Anlage is al met wortel en tak uitgeroeid zag ikAlleen de loopbrug en het witte huisje op Castellum staat er nog, verder is ALLES weg: Het hele spoor, beide perrons, alles
Zijn er eigenlijk stations geweest die korter geleefd hebben?quote:Op zaterdag 4 april 2009 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
De hele Castellum-Anlage is al met wortel en tak uitgeroeid zag ikAlleen de loopbrug en het witte huisje op Castellum staat er nog, verder is ALLES weg: Het hele spoor, beide perrons, alles
uhu, I know.. zijn veel mensen in Houten ook niet blij mee. hoewel ik nooit aan die kant van Houten kom, ik ga van Houten 'centraal' naar Utrecht, dus dan kom je nooit bij Castellumquote:Op zaterdag 4 april 2009 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het record staat op 2 jaar en 14 dagenquote:Op zaterdag 4 april 2009 16:14 schreef JDude het volgende:
Zijn er eigenlijk stations geweest die korter geleefd hebben?
ja nou ja, dat zijn wel vele jaren lang dezelfde stations natuurlijk. Almere Strand, Jorwerd, dat soort dingen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:56 schreef Dichterbijer het volgende:
En dan natuurlijk niet al die tijdelijke stations niet te vergeten voor evenementen...
Denk jij eens na met je geblaas iedere keerquote:Op zaterdag 4 april 2009 20:22 schreef Zug-Chef het volgende:
station Hengelo FBK is volgens mij gewoon gelul van ene mark uit Hgl
quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk jij eens na met je geblaas iedere keer
Zo ziet het er nu nog uitquote:Op zaterdag 4 april 2009 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Goeie. Staat niet eens op Stationsweb. Weet niet hoe het er nu uitziet eigenlijk, maar het was heel lang een vervallen perronnetje met vier kuipstoeltjes en een prullebak. Begin jaren 1990 heeft er zelfs wel een bordje gehangen
Staat er wel, onder De Waarbeek..quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Goeie. Staat niet eens op Stationsweb. Weet niet hoe het er nu uitziet eigenlijk, maar het was heel lang een vervallen perronnetje met vier kuipstoeltjes en een prullebak. Begin jaren 1990 heeft er zelfs wel een bordje gehangen
Behalve als je in Houten-Zuid woont.quote:Op zaterdag 4 april 2009 16:16 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
uhu, I know.. zijn veel mensen in Houten ook niet blij mee. hoewel ik nooit aan die kant van Houten kom, ik ga van Houten 'centraal' naar Utrecht, dus dan kom je nooit bij Castellum
De waarbeek is een (te koop staand) pretparkje, hier locatie op Maps in de buurt van een spoorlijn, maar dat heeft er zeker niks mee te maken? http://www.rides.nl/parken/route/de-waarbeekquote:Op zondag 5 april 2009 12:44 schreef Nightshadow het volgende:
[..]
Staat er wel, onder De Waarbeek..
http://www.stationsweb.nl/station.asp?station=dewaarbeek
*Edit: Hmm... of is het nou toch een andere stopplaats? Ik kan er niet helemaal uit wijs worden.. Het is in ieder geval wel het stopplaatsje wat jullie bedoelen..
Weekendje Disneyland Paris!quote:Op zondag 5 april 2009 16:38 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik doen trouwens nog een leuk rondje van de week.![]()
Den Haag HS - Paris Nord - Chatelet les Halles - Marne La Vallee/Chessy - Chatelet les Halles - Paris Nord - Den Haag HS - Den Haag Moerwijk
Nee eigenlijk niet, ik zie nu ook dat ik een foutje heb gemaakt..quote:
Jaquote:Op zondag 5 april 2009 21:45 schreef Wadloper het volgende:
Leuke foto's!
Heb je een leuke dag gehad vandaag Fles?
Fles wel jaquote:Op zondag 5 april 2009 22:00 schreef Peterselieman het volgende:
Fles gaat met de GTW naar Stadskanaal
Heb geboekt in de supporterstreinquote:Op zondag 5 april 2009 22:01 schreef Peterselieman het volgende:
Heb ik wel een tip trouwens: ga met de trein van de wedstrijdlopers naar Musselkanaal en dan met de stoomtrein terug.
De GTW gaat trouwens niet verder dan Wildervank, ivm een kapotte overweg die niet te berijden is.quote:Op zondag 5 april 2009 22:01 schreef Peterselieman het volgende:
Heb ik wel een tip trouwens: ga met de trein van de wedstrijdlopers naar Musselkanaal en dan met de stoomtrein terug.
Hoe moet je dan in Stadskanaal komen??quote:Op maandag 6 april 2009 06:06 schreef Wadloper het volgende:
De GTW gaat trouwens niet verder dan Wildervank, ivm een kapotte overweg die niet te berijden is.
Dus dit keer kan hij helaas niet naar Stadskanaal.
Die kwam even later op de Maliebaan kolen halen. Met een Railondiesel voorop, verder een aantal oude rijtuigen, een rood/oranje lok, die ik niet kende en die stoomtreinquote:Op maandag 6 april 2009 11:02 schreef Guppyfriend het volgende:
Vanmorgen stond er een stoomtrein op Utrecht CS. M'n stoptrein ging wat langzamer van het perror weg, want dan kon iedereen even goed kijken, aldus de conducteur
Dikke kans dat het een verrassingsritje was voor een met pensioen gaande machinist of zo. Dat soort ritten wordt nooit aangekondigd, aangezien dat een beetje strijdig is met de definitie "Verrassingsrit"quote:Op maandag 6 april 2009 14:38 schreef bork het volgende:
nb: Gisteren op somda gekeken en daar stond niks op!
Lekker eentonig welquote:Op maandag 6 april 2009 15:21 schreef dennistd het volgende:
Het was een rit voor Siemens-personeel, en gisteravond was de dienstregeling pas bekend, waardoor ie in een topic stond: http://somda.nl/www/forum/6645/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |