DE OP IS HIER TE VINDEN! 
Waar kan ik tekenen?quote:Op donderdag 2 april 2009 15:32 schreef De_kromme het volgende:
Twente verliest komend weekend, AJAX wordt 2e
Maak die OP eens in ordequote:Op donderdag 2 april 2009 15:32 schreef De_kromme het volgende:
Twente verliest komend weekend, AJAX wordt 2e
Neequote:
Dat dus!quote:Op donderdag 2 april 2009 15:43 schreef toma het volgende:
[..]
Heb er niet voor niets zoveel moeite in gestopt
Omdat je hem zo mooi hebt gemaakt danquote:Op donderdag 2 april 2009 15:43 schreef toma het volgende:
[..]
Heb er niet voor niets zoveel moeite in gestopt
http://wiki.fok.nl/index.php/AFC_Ajax
Doe het dan minimaal met bronquote:Op donderdag 2 april 2009 16:21 schreef Radegast het volgende:
Als ik zeg dat Mats Rits niet naar Ajax komt maar bij Beerschot blijft, is dat dan een versteegrobje?
Donald en Van der Heijden zijn alleen nog niet echt wedstrijdfit, geloof ik. Of Kennedy alweer is hersteld zou ik ook niet weten.quote:Op donderdag 2 april 2009 16:41 schreef jna het volgende:
Hebben we nou een blessure vrije selectie of vergeet ik iemand?
Ach, na zondag zal het wel weer anders zijnquote:Op donderdag 2 april 2009 16:41 schreef jna het volgende:
Hebben we nou een blessure vrije selectie of vergeet ik iemand?
Hier ook niet, verveeld me echt de tering als Ajax niet moet voetballen zeg.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:06 schreef Spougle het volgende:
Eindelijk weer Ajax deze zondag. Ik wist echt niet wat ik moest doen de laatste zondag
Ik ook niet. Ik heb geen leven denk ikquote:Op donderdag 2 april 2009 17:06 schreef Spougle het volgende:
Eindelijk weer Ajax deze zondag. Ik wist echt niet wat ik moest doen de laatste zondag
Bronquote:Rits langer bij Beerschot; geen overgang naar Ajax
Mats Rits heeft niet voor een transfer naar Ajax gekozen. De vijftienjarige spelmaker heeft besloten voorlopig bij zijn huidige club Germinal Beerschot te blijven.
De Amsterdammers volgen Rits al geruime tijd, net als Real Madrid en Anderlecht. Donderdag maakte de jongeling echter bekend dat hij een vertrouwensovereenkomst met zijn club Germinal Beerschot heeft gesloten. Rits mag officieel nog geen contract bij de club tekenen omdat hij nog geen zestien jaar oud is.
‘Ik heb veel getwijfeld, maar omdat ik hier mijn school kan afmaken en voldoende kansen krijg, blijf ik in Antwerpen,’ aldus Rits in Het Nieuwsblad. Zijn club is erg te spreken over de keuze. ‘In het verleden hebben we jonge spelers verloren aan het buitenland die later toppers werden, zoals Moussa Dembélé. Gelukkig is dat nu niet gebeurd,’ stelt voorzitter Herman Kesters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |