Ja heb ik ook hoe krijg je die groene en rode vierkantjes weg?quote:Op zaterdag 4 april 2009 01:44 schreef Sapstengel het volgende:.
Trouwens wel gay, pc liep vast net, ik restart, start WoW opnieuw op, zijn al mn instellingen gereset. Dit is m'n interface nu![]()
[ afbeelding ]
Loothoerenquote:Op zaterdag 4 april 2009 01:33 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Zelfde als bij ons, dus. Nadat we S3D hadden gehaald ook een overspoeling aan applications.
De helft was te matig en de andere helft redde het niet of withdrawden hun app weer. Eentje was door, is paar keer mee geweest naar Naxx25, wat loot gekregen en toen 'kwam hij er pas achter' dat hij 'over een paar maand examens had en dat hij daarvoor moest leren' en 'opeens geen tijd meer had om te raiden 4 dagen per week' en of hij 'alsjeblieft in de guild mocht blijven als social-rank'.quote:
Whehehehehequote:Op zaterdag 4 april 2009 11:41 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
De helft was te matig en de andere helft redde het niet of withdrawden hun app weer. Eentje was door, is paar keer mee geweest naar Naxx25, wat loot gekregen en toen 'kwam hij er pas achter' dat hij 'over een paar maand examens had en dat hij daarvoor moest leren' en 'opeens geen tijd meer had om te raiden 4 dagen per week' en of hij 'alsjeblieft in de guild mocht blijven als social-rank'._!
/patquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:02 schreef OFfSprngr het volgende:
Onze melee groep heeft OS10 3D neer.
Maar ik ben een fucking caster! #%)*^)$*&![]()
Dan krijg ik ditquote:Op zaterdag 4 april 2009 04:03 schreef Sapstengel het volgende:
Moet je naar dat menu van buffalo gaan, /buffalo of /buffalo config oid, weet ik niet precies, en dan locked aanzetten.
Hier had je de guild Focus. Sinds TBC stonden ze altijd boven ons qua progress, maar vanaf WoTLk zijn ze veel members verloren en daarom hebben ze sarth+3 nog niet neer gekregen. Nu hebben wij het gehaald en gisteren hebben we al 3 applies gehad van Focus membersquote:Op zaterdag 4 april 2009 11:41 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
De helft was te matig en de andere helft redde het niet of withdrawden hun app weer. Eentje was door, is paar keer mee geweest naar Naxx25, wat loot gekregen en toen 'kwam hij er pas achter' dat hij 'over een paar maand examens had en dat hij daarvoor moest leren' en 'opeens geen tijd meer had om te raiden 4 dagen per week' en of hij 'alsjeblieft in de guild mocht blijven als social-rank'._!
http://ptr.wowhead.com/?items=4.-4&filter=cr=82;crs=1;crv=0quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:31 schreef Blistering het volgende:
Fucking dilemma's toch.
Ik heb inmiddels weer een bedragje van 6000 gold weten op te bouwen. Nu kan ik nog ff 1 of 2k erbij sparen en dan morgen een Nobles deck halen voor m'n DK.
Maar het probleem is dat ik niet weet of er niet veel betere trinkets komen bij Ulduar. Zou echt super zonde zijn dan van een trinket.
Aan de andere kant is m'n Pally bijna 77, en die wilt wel kunnen vliegen. Ook zo'n 7k aan kosten dus.
What to do, what to do. Of in ieder geval, wat is wijsheid?
Het nadeel van die eerste is dat de Paladin T8 set zwemt in de hit. 137 tegenover 83, waarbij de 83 op de T7 verdeeld is over Shoulders en Head, en de T7 helm heeft welgeteld 1 voordeel over de crafted helm, en dat is dat er stamina op zit.quote:Op zaterdag 4 april 2009 15:51 schreef stbabylon het volgende:
Pyrite Infuser http://ptr.wowhead.com/?item=45286
Wrathstone http://ptr.wowhead.com/?item=45263
Zijn de enige melee/hunter trinkets die niet PvP zijn.
Valt wat tegen de keuzes, maar damn wat een nice trinkets!
95 hit +1234 AP/10 sec
of
108 crit +856 AP/20 sec
GZquote:
Heb je de class description ooit gelezen?quote:Op zondag 5 april 2009 15:53 schreef drumstickNL het volgende:
Waarom kunnen DK's geen shield of ranged gebruiken? (bows, thrown) Zou wel cool zijn.
Ok maar weet nog niet of ik ret blijf. Ik vind protection ook wel leuk klinken, ik weet het nog niet. Iemand tips?quote:Op zondag 5 april 2009 17:09 schreef Sapstengel het volgende:
Honed Voidaxe van de ring of blood in Nagrand. Kan je wel pas op lvl 64.
Maar voor ret pallies is deze ook goed http://www.wowhead.com/?item=24044 . Vrij langzaam, wat strength en critical strike is ook een erg goede stat voor retri.
Van de laatste boss uit Ramparts.
ik ben wel van het rellen, maar er is ook nog holyquote:Op zondag 5 april 2009 19:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ret is rellen, prot is tof tanken. Da's wat ik ervan vind
Beetje passief achter de rest aanlopen terwijl je class ook kan rellen? Zout op!quote:Op zondag 5 april 2009 19:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
ik ben wel van het rellen, maar er is ook nog holy
Totdat je dood gaat omdat er geen healers zijn/healers niet hun werk doen.quote:Op zondag 5 april 2009 19:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Beetje passief achter de rest aanlopen terwijl je class ook kan rellen? Zout op!RELLEN MET DIE HAP!
Neequote:Op zondag 5 april 2009 16:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Heb je de class description ooit gelezen?
Gaat heen dan!quote:
Oh. Gzquote:
Lelijk modelquote:
Ja, die dan weer welquote:Op maandag 6 april 2009 00:40 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Nee, Proto Drakes hebben een leuk model.
Dan maar sellfheal jwtquote:Op zondag 5 april 2009 20:05 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Totdat je dood gaat omdat er geen healers zijn/healers niet hun werk doen.
1. De kosten van de riding skill is afhankelijk van de rep met je home city. Friendly 570g, honored 540, revered 510 en exalted 480. De mount is 100g als je friendly bent en word ook iets goedkoper.quote:Op zondag 5 april 2009 22:08 schreef Slappy het volgende:
Ook hier 2 kut vragen.Ik heb even geen zin om te zoeken
1 Hoe duur is level 60 mount?
2 Hoe duur is flying mount
Op je epeen getrapt?quote:Op maandag 6 april 2009 00:40 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Nee, Proto Drakes hebben een leuk model.
Voor zover ik weet zijn de enige 2 mounts die niet meer te verkrijgen zijn de Plagued en Black Protodrake, maar kan er naast zitten. Dat ze de Bronze Drake weg halen lijkt me sterk.quote:Op maandag 6 april 2009 09:19 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Die Twilight Drake heetf best wel een toffe skin.
Maar ik ben allang blij met mijn Bronze Drakeik heb trouwens een gerucht gehoord dat ie na 3.1 niet meer te krijgen is ( Bronze Drake ) is dat waar> niks over gelezen in de ptr notes.
Kun je ook nog een beetje redelijk pvpen met prot? Ik wil misschien prot speccen zodat ik als tank kan gaan in instances enzo, maar wil wel blijven pvpen.quote:Op maandag 6 april 2009 00:31 schreef Migwi het volgende:
[..]
Lelijk model![]()
Pft, door de fantastische Alliance population op Twisting Nether nu dan toch maar m'n 2e account ook ge-upgrade en begonnen aan een nieuwe reis naar 80 met m'n BE Paladin.
In een domme bui Retri gespecced en door ruimte gebrek alle tank gear weggemieterd, dus nu weapon skills levelen. Te saai voor woorden gewoon.
Gelukkig dat ik blacksmithing heb, kan ik die tank items craften en straks als ik weer een 1H wapen heb gewoon weer Prot speccen
Blizz mag trouwens ondertussen wel de wapens van female BE weer groter maken, en de shoulders ook. Ziet er echt niet uit zo klein.
Of gewoon Blast Wave.quote:Op maandag 6 april 2009 11:31 schreef Zith het volgende:
Ben nu van plan hetzelfde te doen met mijn mage (maar eerst dus levellen..) POM->sheep en dan slow fall
Wipen op Malygos?quote:Op maandag 6 april 2009 11:56 schreef Ps2K het volgende:
Zo het asskicken van de officers heeft nut gehad! Gisteren 31 online voor Maly incluis de lui die er normaal nooit zijn! Gevolg was wel dat we drie keer op maly zijn gewiped en 4 keer op OS+2D maarja dat hoort erbij.
En weer een week zonder shaman loot...
Protection Paladin > Melee classesquote:Op maandag 6 april 2009 10:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Kun je ook nog een beetje redelijk pvpen met prot? Ik wil misschien prot speccen zodat ik als tank kan gaan in instances enzo, maar wil wel blijven pvpen.
Dat dismount ze niet geloof ikquote:
Wipe 1: Iemand released maly en niemand weet wie de MT isquote:
Hou jij het nog een beetje vol met dit niks doen?quote:Op maandag 6 april 2009 09:57 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Voor zover ik weet zijn de enige 2 mounts die niet meer te verkrijgen zijn de Plagued en Black Protodrake, maar kan er naast zitten. Dat ze de Bronze Drake weg halen lijkt me sterk.
Pally in OS gooide gisteren wat naar Sarth terwijl we aan het buffen waren... wipequote:Op maandag 6 april 2009 14:38 schreef Sapstengel het volgende:
Whehe ik heb een keer de halve raid gewiped bij maly omdat ik in het begin overaggrode en hij toen naar mij kwam en z'n breath deed. In de hele caster/healer group.
quote:Op maandag 6 april 2009 14:45 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Druid disconnect vlak voor we aan KT beginnen, hij komt terug, aggroed de abominations en disconnect weer.
Haha, die druid en OS trash zijn wel het bestequote:Op maandag 6 april 2009 14:45 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Pally in OS gooide gisteren wat naar Sarth terwijl we aan het buffen waren... wipe
Druid disconnect vlak voor we aan KT beginnen, hij komt terug, aggroed de abominations en disconnect weer. Toch die achievement gehaald voor 18 abominations
Vroegah in MC: Lock met eye of killrog... wipe
Zaterdag in TK werd ik een boss in gefeared... geen wipe
Eerste keer OS met twee drakes "do we need to kill trash first?" "naaaah... not needed"
Solo SM cath: pfff die trash kan ik wel alleen aoe doen als ik de boss engage... not
Och toch weer 10 achievement pointsquote:Op maandag 6 april 2009 14:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha, die druid en OS trash zijn wel het beste.
quote:Heroic: Just Can't Get Enough
Defeat Kel'Thuzad on Heroic Difficulty in Naxxramas while killing at least 18 abominations in his chamber.
05/03/2009
Neh, niet echt, probeer dus een beetje meer te doen, maar meer dan een backup voor Ulduar zal ik niet worden. Het is of dat, of mezelf kapot vervelen, of natuurlijk andere games spelenquote:Op maandag 6 april 2009 14:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hou jij het nog een beetje vol met dit niks doen?
Das idd een klassieker jaquote:Op maandag 6 april 2009 14:45 schreef Ps2K het volgende:
Solo SM cath: pfff die trash kan ik wel alleen aoe doen als ik de boss engage... not
Nee.quote:Op maandag 6 april 2009 16:00 schreef drumstickNL het volgende:
Eigenlijk zou je op PvP servers altijd pvp toggles on moeten hebben en niet alleen in de contested zones.
Is dat niet zo dan? Dus als ik zeg maar als horde in Durotar rondloop op een pvp server, kan ik niet geganked worden door allies omdat ik in een horde gebied zit?quote:Op maandag 6 april 2009 16:00 schreef drumstickNL het volgende:
Eigenlijk zou je op PvP servers altijd pvp toggles on moeten hebben en niet alleen in de contested zones.
Ja tof, lekker in je eentje als lvl 80'er questgivers en newbies in startgebieden grievenquote:
Nee.quote:Op maandag 6 april 2009 16:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is dat niet zo dan? Dus als ik zeg maar als horde in Durotar rondloop op een pvp server, kan ik niet geganked worden door allies omdat ik in een horde gebied zit?
Daarom beetje lame als je een horde stad raid dat je niemand dood kunt maken tenzij ze pvp aan hebben. Op een pvp server!quote:Op maandag 6 april 2009 16:32 schreef Sapstengel het volgende:
Oh vage shit. Ik dacht dat dat juist een kenmerk van PvP servers was, dat je als het ware je pvp niet aan of uit kan zetten, maar het gewoon altijd aanstaat en je overal geganked kan worden.
Sarth0d en Malygos zijn echt geen fuck aan. Af en toe naar bear en taunten als ze breath casten om de rest van de healers wakker te houden.quote:Op maandag 6 april 2009 14:38 schreef Sapstengel het volgende:
Whehe ik heb een keer de halve raid gewiped bij maly omdat ik in het begin overaggrode en hij toen naar mij kwam en z'n breath deed. In de hele caster/healer group.
Ja, levellen in Ashenvale Forrest was eht een hel met al die lvl 80's vs lvl 20squote:Op maandag 6 april 2009 16:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ja tof, lekker in je eentje als lvl 80'er questgivers en newbies in startgebieden grieven
Ja maar die steden zijn ook vaak de startgebieden... niet echt leuk als je dan steeds door een 80 raid wordt gekilled. En de meeste mensen zijn toch wel pvp flagged doordat ze net een BG gedaan hebben etc.quote:Op maandag 6 april 2009 16:35 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Daarom beetje lame als je een horde stad raid dat je niemand dood kunt maken tenzij ze pvp aan hebben. Op een pvp server!
w00t da's net zoiets als loremaster.quote:Op maandag 6 april 2009 17:33 schreef huubcc het volgende:
same, ben nu maar bezig met die 100 mounts, engineering net tot 375 geleveled en de 2 mounts gecraft, nu bezig met tailoring. 88/100 atm :d
Ligt aan je server, en Ashenvale noem je natuurlijk ook wel een gebied op hè. Daar kom je gewoon niet zo snel meer als lvl 80. Maar bijv. Elwyn Forest wel weer, omdat dat aan Stormwind grenst. Dus daar zou je best wel veel geganked kunnen worden.quote:Op maandag 6 april 2009 16:40 schreef Zith het volgende:
[..]
Ja, levellen in Ashenvale Forrest was eht een hel met al die lvl 80's vs lvl 20s
Niet dus, er is geen reden aan te nemen dat de lvl 1-10 gebieden meer last zouden hebben van griefers dan de lvl 20-80...
Zit je zelf op een PvP server dan? Daar zijn niet eens zoveel raids. En dan in elwynn komt amper een hordie alleen om andere mensen aan te vallen.quote:Op maandag 6 april 2009 17:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ja maar die steden zijn ook vaak de startgebieden... niet echt leuk als je dan steeds door een 80 raid wordt gekilled. En de meeste mensen zijn toch wel pvp flagged doordat ze net een BG gedaan hebben etc.
Ja. En bij mij is dat wel degelijk zo. (Ik speel op Spinebreaker en Stormscale) Dat zijn wel servers waar PvP hoog in het vaandel staat.quote:Op maandag 6 april 2009 17:42 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Zit je zelf op een PvP server dan? Daar zijn niet eens zoveel raids. En dan in elwynn komt amper een hordie alleen om andere mensen aan te vallen.
Wat vind je vaak dan? Bij ons een of twee raids per dag. En dat vind ik niet vaak aangezien ze direct op de boss afgaan.quote:Op maandag 6 april 2009 17:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ja. En bij mij is dat wel degelijk zo. (Ik speel op Spinebreaker en Stormscale) Dat zijn wel servers waar PvP hoog in het vaandel staat.
Zoiets ja, dat vind ik wel veel aangezien ze meestal wel een uurtje of zo in de city blijven. Niet iedereen kan heel de dag spelen. Als je als low level dan eindelijk eens ingelogd bent word je meteen alweer gedood.quote:Op maandag 6 april 2009 17:47 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Wat vind je vaak dan? Bij ons een of twee raids per dag. En dat vind ik niet vaak aangezien ze direct op de boss afgaan.
Nee. Ambassador is exalted met alle steden.quote:Op maandag 6 april 2009 19:11 schreef Sapstengel het volgende:
Ah dat is die timbermaw hold, sporeggar en mag'har toch? Dat lijkt me idd nogal kut.
Om over een maandje vervangen te worden door trash loot uit Ulduar.quote:Op maandag 6 april 2009 17:53 schreef Blistering het volgende:
Item erbij! En 8000g armer. http://www.wowhead.com/?item=42987
quote:Op maandag 6 april 2009 19:48 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Om over een maandje vervangen te worden door trash loot uit Ulduar.
Precies. Da's ook m'n punt. Er zijn 2 slots voor trinkets. Greatness zal zeker niet vervangen worden in Ulduar. Waarschijnlijk zal er wel een melee trinket komen die beter is, en die stop ik dan inderdaad in m'n andere slot.quote:Op maandag 6 april 2009 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
Ja en die stop je dan gewoon in je andere slot.
Of in je kont hi hi hiquote:Op maandag 6 april 2009 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
Ja en die stop je dan gewoon in je andere slot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |