Nee. Ambassador is exalted met alle steden.quote:Op maandag 6 april 2009 19:11 schreef Sapstengel het volgende:
Ah dat is die timbermaw hold, sporeggar en mag'har toch? Dat lijkt me idd nogal kut.
Om over een maandje vervangen te worden door trash loot uit Ulduar.quote:Op maandag 6 april 2009 17:53 schreef Blistering het volgende:
Item erbij! En 8000g armer. http://www.wowhead.com/?item=42987
quote:Op maandag 6 april 2009 19:48 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Om over een maandje vervangen te worden door trash loot uit Ulduar.
Precies. Da's ook m'n punt. Er zijn 2 slots voor trinkets. Greatness zal zeker niet vervangen worden in Ulduar. Waarschijnlijk zal er wel een melee trinket komen die beter is, en die stop ik dan inderdaad in m'n andere slot.quote:Op maandag 6 april 2009 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
Ja en die stop je dan gewoon in je andere slot.
Of in je kont hi hi hiquote:Op maandag 6 april 2009 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
Ja en die stop je dan gewoon in je andere slot.
Nee, een Marrrrrrsssssss.quote:Op maandag 6 april 2009 20:46 schreef Sapstengel het volgende:
Ja idd.
"Mam, je raad nooit wat ik tussen m'n billetjes heb"
"Euh M&M's?"
"Wie stopt er nou M&M's tussen z'n billen?. Een Greatstaff of the Nexus natuurlijk!"
Blijven bewegen daar.quote:Op dinsdag 7 april 2009 07:59 schreef GI het volgende:
Priest op 72 en 34% ofzo.
Nexus <3! Dat is echt de mooiste instance die ik gezien heb in de afgelopen maanden. En challeging fights ook. Die draak hadden we op 5%
Ik had zelf als priest niet zo heel veel problemen. Renew, prayer of mending en een hoop rondlopen en twee of drie shots van mijn penance. De tank werd een paar keer vastgezet en tegelijk goed geraakt. Lay on hands was 1 keer een redding maar de tweede keer was het net te laat. Morgen gewoon weer proberen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |