Heb je de class description ooit gelezen?quote:Op zondag 5 april 2009 15:53 schreef drumstickNL het volgende:
Waarom kunnen DK's geen shield of ranged gebruiken? (bows, thrown) Zou wel cool zijn.
Ok maar weet nog niet of ik ret blijf. Ik vind protection ook wel leuk klinken, ik weet het nog niet. Iemand tips?quote:Op zondag 5 april 2009 17:09 schreef Sapstengel het volgende:
Honed Voidaxe van de ring of blood in Nagrand. Kan je wel pas op lvl 64.
Maar voor ret pallies is deze ook goed http://www.wowhead.com/?item=24044 . Vrij langzaam, wat strength en critical strike is ook een erg goede stat voor retri.
Van de laatste boss uit Ramparts.
ik ben wel van het rellen, maar er is ook nog holyquote:Op zondag 5 april 2009 19:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ret is rellen, prot is tof tanken. Da's wat ik ervan vind
Beetje passief achter de rest aanlopen terwijl je class ook kan rellen? Zout op!quote:Op zondag 5 april 2009 19:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
ik ben wel van het rellen, maar er is ook nog holy
Totdat je dood gaat omdat er geen healers zijn/healers niet hun werk doen.quote:Op zondag 5 april 2009 19:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Beetje passief achter de rest aanlopen terwijl je class ook kan rellen? Zout op!RELLEN MET DIE HAP!
Neequote:Op zondag 5 april 2009 16:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Heb je de class description ooit gelezen?
Gaat heen dan!quote:
Oh. Gzquote:
Lelijk modelquote:
Ja, die dan weer welquote:Op maandag 6 april 2009 00:40 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Nee, Proto Drakes hebben een leuk model.
Dan maar sellfheal jwtquote:Op zondag 5 april 2009 20:05 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Totdat je dood gaat omdat er geen healers zijn/healers niet hun werk doen.
1. De kosten van de riding skill is afhankelijk van de rep met je home city. Friendly 570g, honored 540, revered 510 en exalted 480. De mount is 100g als je friendly bent en word ook iets goedkoper.quote:Op zondag 5 april 2009 22:08 schreef Slappy het volgende:
Ook hier 2 kut vragen.Ik heb even geen zin om te zoeken
1 Hoe duur is level 60 mount?
2 Hoe duur is flying mount
Op je epeen getrapt?quote:Op maandag 6 april 2009 00:40 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Nee, Proto Drakes hebben een leuk model.
Voor zover ik weet zijn de enige 2 mounts die niet meer te verkrijgen zijn de Plagued en Black Protodrake, maar kan er naast zitten. Dat ze de Bronze Drake weg halen lijkt me sterk.quote:Op maandag 6 april 2009 09:19 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Die Twilight Drake heetf best wel een toffe skin.
Maar ik ben allang blij met mijn Bronze Drakeik heb trouwens een gerucht gehoord dat ie na 3.1 niet meer te krijgen is ( Bronze Drake ) is dat waar> niks over gelezen in de ptr notes.
Kun je ook nog een beetje redelijk pvpen met prot? Ik wil misschien prot speccen zodat ik als tank kan gaan in instances enzo, maar wil wel blijven pvpen.quote:Op maandag 6 april 2009 00:31 schreef Migwi het volgende:
[..]
Lelijk model![]()
Pft, door de fantastische Alliance population op Twisting Nether nu dan toch maar m'n 2e account ook ge-upgrade en begonnen aan een nieuwe reis naar 80 met m'n BE Paladin.
In een domme bui Retri gespecced en door ruimte gebrek alle tank gear weggemieterd, dus nu weapon skills levelen. Te saai voor woorden gewoon.
Gelukkig dat ik blacksmithing heb, kan ik die tank items craften en straks als ik weer een 1H wapen heb gewoon weer Prot speccen
Blizz mag trouwens ondertussen wel de wapens van female BE weer groter maken, en de shoulders ook. Ziet er echt niet uit zo klein.
Of gewoon Blast Wave.quote:Op maandag 6 april 2009 11:31 schreef Zith het volgende:
Ben nu van plan hetzelfde te doen met mijn mage (maar eerst dus levellen..) POM->sheep en dan slow fall
Wipen op Malygos?quote:Op maandag 6 april 2009 11:56 schreef Ps2K het volgende:
Zo het asskicken van de officers heeft nut gehad! Gisteren 31 online voor Maly incluis de lui die er normaal nooit zijn! Gevolg was wel dat we drie keer op maly zijn gewiped en 4 keer op OS+2D maarja dat hoort erbij.
En weer een week zonder shaman loot...
Protection Paladin > Melee classesquote:Op maandag 6 april 2009 10:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Kun je ook nog een beetje redelijk pvpen met prot? Ik wil misschien prot speccen zodat ik als tank kan gaan in instances enzo, maar wil wel blijven pvpen.
Dat dismount ze niet geloof ikquote:
Wipe 1: Iemand released maly en niemand weet wie de MT isquote:
Hou jij het nog een beetje vol met dit niks doen?quote:Op maandag 6 april 2009 09:57 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Voor zover ik weet zijn de enige 2 mounts die niet meer te verkrijgen zijn de Plagued en Black Protodrake, maar kan er naast zitten. Dat ze de Bronze Drake weg halen lijkt me sterk.
Pally in OS gooide gisteren wat naar Sarth terwijl we aan het buffen waren... wipequote:Op maandag 6 april 2009 14:38 schreef Sapstengel het volgende:
Whehe ik heb een keer de halve raid gewiped bij maly omdat ik in het begin overaggrode en hij toen naar mij kwam en z'n breath deed. In de hele caster/healer group.
quote:Op maandag 6 april 2009 14:45 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Druid disconnect vlak voor we aan KT beginnen, hij komt terug, aggroed de abominations en disconnect weer.
Haha, die druid en OS trash zijn wel het bestequote:Op maandag 6 april 2009 14:45 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Pally in OS gooide gisteren wat naar Sarth terwijl we aan het buffen waren... wipe
Druid disconnect vlak voor we aan KT beginnen, hij komt terug, aggroed de abominations en disconnect weer. Toch die achievement gehaald voor 18 abominations
Vroegah in MC: Lock met eye of killrog... wipe
Zaterdag in TK werd ik een boss in gefeared... geen wipe
Eerste keer OS met twee drakes "do we need to kill trash first?" "naaaah... not needed"
Solo SM cath: pfff die trash kan ik wel alleen aoe doen als ik de boss engage... not
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |