@ Anneloortje:
Het is net of het onderwerp van de foto zich achter de auto bevindt, en iedereen daar naar kijkt en ik het niet mag zien!
Daarnaast kan ik de reacties van de omstanders ook niet goed peilen, iedereen staat met zijn zij of rug naar me toe.. En ik heb ook geen idee wat voor oranje ding er op de grond ligt.
Het is net of het perspectief door de laagte de foto wat onduidelijk maakt..
Maar goed, het zwangere echtpaar staat er wèl leuk op door de compositie zo te nemen.
Ik vind ' em dus gemiddeld half leuk!
Dan de eigen bijdrage:
![]()
[url="http://www.markest1.nl/tempstore/2b.jpg"]En groot[/url]
Jawohl, een HDR foto!
Waarom?
Nou, mensen die de locatie kennen (dit kasteel is één van de bekendste kastelen van europa, is het meest in puzzelformaat verkijgbare kasteel, en Disney heeft deze hoop stenen als inspiratie gebruikt voor het kasteel van Doornroosje)... Dit is inderdaad de *met*mijn*hoogtevrees*iets*te*hoge*voetgangersbrug* achter het kasteel. In de avondzon (met wisselend zon/bewolking) ligt de nadruk erg op de weilanden achter het kasteel. Op die brug ben ik niet lang wezen klooien. Mijn reisgenoten gunden mij alle tijd, maar daar ik door de planken vloer van de brug zo'n 100 a 150 meter naar beneden keek heb ik er twee geschoten en ben de brug weer af gegaan.