quote:
Als je je nou afvraagt waarom niemand op je posts reageert, kun je de openings post lezen.quote:
+ Super scherp, mooie compositie. Lekker fleurige kleuren!quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:26 schreef snakelady het volgende:
MaartenGrendel
Leukw en speelse compositiem goed moment alleen de achtergrond stoort wel een beetje, die had donkerder gemogen, maar ja, dat heb je niet altijd voor het zeggen helaas.
[ afbeelding ]
Volgens keer netjes commentaar geven op je voorgangerquote:
+ Graffiti springt er geweldig uitquote:Mijn eerst HDR project(je). Een verlaten schuurtje opgeluisterd met wat graffiti.
+ Mooi dat zon licht.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:02 schreef keko het volgende:
[..]
+ Graffiti springt er geweldig uit
- iets te grauw en het gras/riet op de voorgrond stoort
Gisteravond:
[ afbeelding ]
+ De sfeer van de foto i.c.m. de uitdrukking in het gezicht.quote:
+ Lekker gallig sfeertje in de foto gelegd qua techniekquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:59 schreef ACT-F het volgende:
Onder het motto straatfotografie in een winkel heb ik het volgend plaatje gefabriceerd:
[ afbeelding ]
Groen linksquote:Op zondag 24 mei 2009 22:49 schreef zquing het volgende:
+lekkere kleuren
- het groen links doet een beetje af vind ik, ook zit er iets vreemds scheefs in
[ link | afbeelding ]
Ik denk dat 'ie eigenlijk rechts bedoelde... Links zie ik niks groens.quote:
Je linkadres is foutquote:Op maandag 25 mei 2009 09:05 schreef Anneloortje het volgende:
quote][b]Op maandag 25 mei 2009 01:50
Mijne, een boerenschuurtje bij mij om de hoek.
Klikbaar
+ gave fto voor zwart wit mooi sfeertje
-misschien meer om t onderwerp heenlopen en dan een standpunt kiezen met minder drukte
ik kan mn foto niet plaatsen, doet de laatste tijd wel vaker raar. Kom binnenkort wel..
+Mooi gebruik van scherpte diepte en wat een leuk onderwerp zeg!quote:Op maandag 25 mei 2009 17:51 schreef Danielle__ het volgende:
@ Uncle:
+ Mooie blik van de kat, de kat compleet op de foto, wijdsheid
- Het donkere, waardoor het achterlijf van de kat wat weg valt.
[ afbeelding ]
Ja ja, er is hier een veulentje geboren. Helaas is ze nog niet zo mak dat ik in de wei mooie foto's heb kunnen maken, dus moet ik het maar met deze doen. Beetje jammer dus van het ijzerdraad...
Welk ijzerdraad?quote:Op maandag 25 mei 2009 17:51 schreef Danielle__ het volgende:
Beetje jammer dus van het ijzerdraad...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |