quote:
Waarom heeft-ie twee rechterhanden?quote:
Kijk dan geen voetbalquote:Op woensdag 1 april 2009 22:20 schreef holycanoly het volgende:
Nee ze vallen inderdaad niet omdat ze pijn hebben. Which makes them even bigger assholes!!!
Jij pwnt mijn smilie, gek!quote:
Wil jij mijn vriendinnetje zijn vanaaf, mijn vriendin is ziek vandaag.quote:Op woensdag 1 april 2009 23:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tegen je vrendin is het zeker andersom
Ik las schobben.quote:Op woensdag 1 april 2009 23:40 schreef Twerk het volgende:
Met Arjen Robben als schoolvoorbeeld.. Wat een wijf is dat.
quote:Op woensdag 1 april 2009 23:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Een omhooggevallen baasje, dat wel.
En nu wil ze je niet verwennen?quote:Op woensdag 1 april 2009 23:34 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Wil jij mijn vriendinnetje zijn vanaaf, mijn vriendin is ziek vandaag.
Misschien wil Christiano Ronaldo jou wel verwennenquote:
Die huilie is echt de laatste die mij mag verwennenquote:Op donderdag 2 april 2009 00:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Misschien wil Christiano Ronaldo jou wel verwennen
Okee, mag ik dan in plaats van hem?quote:Op donderdag 2 april 2009 00:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die huilie is echt de laatste die mij mag verwennen
quote:Op donderdag 2 april 2009 01:21 schreef Irritatie100 het volgende:
suarez
cristiano ronaldo
robben
figo
irritatie100_!
Ja, ik vind het wel een terechte klacht
Maar als Robben volgend jaar op het WK in de finale in de 90e minuut een penalty versierd tegen Duitsland/Portugal, zodat we op 2-1 kunnen komen, ben ik de eerste die juichtquote:Op donderdag 2 april 2009 01:21 schreef Irritatie100 het volgende:
suarez
cristiano ronaldo
robben
figo
Ja, ik vind het wel een terechte klacht
Maar mag ik je nou verwennen of niet?quote:Op donderdag 2 april 2009 11:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maar als Robben volgend jaar op het WK in de finale in de 90e minuut een penalty versierd tegen Duitsland/Portugal, zodat we op 2-1 kunnen komen, ben ik de eerste die juicht
Die meisjes van Portugal gaan niet eens naar het wkquote:Op donderdag 2 april 2009 11:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maar als Robben volgend jaar op het WK in de finale in de 90e minuut een penalty versierd tegen Duitsland/Portugal, zodat we op 2-1 kunnen komen, ben ik de eerste die juicht
Hoezo zou ik dat nog moeten doen dan? Iedereen ziet gewoon dat je een jood bent. Valt weinig op af te dingen.quote:Op donderdag 2 april 2009 10:26 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Geen eens iets over m'n UI, dat valt me tegen van je.
Wat een jankerd is dat!quote:Op maandag 6 april 2009 18:51 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
terrechte klacht
[ afbeelding ]
Cristiano Ronaldo en Luis Suarez zijn anders ook goed in het opnaaien van hun tegenstanders.quote:Op woensdag 1 april 2009 23:40 schreef Twerk het volgende:
Met Arjen Robben als schoolvoorbeeld.. Wat een wijf is dat.
EK 2004!quote:Op maandag 6 april 2009 18:51 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
terrechte klacht
[ afbeelding ]
Gelukkig dat hij zich heeft ingehouden.quote:Op woensdag 1 april 2009 23:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Een omhooggevallen baasje, dat wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |